Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-05-25, 00:51   #16

putte64s avatar

Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8422

Fotboll, testet slutfört
Stats: 57 - 143 - 0
ROI: 95.31%
Vinstprocent: 28.50%

Standard

Det är det enda som är säkert, att han hamnar bättre till.
Sedan är det frågan om han kan sänka 1s, det lär behövas om han ska ha någon chans överhuvudtaget.

Citat:
Ursprungligen postat av Strappa71 Visa inlägg
Är det säkert att Månprinsen hamnar bättre till från start i år? Jag tror inte att 1609m är ens i närheten av att räcka till för att han ens ska komma in i matchen.
Gammal 2015-05-25, 00:56   #17

Reg.datum: jun 2011
Sharp$: 1400
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av putte64 Visa inlägg
Det är det enda som är säkert, att han hamnar bättre till.
Sedan är det frågan om han kan sänka 1s, det lär behövas om han ska ha någon chans överhuvudtaget.
Månprinsens alla spel% är det som förhoppningsvis gör söndags-V75an spelbar överhuvudtaget. ( För mig! )
Gammal 2015-05-25, 00:56   #18

putte64s avatar

Fotboll, testet slutfört

Standard

Raffin är världens bästa montekusk, men rider inte i monte eliten ???
Gammal 2015-05-25, 00:59   #19

putte64s avatar

Fotboll, testet slutfört

Standard

Citat:
Månprinsens alla spel% är det som förhoppningsvis gör söndags-V75an spelbar överhuvudtaget. ( För mig! )
Jag har också svårt se honom vinna, men helt avsågad är han inte.
Klar 3e häst i loppet.
Tror på rätt låg utdelning, men det kan ju löna sig det också.
Gammal 2015-05-25, 01:05   #20

Reg.datum: mar 2015
Sharp$: 6031

Filmtokig
Stats: 3 - 2 - 0
ROI: 197.10%
Vinstprocent: 60.00%

Standard

Alltså herregud. Går igenom loppen gång på gång, vilken sport. det kommer bli magiskt!

My good My good My good! Jag är i extas. Hur ska jag kunna somna?
Gammal 2015-05-25, 01:19   #21

Standard

Citat:
Ja det är overkligt. Men de andra utländska som är med är väl inte supermycket sämre? Skulle i såna fall varit Hultman med Queasy som använt Raffin?
Gammal 2015-05-25, 02:11   #22

putte64s avatar

Fotboll, testet slutfört

Standard

Citat:
Ja det är overkligt. Men de andra utländska som är med är väl inte supermycket sämre? Skulle i såna fall varit Hultman med Queasy som använt Raffin?
Tycker det är synd att inte visa upp det bästa som finns.
Jag har sett honom så många gånger i Paris att jag inte behöver se honom igen, men den Svenska publiken har antagligen inte gjort det.
Finns 3 hästar som inte rids av ordinarie ryttare, de kunde lejt honom till någon av dem.
Gammal 2015-05-25, 06:49   #23

Reg.datum: feb 2010
Sharp$: 3461
Standard

Citat:
Han måste ha tacket nej, när anmälningslistorna kom så va han uppsatt på Valdenburg. Men nu rider Abrivard
Lillis är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-25, 07:34   #24

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 61673
Standard

1 (EN) svensk häst med i elitkampen, 11 utländska, säger väl en hel del om klassen på de svenska kallbloden just nu.
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-25, 08:11   #25

Rickarts avatar

Reg.datum: mar 2013
Sharp$: 2726
Standard

Citat:
Är det säkert att Månprinsen hamnar bättre till från start i år? Jag tror inte att 1609m är ens i närheten av att räcka till för att han ens ska komma in i matchen.
Gunnar sa i en podcast att han medvetet aldrig riktigt laddat med månprinsen men att han nu till elitkampen både tränat start och gjort sig redo för att ladda. Var sjukt besviken efter förra årets lopp.
Sen kanske detta betyder gunga?
Gammal 2015-05-25, 08:18   #26

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Rickart Visa inlägg
Gunnar sa i en podcast att han medvetet aldrig riktigt laddat med månprinsen men att han nu till elitkampen både tränat start och gjort sig redo för att ladda. Var sjukt besviken efter förra årets lopp.
Sen kanske detta betyder gunga?
Jag tror mer att hur mycket än häst och kusk lärt sig att ladda så blir det en hel hoper med hästar som kommer iväg snabbare än dem.

