|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#31 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#32 |
|
Har lite halvsvårt för Haugstad och tänkte spika Mythical först...vilken jävla tur man garderade för annars hade Haugstad hamnat på min topplista över kuskar jag aldrig "kommer" rätt på..
|
|
|
|
|
|
|
#33 | |
|
Citat:
Tiderna kasnke är lite smickrande dock, då den ofta körts på innerspår mot riktigt bra motstånd. Ner i klass nu får man väl säga i alla fall
|
|
|
|
#34 |
|
i avd2 tror jag Mattias Djuse har bästa hästen har iallafall visat god fart och känns för lite spelad. Men Björn trodde på fin segerchans med nr 6 så han brukar ju ha rätt när han gör dessa egna bedömningar... tvilling 6-7
|
|
|
|
|
|
|
#35 | |
|
Citat:
Min fråga kvartstår: varför måste Hedström låta två vokaler byta plats med varann? Vad är det som är svårt i Nuvola? |
||
|
|
|
|
|
#36 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Tur att Örjan kom flygandes i alla fall. Det såg lite illa ut ett tag.
|
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
Fy satan vilket magsår jag får på denna Kihlström!! Gaaaah!!!!
Sitter med alla utom 1 och 8 och 300 meter in i loppet är jag helt övertygad om att 8:an vinner med tanke på oflytet jag haft sista månaderna...men prisa gudarna!! Mr försiktig general kommer som skjuten ur en kanon!!! Nu är du bäst en stund igen Örjan!
|
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
Nu vill jag se Bella On Tour i spets. Viss risk att Sheer Bliss håller upp. I så fall är det nog läge att stänga ner datorn.
|
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
Minns för några år sen när Hans G referade och lyckades uttala kallblodet Höstbouffe som Höstbuffè. Hade varit spännande att få veta vad som serveras på ett smörgåsbord på hösten.....
|
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
|
|
|