|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#1 |
v64 AXEVALLA
Bästa spik? Bästa drag?
nu kör vi
|
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Håll koll på Jepson ikväll han verkar köra med ett riktigt bra självförtroende just nu.
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Sista avdelningen har ju många fina hästar, men som Fruitcake såg ut sist är den nog spelvärd. Risk att det blir hets på den från betaltjänsterna, men hoppas den stannar under 10%.
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Carelin borde vinna, säkert Bergh kommer ändra på utr.
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Fin besök av Bergh på Axevalla, tillhör inte vanligheterna. Hela 6 hästar till start, samtliga intressanta. Såg en tweet från Jimmy J, dom skulle röra om lite i grytan
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Nej, inget om någon.
Men ingen nöjestripp iaf, Carelin behöver startpoäng och lättas nu. HankyPanky kom inte med i Diamantstoet så går ut här ist, tyder på att formen borde sitta nu. Digital A ¢¢ direkt i årsdebuten, låter nöjd med den, med allt utom spåret. Ja, låter pysnöjd med alla sina i Ronden intervjuerna. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Inascott (+5) |
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Jag spikar Bailey Sweet Grim. Hoppas den håller sig på bena nu, hade vunnit senast utan galoppen och finfin gången innan med. 6 % galet, man tackar!
Flemming tydligen förbannad efter senaste starten för galoppen, slängde pisken i golvet i stallet efter loppet. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
dado (+5) |
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Thomas Dalborg favorit i avd 3. 10 segrar på 215 starter i år, inte särskilt sannolikt att han vinner idag heller.
Har vi några intressanta motbud där? |
|
|
|
|
|
|
#10 | |
|
Citat:
"1 Bas Hanover galopperade kort från start i båda bilprovstarterna. Han var även när att slå ihop i avslutningen á 1.14,5/400 meter och värmningen lämnade en del övrigt att önska." Undra om dom ska stryka igen som inför senast, ströks efter värmning? Jag har kladdat många 1,2,5,7,13,14. Har snart alla, haha |
||
|
|
|
|
|
#11 | |
|
Citat:
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Helge (+5) |
||
|
|
|
|
|
#12 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#13 | |
|
Citat:
![]() Travnet spikar Dalborg ser jag, så resten av gänget är nog rätt kasst isåfall
|
||
|
|
|
|
|
#14 | |
|
Citat:
Dalborg kör framåt, till spets eller dödens, tempo hela vägen, hoppas det bäddar för någon annan men hästen är bra. |
||
|
|
|
|
|
#15 |
|
Leisel Palema - spets och slut. 9 %??
|
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
I avd 3 tycker jag att 15 Crazy Leg kan vara intressant om man vill fälla Dalborgs Belimo (men den gjorde en strong insats i förra loppet och kommer att hålla ett hårt tempo från spets, en bra chans för favoriten).
Martinssons hästar är alltid vältränade och nu blir det kuskförbättring de luxe med formkusken Jepson. Kan vara intressant för de som vill gardera... |
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
I avd 4 är 4 Kennet Sisu intressant för de som vill gardera i loppet. Wallins stallform är på topp, hästen går med optimal balans, Tony Wallin brukar vara bra på att smyga och att ge hästen ett så spårsnålt lopp som möjligt, 0 % just nu!
Finns en skräll till i avd 4 som är lika bortglömd - 7 Mon Amie - hästen gör årsdebut men om den är i ordning finns fart och kunnande som räcker väl, hästen har tagit merparten av sina segrar på hemmaplan (Axevalla), Rickard Svanstedt är i form just nu, 0 % just nu! Lycka till allihopa!
Senast redigerad av Chiron den 2015-05-05 klockan 19:05. |
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Känner ägaren till den. Trodde på mycket bra chans!
|
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#20 | |
|
Citat:
Nu vinner säkert en av de 4 mest streckade.En brakarspik Bailey, en tråkspik Carelin ffg ¢¢, en bra spik Skymaster. Minns näst senast när Skymaster värmde kasst enligt Flemming och snackade om att stryka den efter värmning. Sen ut i loppet, inga problem, hade vunnit utan galoppen. Det var lite mörkning över det hela då. Lätt emot nu mot senast, minst sagt. Kladdar på lopp 2 och fem, V6. Lycka till alla! |
||
|
|
|
|
|
#21 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
3 In Serenity får inte glömmas bort vid gardering i avd 5 idag, tycker jag.
|
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#25 | |
|
Citat:
Återstår att se, skall bli kul att se det loppet
Chiron (+2) |
||
|
|
|
|
|
#26 |
|
Idag kör jag endast för sexrättspotten. Tror inte att det blir så mycket att hurra för när det gäller femmor och fyror. Börjar med Carelin som är en fin häst och gör sin andra start i regi Bergh. Barfota runt om dessutom kan bli fint.
|
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Jag glömde bocka i V6, men eftersom jag tippar som en kratta så lär det vara av mindre betydelse.
