![]() |
I SS sena stallbacksrapport säger Bergh att Nahar är dagens bästa chans och bekräftar ¢¢ idag.
Till det, denna värmning "3 Nahar - lugna farter i bilprovstart, härligt spänstig sedan, blank, jättefin+" från Stora Vinster. |
Min V75a bygger på att Bergh inte ändrar balans på sina efter spelstopp, men det kan man aldrig lita på. Både Nahar och Creatine (tillsammans med Cool Keeper) A hästar.
Barfota runt om på Nahar brukar kunna betyda ruggiga prestationer och Bergh har ju sagt att en sådan måste till idag för att bli klar för elitloppet. |
Har vi otur spelmässigt så gör Bergh rent hus idag...
|
Citat:
|
Coldtown ser toppfin ut.
|
Citat:
|
Nahar känns inte som någon spik idag, även om den ska med vid gardering. Hoppas på skräll där.
|
Dagens klaring vinner V75-1. De andra spikarna är lite mer på chans.
|
Perkele Jorma, det var som i fornstora dagar :claps:
|
Citat:
Spikade tack vare det du skrev... Tycker fortfarande att Coldtown såg lite konstig ut även i loppet, men vad vet jag är ju ingen expert... :cheers: |
Citat:
|
Med facit i hand var det ett dåligt beslut att ta bort Månprinsen från V75 :idiot:
|
Efter intervjun med Jorma "Jag tycker man ska spika" så spikade man, skönt. Men all heder till Reden som verkligen synade och försökte. Tycker det är så man ska köra, syna ledaren, varje gång alltid! Tyvärr händer det för sällan.
|
Ett par skrällar i rad nu så vi får upp utdelningen.
|
Chansade på Simoni som spik efter allt skrik här inne, men det får jag nog ångra..:rolleyes:
5 och 3 är mina skrällbud i det loppet :) |
Ångrar att jag spikade 12 Hagentoy tror det blir skräll 10 eller 11
|
Förlorar Simoni åker hela sharps idag :)
|
Nu hoppas jag att Hanna Olofsson eller Roger Nilsson vinner, skulle sitta riktigt fint. :moneybag:
|
Citat:
Att ta bort profilerna är helt fel, bättre att skriva om propositionerna med t.ex. fler dubbelklass-lopp = brons på start & silver på tillägg mm :yes: |
Citat:
Du har skarpt öga han rör sig på det viset men inget nytt och har funnits stjärnor som flaxat en smula med ett framben tidigare, men finns ju ingen häst som har perfekt exteriör, och särskilt få utanför den yppersta eliten. |
Citat:
|
Citat:
Har en lapp med spik på http://i.gyazo.com/fc9538fac13761fd5c6360f19508545b.png |
Citat:
|
Citat:
|
44 spänn är BRA på den.
Jackpot kan ge lite, trots alla favoriter... |
Citat:
|
Citat:
|
Huvvaligen vilken vacker häst, Quattro Lane, men nu ska det förstås travas...
Blev nästan kär... o har den inte med :( |
Argh! Hade inte råd med den! Var min första reserv... :idiot:
|
JAAA!!! Fan vad härligt för Hanna!!! :clap::cheers:
|
suck skrev alltså det efter provstarten...
|
Den satt fint! =)
|
Härligt Hanna! Gammal fin Ludde-häst.
|
Citat:
|
Borde inte huvudkommentatorn i TV4 (Robin Hedström) notera när totofavoriten (Hagentoy) galopperar ?
|
Härligt Hanna...jaha, om man skulle titta lite på Charlottenlund nu då...
|
Så ska det se ut :-)
|
Citat:
|
Rogers häst var fan inte fräsch. Tror stallformen är helt under isen där....
|
Där rök över 800 000 system.
|