|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#196 |
|
Haha just det. Jag fick 6 rätt och spelade för trettiolappen...
|
|
|
|
|
|
|
#197 |
|
Tre sexor, så det bekostade nästan systemet. Blev ju ett positivt netto ändå tack vare mina två vinnarlir.
|
|
|
|
|
|
|
#198 |
|
240k på 8 rätt och lite drygt en lax på 7 hatar v86
|
|
|
|
|
|
|
#199 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#200 |
|
18kr och 6 rätt här! Som sagt hade man pengar så hade man fan satt det någongång också.......jaja pengana tillbaka alla fall
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Chiron (+5) |
|
|
|
|
|
|
#201 |
|
Spelmässigt rolig omgång idag. Utdelningen hamnade i rätt spann så även småspelare hade chansen på fina pengar.
Mer sånt här
Chiron (+3) |
|
|
|
|
|
|
#202 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#203 |
|
Det är väl samma storlek på systemen som de svindyra betaltjänsterna så det finns väl ingen anledning att klaga på Berglunds gratisanalyser och tips på travnet.se som inte kostar en krona men håller minst lika hög kvalitet som betaltjänsternas tips som kostar massor av pengar att köpa. Jag har inte spelkassa för att rygga tips som kostar åtskilliga tusenlappar men ska man ge sig in på det ursvåra V86 spelet tycker jag nästan det är ännu mer korkat att tro att man ska lyckas för någon hundralapp. Det krävs insatser på 5-10 tkr på denna spelform för att få till slagkraftiga system och det är därför jag aldrig spelar.
|
|
|
|
|
|
|
#204 |
|
Ja jag minns inte senast det var en så här rolig omgång spelmässigt. Idag hade man chansen att plocka fina pengar för en rimlig insats.
Filmtokig (+5) |
|
|
|
|
|
|
#205 | |
|
Citat:
Chiron (+10) |
||
|
|
|
|
|
#206 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#207 |
|
NOLL utland i vinstlistan på V86 idag
tomtom2 (+5) |
|
|
|
|
|
|
#208 |
|
Noterbart att tre hästar från Eriksunds uppfödning vann inom v86 idag, inte så tokigt
|
|
|
|
|
|
|
#209 | |
|
Citat:
Chiron (+3) |