Chiron (+5) |
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Jag bockade i V6 igår och missade 7500kr på 5 femmor 50 4or ...
|
|
|
|
#29 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Såg ut som om Carelin var på väg att rulla över ett flertal ggr!
Den har ju hoppat en del tidigare med! Men Bergh har ju lite feeling i handlederna förstås!
|
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
Surlopp! 3/4 hoppar bort sig och Peters häst travar knappt.
|
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Det är så äckligt med trav ibland. Som om nån där uppe vill jävlas med mig jämt och ständigt.
Tar bort Heiskanens kuse för att den brukar galoppera bort sig. Då galopperar alla andra och den vinner. Varför gör du så här mot mig?
|
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Såååååå jaaaa!
Den trodde jag på förra loppet med då den hoppade!! Finfint!! ![]() Unnar verkligen Veijo framgång efter allt med! |
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Bra kört av 2 an.... Sopa, gå ut å runda istället för att sitta kvar , hade bara 8-2 , dissade veijos pga sääämst tider.
Var det Jakobsson som lura mig på pengar IGEN, det var söderkvist. Glömde att han är ungefär lika bra på att köra som alf Jonsson är smal Senast redigerad av shjuve9le den 2015-05-05 klockan 19:56. |
|
|
|
|
|
|
#36 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#37 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
Ibland vinner hästar som är sämst. Tyvärr är det så
|
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
Nästa gång ska jag logga in på atg det första jag gör. Jag sitter och reducerar och lägger faktorer på mitt system och tror att jag har tid på mig, men icke då...
Vält Belimo nu, så jag slipper lida! |
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
Trist när 2an hade vunnit med 10-20 meter annars. Förstår inte varför inte kuskar IAF försöker låta hästar få chansen att vinna iaf.
|
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
Banned
Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 19213Robfri Expertrekar Stats: 72 - 87 - 1 ROI: 115.50% Vinstprocent: 45.28% |
Var inte så bitter männska, hästen var ju klart bra, sen att du (& även JAG & många andra spelare) är sämst på att tippa är en annan sak
Filmtokig (+2) |
|
|
|
|
|
#43 | |
|
Citat:
Untersteiners gav verkligen ett tråkigt intryck. En jävla bedrift att han fick in den som 2:a. |
||
|
|
|
|
|
#44 |
|
Jag tycker faktiskt Söderkvist brukar vara rätt offensiv?! Men jag kanske förväxlat honom...
|
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
Haha ja e it bitter, tycker bara att sämre hästar inte ska vinna. Kul för veijo dock. Ser även ut som att han gått ner lite i vikt.
Men om söderkvist hade varit vaken och litat på hästen så skulle han gått ut i sista sväng när dom kom och vunnit utan problem. Antar att han ville lifta med i rygg å trodde att unter skulle köra ifrån veijo utan problem å få lucka. Ännu troligare att utan galopp så hade 11 krossat dessa med samma 10-20 meter som 2an borde ha vunnit med pga dessa galopper. Ibland blir det fel. Men att felen ska bero på att kuskarna inte är med och vill vinna nog mkt är trist |
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
DD1. Hanky Panky Pagan med den stallformen som bergh har visat upp, hästen öppnar bra och lär sitta fint till direkt. Spelvärd ikväll, lika så är In Serenity som vunnit sina flesta lopp från ledningen. Får kanske ett lopp i draget om man inte provar i spets? formen dock ? men kapacitet finns dock. Rolig som 3%are...
|
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
Där var det nära olycka! Är det nått fel på banan när alla galopperar idag !?!
|
|
|
|
|
|
|
#51 |
|
Så vann den där kraken som alla dissade på förhand
|
|
|
|
|
|
|
#52 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#53 |
|
Jaha..då var det roliga slut!! Haha...
