Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-05-22, 18:40   #16

Grants avatar

Reg.datum: okt 2012
Sharp$: 6099
Thumbs up

Frågan

går alltid att ställa inom allt tävlande.

Varför vann du inte?
Varför sprang du inte fortare?
Varför hoppade du inte högre?
Varför gjorde du inte fler mål?

Osv Osv

Jag tycker att alla borde vinna och inte komma med diverse bortförklaringar.

Mvh Ulf-Eddie
Grant är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-23, 18:35   #17

Grants avatar

Reg.datum: okt 2012
Sharp$: 6099
Thumbs up

Lets Dance igår

Lets Dance igår och Tony I sa "måttstock" och blev rättad; tumstock heter
det. Även Jessica A använde senare uttrycket, ""att ha dej som tumstock".

Jag är som vanligt tveksam. Men det kan bero på att jag saknar all
form av utbildning.

Staketspelare...

Mvh Ulf-Eddie
Grant är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-24, 02:06   #18

Manprinsens avatar

Reg.datum: dec 2014
Sharp$: 2373
Standard

Jag tycker det är intressant att Robert Bergh alltid förekommer på ett eller annat sätt i dom här incidenterna och diskussionerna. Någon annan som har reflekterat över detta?

Själv är jag inte ett dugg förvånad då jag har en ganska klar bild vad gäller Robban. Har dock respekt för honom som en duktig kusk och tränare.
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-24, 12:36   #19

Reg.datum: mar 2015
Sharp$: 6031

Filmtokig
Stats: 3 - 2 - 0
ROI: 197.10%
Vinstprocent: 60.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Manprinsen Visa inlägg
Jag tycker det är intressant att Robert Bergh alltid förekommer på ett eller annat sätt i dom här incidenterna och diskussionerna. Någon annan som har reflekterat över detta?

Själv är jag inte ett dugg förvånad då jag har en ganska klar bild vad gäller Robban. Har dock respekt för honom som en duktig kusk och tränare.
Håller med dig, men respekt för honom har jag inte, den tappade jag för längesen, känd speltorsk som hänger på svartklubbar, om jag inte missminner mig har han också spelat mot eller för sig själv i något lopp också. Vart ju nån snackis, tror det var ett h2h lir.

Rätt kul att just han yttrar sig och dissar dem som betalar hans spelande, när folk tycker en situation ser skum ut.
Gammal 2015-05-25, 00:14   #20

Reg.datum: jan 2012
Sharp$: 9847
Standard

Å andra sidan spelar man ju på ekipaget inte hästen och med örjan i jollen får man räkna med såna styrningar. Min kollega säger alltid "jag spikar hellre en amatör än örjan" och jag förstår henne fullständigt. Han tittar inte på streck% och kör efter det utan han kör för hästens bästa vilket inte alltid är för bästa position i just detta lopp.

Men ska man börja diskutera avstängning när man inte kör för hästens bästa placering skulle väl ludde knappt få köra ett lopp? Grym tränare men när man bara har kör-så-länge-lampan-lyser taktik så förlorar man många placeringar.

Jag kanske är lite blåögd men jag tycker vi spelare har lite svårt att acceptera kuskar och se dom som människor ibland, de gör misstag och en del av dom vet inte vad offensiv/deffensiv styrning är men med handen på hjärtat vet vi väl ändå vilka kuskar som det är mest risk för bortkörning och väger in det när vi rankar loppen?
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Filmtokig (+1)
boozty är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-06-17, 12:10   #21

SwedishHorseRacings avatar

Reg.datum: jun 2018
Sharp$: 2949
Standard

Örjan är alltid lurig, går absolut inte helt att lita på. Tyckte han körde underligt med Whows Who i Mantorp den 1 juni (2019 d.v.s.). Man måste försöka "läsa honom" i förväg för att försöka lista ut då han planerar att vinna, eller om det blir det omvända.
SwedishHorseRacing är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td