|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#16 |
|
Jag slänger in en billig liten rackare och går tunt i de tre första loppen. Helgarderar sista. Jag singlar Power Racer trots spåret, då jag tror den har vettig chans att vinna över tvåan. Och så singlar jag Chipen Boy som jag tror rundar det här gänget felfri.
|
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Romeo mot Zapdos i nästa. Tycker de ser hetast ut.
|
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Tycker att 10-12 ser intressant ut som tvilling. Sundbo Kastanj ska gå barfota runt om för andra gången i karriären (första blev galopp). Wiman är underskattad som kusk...
|
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Kör en fattig rak LD 12-7.... lycka till
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
luggen77 (+10) |
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Ojojoj, snacka om att han fick fart på den gamlingen
Fick verkligen ett skitlopp också där ryggarna stannade helt och det såg ut att vara allt för långt fram men bara stegar ifrån på ett lysande sätt! Kan man få be till trav-gudarna om en tredje spik nu också ?
|
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
12-7 gick från 72 till 35 i odds på 20 minuter
|
|
|
|
|
|
|
#24 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#25 |
|
Ja det var det verkligen! Visste mötte han inte mkt men det blev ju direkt fel men går ju fantastiskt sista 700 med full fart över mål!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Chiron (+1) |
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Spårtrappor med bara 12 anmälda och sen strykningar gynnar verkligem bättre hästar. Såg vi på lunchen igår med Elmer Gold/Prince Orlando och Zapdos Håjt idag. De hästarna är så mycket bättre och handikapet blir inte lika tydligt när loppen inte blir fulltaliga.
|
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Hellstedt vann loppet när han körde till. Hade Petter Karlsson gjort det draget istället så hade nog den vunnit istället.
|
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Registrerat spel
Datum: Tisdag 2015-05-05 Bana: Visby, omg. 2 Spelform: V4 Avd Ordinarie hästar 1 5, 9 2 2, 4, 7, 8, 12 3 4, 5, 7, 8, 13 4 12 Juilly Vadet gäller startnummer 50 rader x 1 x 2,00 kr Totalt: 100,00 kr Kvittonummer: 2F4E 0E09 36B1 1501 kom igen Juilly.. |
|
|
|
|
|
|
|