Skönt att man lyssnade på liven där de sågade hästen vid fotknölarna! Blev så mycket enklare att välja bort den! ![]()
|
|
|
|
|
|
|
#54 |
|
Inte den enda hästen idag. Fler galopper snart än felfria. Tror det är nån skit med banan
Chiron (+2) |
|
|
|
|
|
|
#55 |
|
Tog bort Bas på åtta hästar.. Ouch.
|
|
|
|
|
|
|
#56 |
|
Måste vara en riktigt usel bana! Nya tag på DD
|
|
|
|
|
|
|
#57 |
|
Svårt att hitta Vejo i andra då han inte sett bra ut i travet i sina senaste starter ! Grattis Vejo efter problemen med stall Denco!
|
|
|
|
|
|
|
#58 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#60 |
|
Hur märkte referenten att Flemming blev orolig upploppet ner? "Isemanden"...
|
|
|
|
|
|
|
#61 |
|
Undrar vad man går miste om på denna... Bas Hanover :(
Registrerat spel Datum: Tisdag 2015-05-05 Bana: Axevalla Spelform: V64, omg. 87 V6 - endast vinst vid 6 rätt Avd Ordinarie hästar 1 10 Carelin 2 2, 5, 6, 7, 8, 9, 11 3 2, 5, 6, 7, 11, 13, 14, 15 4 9, 13 5 5, 6, 7, 9 6 1, 4, 5, 6, 7, 9, 11 Vadet gäller startnummer 3 136 rader x 1 x 1,00 kr Totalt: 3 136,00 kr Kvittonummer: 8BE8 A2CB 1AB3 1345 |
|
|
|
|
|
|
#62 |
|
Codebreaker vinner nu så du kan chilla luggen
luggen77 (+10) |
|
|
|
|
|
|
#63 |
|
idag spelar man med hankypanky p samt in serenity som är för båda lite spelade i dd2 lirar jag mest med Breekers häst Stepping for money ;=)
|
|
|
|
|
|
|
#66 |
|
Första Goop verkar aldrig misslyckas...
|
|
|
|
|
|
|
#67 |
|
Kör Goop i andra med så sitter dubbeln iaf! =)
|
|
|
|
|
|
|
#68 |
|
Lite fruktkaka nu tack för rak DD!
|
|
|
|
|
|
|
#69 |
|
Det blev dyrt att att bort Bas :( Fan också...
|
|
|
|
|
|
|
#70 |
|
12,49 på platsspelet på 12! Hade iaf 50kr på den så dagen slutar ju plus,minus noll typ hahah
|
|
|
|
|
|
|
#71 |
|
Slänger in ett vinnarspel på 5 Seronera 50kr
|
|
|
|
|
|
|
#72 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#73 |
|
Axevalla är inte riktigt min bana...
|
|
|
|
|
|
|
#74 |
|
Tröstpengar...
Registrerat spel Datum: Tisdag 2015-05-05 Bana: Axevalla, omg. 14 Spelform: V4 Avd Ordinarie hästar (Res.) 1 1, 14 (7) 2 10, 13 (9) 3 5, 9 (7) 4 9, 11 (7) Vadet gäller startnummer 16 rader x 1 x 2,00 kr Totalt: 32,00 kr Kvittonummer: A5C8 ECAF 38B5 9541 ------------------------------------------------ Registrerat spel Datum: Tisdag 2015-05-05 Bana: Axevalla Spelform: Dagens Dubbel, omg. 249 Avd Ordinarie hästar 1 5, 9 2 9, 11 Vadet gäller startnummer 4 x 10,00 kr Totalt: 40,00 kr Kvittonummer: CFC8 E4AB 1AB1 1345 |
|
|
|
|
|
|
#75 |
|
Förbannade jävla Hultman!!
Varför i hela helvete skall han först trycka sig ner framför och sen ligga kvar i andraspår med en jävla bromskloss?!!! ![]() Fruitcake hade varit med på linjen om den fått chansen!! |
|
|
|
|
|
|
#76 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#77 |
|
TT hade Goop säker i dd1.Fick bra utdelning på dd:n
|
|
|
|
|
|
|
#78 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#79 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#80 |
|
Ja, mycket galopper idag, säkert delvis beroende på banan
|
|
|
|
|
|
|
#81 |
|
Ojojoj, vilken in måttning av Jens ,L. Värsta Örjan stil. SNYGGT.
|
|
|
|
|
|
|
#82 | |
|
Citat:
Avundsjuk e inte min grej! Vaknade upp och hade satt topptipset x 5 och likaså powerplay så fick runt 12 lax ![]()
|
||
|
|
|
|
|
#83 |
|
Det verkar som att dom är lite på gång både på lunchen V4 och på DD:n på kvällen.
|
|
|
|
|