|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#436 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#437 |
|
Känns surt att man inte får mer när man sitter med spikar på mosaique, tangen och shadow woodland.
|
|
|
|
|
|
|
#438 |
|
MOSAIQUE FACE och Royal Fighter Framspår? hahaha ojojoj
|
|
|
|
|
|
|
#439 |
|
Med tanke på att den börjar nästa vecka kan vi inte svara på frågan. Beror mycket på hur loppet blir kört. Kanske inga "supernamn" men ändå fina hästar. Nuncio är väl intressant - de kanske försöker locka Åke Svanstedt, han sa ju att han kommer till Sverige bara för att köra den, hans vinnare...
|
|
|
|
|
|
|
#440 |
|
Oavsett vad man tycker om Ludde,så skulle travsverige vara mycket fattigare utan honom
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Yersinia1347 (+10) |
|
|
|
|
|
|
#441 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#442 |
|
Jag tycker sista åren är det alltid en massa snack om att det är de sämsta elitloppet hittills och bla bla bla....
Tror det kommer bli ett riktigt bra elitlopp med flera hästar som kommer stå för fantastiska prestationer! Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
drakdead (+5) |
|
|
|
|
|
|
#443 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#444 |
|
Det borde vara den. Finns väl inte så många alternativ? Papagayo E.?
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Helge (+3) |
|
|
|
|
|
|
#445 | |
|
Citat:
Snabbaste tiden där 1.08,9 (Panne i försöket förra året) tror jag kommer slås i år. |
||
|
|
|
|
|
#446 |
|
Papagayo e har inget intresse av att vara med enligt kretsen kring hästen.
|
|
|
|
#447 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#448 |
|
Vad sjutton skulle den bidra med i Elitloppet?
Är inte bra nog för att göra något själv i Elitloppet och om man nu ska bjuda in utfyllnadshästar så tycker i alla fall jag att man kan ta lite spännande ekipage. I min mening finns det inte mycket tröttare ekipage än Reden med en överskattad jänkare... Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
hoola (+10) |
|
|
|
|
|
|
#449 |
|
Jag tror också på ett roligt Elitlopp i år. En del nya stjärnor som ska visa upp sig. Det är bara hoppas att vädret inte ställer till det.
|
|
|
|
|
|
|
|