![]() |
Citat:
|
Synd man inte vågade spika.
|
Det var fan på tiden att vi fick en V75 seger till Boden. Hoppas Hanna blir en framtida stortränare här uppe. :cheers:
|
Citat:
Med tanke på den stenhårda satsningen på honom (han hörs så gott som varje dag) så måste det vara nån högt upp på ATG som har ett speciellt förhållande till grabben. |
Citat:
:cheers: |
Citat:
ATG vill väl göra en föryngring, finns inga andra unga? |
Citat:
|
Citat:
Nästa seger kommer i avd 4 med Victory Streamline :KO: |
Citat:
Men jag är ändå glad för hennes skull, har riktigt fina hästar för tillfället. Alltid roligt när "nya" ansikten dyker upp i Elitserien... :clap: |
Citat:
|
Citat:
Brukar lämna in med någon brakarspik. Just på denna lapp har jag 3 icke favoritspikar, 5, 17 och 21 %. haha |
Vinner GFGZ nu så blir jag glad. Men också om Nahar vinner.
|
Citat:
|
Citat:
Hon vinner två :) Har iaf spikat 2 Victory Streamline i avd 4 på mitt (spruckna) 40 raders megasystem utan att ha sett så många av hästarna (har sett 1an men mja kort nu.) |
Citat:
Jag hoppas verkligen hon inte är mätt nu, utan har ett boostat självförtroende och bara susar förbi Bergh!:KO: |
Citat:
|
Citat:
Jag är det inte.:gun_bandana: |
Citat:
|
Jag har lite feeling för att Nahar vinner nu
|
Jag gillar bra info men inte desinfo som följande:
"Därför provar vi en ny balans på honom idag, en slags patentsko bak med små brodd i och jag tror att det kan bli perfekt. Formen är finfin och är han som på Solvalla näst senast kan han ha jättechans." Den jättechansen handlar om Tom Sisu.Vi såg hur det gick. Undrar också vad Båth har för ursäkt för Hagentoys pinsamma insats. |
Testar ett lir på Going For Gold Zaz.
|
Härligt Robban!!! Reijos gick jävligt bra också :clap:
|
Nahar fick loppet. Synd, men inte mycket att säga om.
|
Var är TT:s drag Standout någonstans? Har den kommit i mål ännu? :)
|
Jag förmodar att det är nu man ska tacka spelvärde? :gun_bandana:
|
Citat:
:cheers: |
Citat:
|
Gud vad jag älskar Nahar när han fungerar som bäst. Sjukt fin häst..
|
Fy faan.
Med utgång på Knows Nothing måste jag spy. Får han spets vinner han med 20m. |
Heja "Spelvärde" (om nu denna är äkta) sågad @21% Hilarious.... :lol:
https://www.sharps.se/forums/service-...-umaker-9-5-a/ Vad jag tyck(te) om de andra övervärderade o "övervärderade" står i tråden.... Creatine gissar jag äter o skiter ut dagens iofs fina motstånd.... |
Snyggt Bergh! :clap:
Synd att jag inte vågade spika Nahar, dubblade med Knows Nothing... |
Är så jäkla svårt att räkna på den där hästen. En bra dag vinner han elitloppet med 50 meter, en annan är han 50 bakom hela fältet.
|
Det där vänner, är vad som kallas travporr.
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Däremot var procenten intressant oavsett. |
Nu är det väl bara för Myron att ringa Ludde. Quick Fix utklassade ju Nahar för en vecka sedan :)
|
Nu tar väl Robban andra raka om det stämmer att Cash'em är bästa chansen.
|
Citat:
|
Nja, att han varit dålig skiter jag i.
Han var grym senast, och ännu bättre idag. Han hade vunnit från spets ! Citat:
|