Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-05-05, 12:05   #1
 
Reg.datum: nov 2012
Inlägg: 10
Sharp$: 1691
Standard

Banreferenter !


Nån annan som tycker att många banreferenter håller låg nivå?. Man blir ju tokig när dom säger fel nr och häst och glömmer att berätta vem som galopperar.
pulp090 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-05, 21:11   #2
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Det jag brukar kunna sakna är lite inlevelse. Visst, det ska ju inte låta som att det är storlopp varje gång men en del har ju en sövande och monoton röst hela loppen igenom, bara en liten tillstymmelse till upphetsning eller ändrat tonläge vid upploppet. Blir svårt att ragga nya kunder till sporten med det där, det är ju inte så att man blir heltaggad att börja med trav om man får sitta och lyssna på en kommentator som låter som att han är uttråkad av sporten som reffas.

Fel tycker jag inte de säger så ofta, mest konstiga uttal på hästnamn emellanåt (vilket även kan vara komiskt men oftast lite irriterande).
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-05, 22:07   #3
 
Reg.datum: jan 2012
Ort: Norrland
Inlägg: 589
Sharp$: 9847
Standard

Det är väl lite si och så ibland med referenterna men överlag tycker jag det duger så länge jag slipper fruntimmret som kommenterar galoppen på svengelska ;D
boozty är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-05, 22:16   #4
 
Emeffeffs avatar
 
Reg.datum: okt 2014
Inlägg: 1 105
Sharp$: 2156

Emeffeff
Stats: 36 - 38 - 4
ROI: 107.76%
Vinstprocent: 48.65%

Standard

Ingenting är sig likt efter att Bengt Larwik fick sluta/sparken på Jägersro! Det var en klassisk banreferent!
Emeffeff är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td