Nu är jag så funtad att jag inte har något emot att jubla in en, för mig, överraskande inhemsk vinnare även om jag inte spelat på den. Så för mig blir det WIN-lill-win-situation. hehe

Hörde en seger-intervju med Jocke Lövgren för ett tag sedan där han framhöll hur viktigt det var att lära in "rätt vanor" direkt med hästarna. Det är mycket svårare i efterhand.

Så vi får se....för mig är han mycket lätt att ta bort.
Gammal 2015-05-25, 08:21   #27

Viroids avatar

Reg.datum: jan 2012
Sharp$: 16080
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
1 (EN) svensk häst med i elitkampen, 11 utländska, säger väl en hel del om klassen på de svenska kallbloden just nu.
Det visar att norrmännen med sin mer kallblodsvänliga inställning inom hästsporten har en betydligt bättre utveckling.

I lördags på norska V75 var det 3 kallblodslopp på kupongen med 50+50+60KNOK i förstapris. Sådant kan svenska kallblod glömma att man får tävla om.

Veckan innan var det två kallblodslopp på V75, och veckan dessförinnan åter tre kallblodslopp på V75. Det är två skilda världar man lever och verkar i.

Om 10-15 år har vi inga tävlande nordsvenskar alls i Sverige. Allt fokus nu ligger på att kopiera amerikansk travsport med massivt unghästtävlande och stora prischeckar.
Gammal 2015-05-25, 09:32   #28

Reg.datum: nov 2012
Sharp$: 857
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av robust Visa inlägg
På dem bara Jennifer, ladda allt vad du kan i starten så kommer Mosaique Face och galoppera. Sen kör du ända in... 31meter kortare den här gången. Och Gävles bana är snabbare än Solvallas. Grym tid på 1640a i Solvalla 1.09,8 mot Mosaiques 1609a i Gävle 1.09,0.
Mosaique Face sprang 09,5 och 09,9 på Solvalla för ett är sedan. Två heat under samma dag. Och hästen är bättre nu. Nog sagt.
Sicken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-25, 12:15   #29

Reg.datum: jan 2011
Sharp$: 1990
Standard

Citat:
Jag tror mer att hur mycket än häst och kusk lärt sig att ladda så blir det en hel hoper med hästar som kommer iväg snabbare än dem.

Nu är jag så funtad att jag inte har något emot att jubla in en, för mig, överraskande inhemsk vinnare även om jag inte spelat på den. Så för mig blir det WIN-lill-win-situation. hehe

Hörde en seger-intervju med Jocke Lövgren för ett tag sedan där han framhöll hur viktigt det var att lära in "rätt vanor" direkt med hästarna. Det är mycket svårare i efterhand.

Så vi får se....för mig är han mycket lätt att ta bort.
Håller med. Minns hur Ralf Karlstedt vässat Prince Tagg i på skogsvägarna i "provstarter". Skulle öppna 06 500m utan problem lät det då.. Mkt dom mindre tränarna får för sig om nätterna..

Mkt märkligt hur man kan köra Elitkampen med 12 startande, kallbloden har ju om möjligt ännu svårare att gå runt fält. Jag har hela våren trott att Månprinsen är totalt chanslös. Nu med spår 2 finns väl liten chans, från 5-12 hade chansen varit noll. Men tveklöst är ekipaget helgens stora skattebetalare..
Hilding är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-25, 12:22   #30

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Hilding Visa inlägg
Håller med. Minns hur Ralf Karlstedt vässat Prince Tagg i på skogsvägarna i "provstarter". Skulle öppna 06 500m utan problem lät det då.. Mkt dom mindre tränarna får för sig om nätterna..

Mkt märkligt hur man kan köra Elitkampen med 12 startande, kallbloden har ju om möjligt ännu svårare att gå runt fält. Jag har hela våren trott att Månprinsen är totalt chanslös. Nu med spår 2 finns väl liten chans, från 5-12 hade chansen varit noll. Men tveklöst är ekipaget helgens stora skattebetalare..
Antal startande har varierat genom åren. Ett tag var det 8 st. Några år var det 9 st med 3 från varje land. 12 tycker jag är helt åt helvete för många.

Jag tror inte att spår 2 är märkvärdigt mycket bättre för honom än spår 5-6.

Det lär bli en del galopper med så det kan bli hur struligt som helst.

td