|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#31 |
|
Vart fan hittad du den?
Kompisen är tydligen med på v4 harry för 100 kr fortfarande hahah lovar den sitter Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Chiron (+3) |
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Robic Lane var löjligt hårt streckad, därav min fråga innan. Potemkin skulle gå med skor. Med Charles Boko låg de rätt så lågt. Enda med hög kapacitet som var kvar i loppet var Dreams Burn Down, skulle dessutom gå barfota fram första gången (gjorde ett bra lopp barfota runt om).
|
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Okej! Jag hade inte ens den i tanken hehe. Polaren fick med den på 2 hästar på sin harry för 100 kr hahaha helt sick.
Nästa vinner pajasen Kontio Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Chiron (+3) |
|
|
|
|
|
|
#34 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#35 |
|
Maranello är lite bortglömd om man letar efter skräll. Visst bakspår och kanske lite distansminus. Men t.ex. bättre häst än 1 Lotus Eld... Åtminstone ett intressant platsspel om den ser fin ut i provstarten...
|
|
|
|
|
|
|
#36 | |
|
Citat:
Nåja, Sjöströms var bara bäst! Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Chiron (+5) |
||
|
|
|
|
|
#37 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
blir ett vinnarspel på Open Range ...Bästa chansen idag enl SH och Adielsson på Valla är alltid vass
|
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
Spelade inte, missade provstarten på 10, liven slocknade?! Såg riktigt seg ut i loppet iaf...
|
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
Jag skrev ju tidigare att jag förväxlade den med Potemkin som skulle gått barfota fram med det ändrades innan start.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Chiron (+2) |
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
3,4,5,13 har polaren i sista för att V4 ska sitta haha skapligt nöjd här brevid mig kan jag ju lova
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Chiron (+3) |
|
|
|
|
|
|
|