|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#256 |
|
Är det verkligen en vinstlott att få spets och Ludde tryckande utanpå? Känslan säger Maven som vinnare...
|
|
|
|
#257 |
|
När öppnar ATG spel till Elitloppsfinalen?
|
|
|
|
|
|
|
#258 | |
|
Citat:
Som många här inne har nämnt blir Nuncio livsfarlig om Melander gör de viktiga ändringarna... |
||
|
|
|
|
|
#259 |
|
Raffe säger att Magic Tonight siktar mot spår 1. Men den kommer ju att ta emot Mosaique Face. Vill Kihlström ha Ludde utvändigt? Örjan kanske var ärlig när han sa att han ville ha spår 8.
|
|
|
|
|
|
|
#260 |
|
Jag hoppas att jag har fel. Men en risk föreligger att någon till slut ber Per "stoppa pressarna" Skoglund att dra åt helv...
Många biter sig i tungan när de ger fullvärdiga svar på form o värmning och motfrågan kommer - Hur menar du då? - Jätte, jätte bra. Förklara för tittarna? Vad vill denne journalist ha? 77,3% eller 97,25%? Skulle någon säga 100%, och den inte vinner, så används ju det som ett motargument nästa gång. Allt för att göra "bra" Tv. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
1William (+5) |
|
|
|
|
|
|
#261 |
|
Slänger in en V4:a också med spikar på Tekno Odin (då jag läste att Lannem Silje inte har toppform för närvarande) och I'm Just A Sund som jag fortsätter att tro ska leda runt om.
|
|
|
|
|
|
|
#262 |
|
Efter spårlottningen, men man har ju som bekant inga fördelar av att lira v spel tidigt hos atg. Gissar att Nuncio blir favorit hos nätbolagen.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
znipstern (+5) |
|
|
|
|
|
|
#263 |
|
Nuncio. Barfota fram och öppet huvudlag.
|
|
|
|
|
|
|
#264 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#265 |
|
1 Magic Tonight
2 Royal Fighter 3 Maven 4 Nuncio 5 BBS Sugarlight 6 Mosaique Face 7 Timoko 8 Vincennes Fiasko för fransmännen, men det är väl snarare kuskarna än hästarnas fel. Philippe Daugeard, vilken pajas! Senast redigerad av Emeffeff den 2015-05-31 klockan 15:46. |
|
|
|
|
|
|
#266 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#267 |
|
Jag hoppas på BBS Sugarlight. Peter förtjänar en vinst!
|
|
|
|
|
|
|
#268 |
|
Tror ni al dente körs i ledning om jonte laddas?
|
|
|
|
|
|
|
#269 |
|
|
|
|