|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#1 |
Solvalla lunch-V65
Bering är klar i första.
|
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Banned
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
I sista finns två bra streck i Robros Brazza och framförallt Big Finish som jag tycker höll jättebra från dödens sist.
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Ready for more var väl ok i osndags i alla fall? One Break Broline var bra sist, inte så länge sedan den startade, tror den kommer till spets och sen blir den svårslagen. Bering är kanske bättre, men svårt att vinna från dödens/bakifrån, både Ready For More och Saveur fick ju känna på det i onsdags.
|
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Robros Brazza i sista borde vinna om inte finnpajsaren släpper till Erik?
|
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Indian Four i avd.5 rankad tvåa av TT. Även Travronden rankar den tvåa - från slutet!
Om Swinging Single i avd.2 säger Walmann: "Hon fungerade bra barfota senast." Travnet säger: "Senast rycktes skorna... men travet fungerade inte ändå" Vem skall man tro på? |
|
|
|
|
|
|
#10 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Chansspikar 11 Rare wise as i femte. Ny regi, ut bfro direkt.
Ser ut att bli körning från start och Örjan brukar vara den som vinner när de andra kör för fort i början. |
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Skönt att man precis kom hem och såg att det hade gått åt helvete om jag hade lämnt in
![]() Blir en V4 idag istället
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Chiron (+3) |
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Tack skoryck, annars hade jag inte haft den.
|
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Jag hade spikat Uffe. Fan så förbannad man blir
|
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Någon som kan svara på varför Robic Lane är så hårt streckad? Förutom att det är Kontio/Nurmos...
|
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
TT borta! Inte direkt imponerande!
Manprinsen det hade jag också gjort om jag hunnit lämna in! Nya tag bara |
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Robros med tanke på form, spår och spelprocent
Chiron (+5) |
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Äh borta, chansade bort Eliax! Lycka till alla som är kvar!
|
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Skön start på V4 och bra vinnarlir,vart tog snackisen 7 vägen?
Chiron (+1) |
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Nu borde Dreams Burn Down vinna...
hoola (+15) |
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Kör 2 små LD också
9mot 6,11 50 kr 3mot 6 100kr |
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Härligt Claes!
Den vinnaren satt fint!
|
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Avgå dom flesta i det här loppet! Pinsamt att se vissa styrningar!! Ska fortsättningsvis köra mina harryspel och enbart vinnarlir...
|
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
Vart fan hittad du den?
Kompisen är tydligen med på v4 harry för 100 kr fortfarande hahah lovar den sitter Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Chiron (+3) |
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Robic Lane var löjligt hårt streckad, därav min fråga innan. Potemkin skulle gå med skor. Med Charles Boko låg de rätt så lågt. Enda med hög kapacitet som var kvar i loppet var Dreams Burn Down, skulle dessutom gå barfota fram första gången (gjorde ett bra lopp barfota runt om).
|
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Okej! Jag hade inte ens den i tanken hehe. Polaren fick med den på 2 hästar på sin harry för 100 kr hahaha helt sick.
Nästa vinner pajasen Kontio Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Chiron (+3) |
|
|
|
|
|
|
#34 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#35 |
|
Maranello är lite bortglömd om man letar efter skräll. Visst bakspår och kanske lite distansminus. Men t.ex. bättre häst än 1 Lotus Eld... Åtminstone ett intressant platsspel om den ser fin ut i provstarten...
|
|
|
|
|
|
|
#36 | |
|
Citat:
Nåja, Sjöströms var bara bäst! Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Chiron (+5) |
||
|
|
|
|
|
#37 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
blir ett vinnarspel på Open Range ...Bästa chansen idag enl SH och Adielsson på Valla är alltid vass
|
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
Spelade inte, missade provstarten på 10, liven slocknade?! Såg riktigt seg ut i loppet iaf...
|
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
Jag skrev ju tidigare att jag förväxlade den med Potemkin som skulle gått barfota fram med det ändrades innan start.
Chiron (+2) |
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
3,4,5,13 har polaren i sista för att V4 ska sitta haha skapligt nöjd här brevid mig kan jag ju lova
Chiron (+3) |
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
hehe hästspel handlar om att chansa och tror att den kan tas lugnt och felfritt, inget måste att vara längst fram från start på den långa distansen
Chiron (+3) |
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#47 | |
|
Citat:
Blir nog lite läskeblask ikväll
|
||
|
|
|
|
|
#48 |
|
Bommade här, trodde Eriks kuse skulle vara bättre. Snyggt ni som trodde på Robros Brazza
|
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
Kändes som man var halvrätt på det idag, men inte en spänn tbax :( Missade V65 i första, bommade Dreams Burn Down på 5 hästar på V4, spelade tvilling med utgång på Eliax, Let's Dance och Robros Brazza, men fick inte in en enda av dem. Såklart inte en krona vinnarspel på någon av de tre.
Nya tag.... |
|
|
|
|
|
|
#50 | |
|
Citat:
|
||