|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#466 | |
|
Citat:
Inte som Man C. spelat på slutet.Men med Kompany på planen... Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Chiron (+1) |
||
|
|
|
|
|
#467 |
|
Jag håller med att det var en överraskande seger för Mosaique Face. Så som Ludde pratat hade man väl kanske förväntat sig ett lopp där den faller med flaggan i topp, men att vinna och så enkelt trodde jag inte. Nåväl, det är kul att ha fel åt det hållet ibland.
|
|
|
|
#468 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#469 |
|
Har varit med om ett antal e-lopp där det kokat, så är väl"lite sne"...men som sagt, kan ju bli succe även detta..
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
AndyMart (+10) |
|
|
|
|
|
|
#470 | |
|
Citat:
Berghs häst var ju nära att rulla över i provstarten och kanske inte var 100% körbar i loppet heller. Därför valde han nog invändigt. Svanstedt erkände väl efter loppet att han trodde han kunde plocka ner Shadow från dödens..men jag håller med om att det är ljusår mellan Åke och honom. Klöver är inte lägre en utpräglad sprinter så jag håller med om att han skall passas framöver! Ludde till elitloppet är perfekt! |
||
|
|
|
|
|
#471 |
|
Av 24 travprofiler som tävlar på Maharajah.se var det bara 2 som klarade sjuan denna gång, så det var nog inte alldeles lätt när man tänker efter
Tristan Sjöberg-Knutsson Knutsson Trotting V75-1: 4 Shadow Woodland V75-2: 1-2-5-6-7-8 V75-3: 7-10 V75-4: 2-5-12 V75-5: 2-5-6-9-11 V75-6: 1-5-6-8 V75-7: 5 Oliver Kronos Anders Lindqvist Proffstränare Frankrike V75-1: 1-4-5-10 V75-2: 1-2 V75-3: 7-10-13 V75-4: 5 Tango Lavec V75-5: 9-6-5-3-2-14 V75-6: 6-7-5-1-8 V75-7: 5 Oliver Kronos |
|
|
|
|
|
|
#472 |
|
Hur många rätt blev det för Putte64 10*500 system?
|
|
|
|
|
|
|
#473 | |
|
Citat:
|
|
|
|
#474 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#475 | |
|
Citat:
är genuint travintresserad. Dock misstänker man ibland, ingen nämnd, att tuttar och rumpa väger tungt i castingen till programledare, sk radioutseende funkar inte. Tror man hämtat inspiration från italiensk TV a' la Berlusconi (mannen bakom Bunga Bunga Partyn). "Pattar säljer som faan!" S Berlusconi Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
tomtom2 (+10) |
||
|
|
|
|
|
#476 | |
|
Citat:
|
|
|
|
#477 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#478 |
|
Dina tankar har inte slagit mig, vi fungerar alltså annorlunda, medans jag ser en kompetent programledare, ser du yta och tuttar. Ofräsht.
|
|
|
|
#479 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#480 |
|
Almenäs har aldrig varit, och kommer aldrig att bli någon kompetent programledare. Hon är och förblir en egotrippad stureplansbimbo med sjuklig hype för twitter.
|
|
|
|
|
|
|
|