|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#1 |
v64 ESKILSTUNA
Bästa spik? Bästa drag?
nu kör vi
|
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Bästa spik: Nappa Scar i tredje. Gjorde ett kanonlopp som slagen med nos av Pythagoras Face i april, vann sen säkert ett lättare lopp i slutet av april. Den här håller Lennartson högt, och jag tror den är bäst i det här fältet. Talassio tycker jag är lite överskattad, bara trea näst senast och segern i förra loppet sa inte så mycket tycker jag då värsta motbudet galopperade i starten. Freddie De Weluve var ju fin på Solvalla sist, men fick det lite serverat tycker jag. Freddie blir säkert favorit, hoppas det i alla fall, för jag kommer spika Nappa Scar.
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
spikar Feel the Love på allt spår 8 ock volt
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Stress spelvärdes spik 15 exclusives son
|
|
|
|
#5 |
|
1a 5 8 10 7 2
|
|
|
|
#6 |
|
2a 10 8 4 2 1
|
|
|
|
#7 |
|
3 e 8 6 3 5 4
|
|
|
|
#8 |
|
5e 7 12 1 9 5
6e 8 9 5 1 2 14
|
|
|
|
|
#9 |
|
Jag chansar med båda spikarna, Fast Amore i andra och Exclusive Zon i fjärde
|
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Första vinner matrix
|
|
|
|
#11 |
|
Får bli en liten chansrad bara för att vara med idag med
Registrerat spel Datum: Tisdag 2015-05-26 Bana: Eskilstuna Spelform: V64, omg. 100 Avd Ordinarie hästar 1 2, 5, 7 2 8 Feel the Love 3 5 Nappa Scar 4 14, 15 5 1, 5, 7 6 5, 12, 15 Vadet gäller startnummer 54 rader x 1 x 1,00 kr Totalt: 54,00 kr
|
|
|
|
#12 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Första spiken inne alltid skönt
|
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Fy farao vad jag blir trött på ATG-Live människorna..
Dom har ju NOLL koll på spelstoppet... Kan ingen plocka in lite mer observanta människor där, det är väl det minsta man kan kräva av dom...att dom ska ha koll på när streckspelens spelstopp är.. Som nu, på Sundbyholm, spelstopp på V64 nämns när bilen redan rullar och dom är uppe nån meter från vingen.. Då kläcker Matteus ur sig att det är dags.. Skulle även vilja ha lite hästkunnigt folk som kan bedöma hästarnas värmningar.. Widman är bra när han är med..likaså finns det någon enstaka, men de flesta är ju rent av sopiga! Jag ser bättre själv och tur är väl det, för skulle man lita på det dom säger, ja..då hade man knappt några rätt.. Hästar som ser kort stegade och stumma och stela ut får betyg BRA av av den som snackar.. NÄR var stelhet och stumhet bra hos någon häst.. Nu kan jag bedöma själv för jag har jobbat länge med hästar...men jag tänker på de som inte är hästvana...Dom blir ju lurade.. Spelar dom själva och vill ha vissa fynd för sig själva.? Man kan ju undra... Det känns som Matteus lekstuga...Nä, mer kunnigt folk tack.!
~ Tuam ipsam vive vitam, quia tuam ipsam oppetes mortem Senast redigerad av CamillaS den 2015-05-26 klockan 19:47. |
|
|
|
|
|
|
|