![]() |
Bra att Bergh la på skor. Större chans att min Vinnare Rod Stewart sitter !!
|
Enda påverkan skor på Creatine har idag är på oddset :D
I Staterna går väl de flesta med dojjor och varför dra några växlar av detta, Bergh anmäler väl samtliga som skolösa vad jag vet o kör sedan som han känner för?? Edit Eller har jag drömt, olle du vet väl :D |
Wizard var bättre än jag trodde!
|
Herrejävlar vilken tur att jag inte spikade 6:an utan låste med 10:an :clap::sweatdrop:
|
Fan vad synd att inte 14 vann. Nu tappade man lusten...
|
Citat:
|
Citat:
|
Dagens första analys som var 100% fel.
Trodde iget på T Rex Laday, men den var ju överlägsen. Tur vi är kvar. |
Jag tycker att Jansson gjorde bort sig (och 50 tusen).Borde sett att Norberg hade betydligt högre fart och skulle passera - varför överforcera sin häst då?Nu blev han helt utan pengar!
|
DD och vinnarspelarna har bättre koll än kollektivet tyvärr, Keepern favorit...
|
Citat:
|
Citat:
Nimbus CD rolig outsider men får nog dett tufft att passera 3 och 9. |
Nu hänger allt på Creatine för egen del... kom igen nu för helvete Robban :KO:
|
Citat:
|
Citat:
|
Nu luktar det ny jackpot på V75 till Åby nästa helg tyvärr. 4000 kr är värdet med över 20 mkr extra i 7 rättspoolen. Måste nog skrälla rejält i de två sista loppen för att undvika femrättsjackpot igen.
|
Är det någon som har koll på 3 Cool Keeper på 2140 a? Står den distansen?
|
Citat:
|
Lack p.g.a alla galopper och lirar en rak DD 10-2.
|
Går hårt in på hot deposit. Senaste starten visar varför. Tar spets, släpper, tar sig ut i andra spår bakom montdore i sista sväng för att sedan spurta ner den.
|
Citat:
|
Får bli lite DD lir.
Premier Kronos vinner alltid i Umeå så den känns som den roliga dd hästen då den är väldigt lite spelad jämfört med favoriterna. Chansar bort Creatine som favorit i dd-1 när det nu blev skor, men den kan lika gärna vara överlägsen som en flopp i första Sverigestarten så det är på det låga spelvärdet den åker bort. Cool Keeper spets och slut känns mest troliget. Har både Hanna O och Janne Norberg som aldrig vinner på V75 vunnit (även om jag tror JN segernolla består då det loppet inte var ordinarie V75 lopp) så ska väl även John Östman kunna göra det trots att även han är en kusk som aldrig vinner i större sammanhang. 3-8 x 50 kr 4,8,10 - 8 x 10 kr Totalt 80 kr |
Citat:
|
Tycker att DD-oddset 3-2 är ganska bra...
|
Creatine och Premier Kronos nu så blir jag salig :claps:
|
Jag provar Nimbus C.D mot Hot Deposit och Premier Kronos nu. KÄMPA!
|
Häftig duell sista halvvarvet nu hoppas vi på!!!
|
Vilket jävla rasdjur Creatine :ohmy:
|
2,4,5,10 mot 9
|
Citat:
Den enda prisskillnaden att nämna i sammanhanget är 0:- i stället för 50.000:- |
Lika stenklart med Keepern som jag sagt hela veckan!!! :clap:
|
Härligt Leif!!
|
Aja, det sket sig. Fattas nog lite i Creatine fortfarande.
Spår 3 var som sagt hett idag. |
Referenten överdrev verkligen Creatines långsida... :no:
|
Pinsam Hedström skriker av förtjusning när Bergh attackerar (vilket var givet) och sen hände inget mer.
|
Special Topgear, inte illa mot dessa djur! Team Haapakangas/Östman :clap:
|
Tack berg! Ganska så lätt att ta bort dig på DD när du satte skor :) :)
|
Citat:
|
Citat:
Creatine passade väl troligtvis inte över distansen. |
Frågan är om inte Robban skulle ha låtit hästen löpa på från start? Känns som den ödslade massa energi på att bli tillbakahållen.
|