Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-05-07, 06:12   #1
 
Reg.datum: jun 2011
Inlägg: 2 898
Sharp$: 3841
Standard

v64 BERGSÅKER


Bästa spel ? Bästa drag?

Timbal mot sjunde raka eller??? just nu 86% ....

nu kör vi
dado är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-07, 13:15   #2
 
Helges avatar
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 8 455
Sharp$: 42467
Standard

Eld Lotus spets och slut, trevlig % med. Nice stå ensam på startvolten.
Minns denna start

Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
capone (+1), Filmtokig (+1), pojmonen (+5)
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-07, 13:17   #3
 
Reg.datum: aug 2012
Inlägg: 264
Sharp$: 3119
Standard

Tack Helge. Vilken web-sida är det du lagt in dina kommentarer på? Känner att mina anteckningar är "all over the place", behöver samla ihop dem bättre...
luggen77 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-07, 13:21   #4
 
Reg.datum: jun 2011
Inlägg: 2 898
Sharp$: 3841
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Helge Visa inlägg
Eld Lotus spets och slut, trevlig % med. Nice stå ensam på startvolten.
Minns denna start

helge, har du nån info om berghs favorit i tredje? samt matarazzi bob?
dado är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-07, 13:22   #5
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 213
Sharp$: 57325
Standard

Finns en intervju med Bergh (ovanligt, brukar vara stallets försteman som uttalar sig) i V75 guiden. Det mest intressanta

1. El Lotus ska gå med skygglappar i kväll då den mest sprungit och bromsat tidigare.

2. To Fredo Knick i avd 5 ska tävla med skor runt om i kväll.

På alla de andra Bergh hästarna är det ingen info som sticker ut på det han säger i Guidenintervjun. (kanske någon av dom som är klar då).
olle är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-07, 13:25   #6
 
Helges avatar
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 8 455
Sharp$: 42467
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av luggen77 Visa inlägg
Tack Helge. Vilken web-sida är det du lagt in dina kommentarer på? Känner att mina anteckningar är "all over the place", behöver samla ihop dem bättre...
Jag använder numera Rondens tjänst.

Innan denna, http://www.trav.spelboken.se/
Den är helt gratis. Mailen med gamla ng-hästar därifrån kommer än, haha som denna, snacka om gamla men kul att se iaf.



Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
luggen77 (+50)
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-07, 13:28   #7
 
Reg.datum: aug 2012
Inlägg: 264
Sharp$: 3119
Standard

Tack Helge. Kostar rondens tjänst något?
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Helge (+100)
luggen77 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-07, 13:34   #8
 
Helges avatar
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 8 455
Sharp$: 42467
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av dado Visa inlägg
helge, har du nån info om berghs favorit i tredje? samt matarazzi bob?
Nej, inte mer än vad som står i Ronden. Tydligen Lähdekorpi som köpt in Matterazzi.
SS har jag postat på mitt Twitter, de kör fleris idag.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
dado (+5)
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-07, 13:37   #9
 
Helges avatar
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 8 455
Sharp$: 42467
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av luggen77 Visa inlägg
Tack Helge. Kostar rondens tjänst något?
Jo, du måste vara prenumerant där. Just nu har de 2 veckor gratis prova på erbjudande.

Den andra tjänsten med ng, är gratis. Du ställer in när du vill ha mail om dina starthästar samt fyller i egna kommentarer. Den fungerar bra, har hänt någon gång att sidan legat nere, inte vanligt men jag bytte pga det.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
luggen77 (+10)
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-07, 13:49   #10
SO
 
SOs avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 1 808
Sharp$: 3718
Standard

ELD LOTUS må ha bromsat tidigare men i senaste loppet i Umeå tog Järvsö Tore också 40 meter utan att förta sig. Uffe satt åkandes efter dödenslopp och rörde inte ens hästen på upploppet. Okörd kan man väl säga. JOP säger att hästen fortsätter att utvecklas.

