|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#31 |
|
Hade jag vetat att Birmingham gick felfritt hade jag spika alla dagar i veckan. Men nu vet jag ju inte det
|
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Rak tvilling 3-7.
|
|
|
|
#33 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#34 |
|
Får väl sätta en liten slant på Sir Filip. Kanske skulle man ha chansspikat, men jag kör fyra streck och hoppas att det räcker så.
|
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
P.J. var ju helt överlägsen, men Sir Filip gjorde det bra efter en liten störning när den skulle köra till. Två barfotahästar.
|
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Blev enklare än vad man hoppats när 1an felade (misstänkte man ju om man såg proven) men PJ Winner behöver knappast be om ursäkt, hoppas någon ryggade
LOBOT-Spel måste förbjudas, två miljarder kineser väntar på att köpa en andel To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. Senast redigerad av clarund den 2015-05-11 klockan 19:32. |
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
snygg spik grattis
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
clarund (+1) |
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
Tack.
Spekulerade fram den lite tack vare reservlösningen(om han inte av egen kraft spetsat) med spets av 3an som någon föreslog, nu blev det inte så men 7 ggr fast odds gjorde inte ont, V6 är dock svårt.
|
|
|
|
#41 |
|
Jag har spikat två, Talassio (hoppas även jag på att Örjan gärna vill vinna detta lopp lite mer än ett "vanligt" V64-lopp), och Delicious som bara ska vinna om hon inte är sjuk
|
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
Kattens lek med råttorna.
|
|
|
|
#44 |
|
Synd att man inte spikade Cast Bolt, men var rädd att den kunde hoppa i starten så blev gardering
|
|
|
|
|
|
|
|