Enda emot lär väl vara 4;e spår nu - och JOP. Tore står perfekt inne på pengarna och mosar väl Eld Lotus en gång till OM NU INTE LALLAREN JOP strular till det. Det är nämligen inte en chaufför som jag direkt gillar har ni kanske fattat.
SO är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-07, 13:57   #11
 
Helges avatar
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 8 455
Sharp$: 42467
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av SO Visa inlägg
ELD LOTUS må ha bromsat tidigare men i senaste loppet i Umeå tog Järvsö Tore också 40 meter utan att förta sig. Uffe satt åkandes efter dödenslopp och rörde inte ens hästen på upploppet. Okörd kan man väl säga. JOP säger att hästen fortsätter att utvecklas.

Enda emot lär väl vara 4;e spår nu - och JOP. Tore står perfekt inne på pengarna och mosar väl Eld Lotus en gång till OM NU INTE LALLAREN JOP strular till det. Det är nämligen inte en chaufför som jag direkt gillar har ni kanske fattat.
SJU raka segrar leker man inte med, aldrig torskat. Men hoppas förlusten kommer idag.
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-07, 13:57   #12
SO
 
SOs avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 1 808
Sharp$: 3718
Standard

En rolig kantboll kanske 5 Pinoccio Zet avd V64:6 kan vara. Gladde ju mig senast som en del minns 20VP gav en tusing. Fick luckan 100 kvar och bara blåste ner ledaren. verkar ha hittat formen. Sofia är en jädrans bra driver, hon har skrällt en del minns jag. Blir bra odds idag igen. Givetvis lite hårdare emot.Men med en liknande smygresa så håll i hatten
sista biten in mot mål. Kolla gärna i lopparkivet om ni inte tror mig. Nu ska spurtaren 4 Monas ragazza köras barfota men har inte riktigt toppform än (enl Börje A) Allt detta förutsätter givetvis att 1 Leif fastnar invändigt. 1 Leif blir min A häst hur som helst.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
asgaya3141 (+5)
SO är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-07, 14:02   #13
SO
 
SOs avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 1 808
Sharp$: 3718
Standard

2 Te Freddo Knick blir nyckelhäst ikväll. Spik eller galopp? Vi ska inte ta så allvarligt att hästen går med skor nu. Den har vunnit 6 av sina 7 starter MED SKOR. Man kanske tar skor så att andra spåret inte ska vålla några problem. För mig blir hästen en perfekt A häst och B hästar i loppet blir1-4-5-8-11-12 (utan rangordning).
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
asgaya3141 (+5)
SO är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-07, 14:14   #14
SO
 
SOs avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 1 808
Sharp$: 3718
Standard

jag drar mig ner till Bergsåker ikväll för det är en drös hästar som jag har bevakning på.
Bl.a. i V64;4 nr 6 Lookh Moonlight med välkörande Daniel Wäjersten. Det är en stark rackare och har gjort några fina lopp och som gjort att jag noterade kusen i hemliga liggaren- Hästen är givetvis bättre än de 4% som hon är streckad i för tillfället. Hästen blev ännu mer intressant efter att ha sett favoriten 1 Omega CD vinna senast på 17.4- det fanns inte mycket sparat i linorna trots spets och en 16 öppning. Pass upp om det skulle lösa sig med löpningsförloppet. jag har gjort detta till garderingsloppet ikväll och har utan att rangordna hästarna 1-6-7-8-11-12-15
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
asgaya3141 (+5)
SO är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-07, 14:49   #15
 
oinkks avatar
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 575
Sharp$: 1024
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av SO Visa inlägg
ELD LOTUS må ha bromsat tidigare men i senaste loppet i Umeå tog Järvsö Tore också 40 meter utan att förta sig. Uffe satt åkandes efter dödenslopp och rörde inte ens hästen på upploppet. Okörd kan man väl säga. JOP säger att hästen fortsätter att utvecklas.

Enda emot lär väl vara 4;e spår nu - och JOP. Tore står perfekt inne på pengarna och mosar väl Eld Lotus en gång till OM NU INTE LALLAREN JOP strular till det. Det är nämligen inte en chaufför som jag direkt gillar har ni kanske fattat.
Hej SO, lyssnade precis på Bergsåkers TipsTV, han pratade om Jardar, vad tror du om den?

Senast redigerad av oinkk den 2015-05-07 klockan 14:50.
oinkk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td