|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#331 |
|
Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8422Fotboll, testet slutfört Stats: 57 - 143 - 0 ROI: 95.31% Vinstprocent: 28.50% |
Ja.
Du såg väl att det var plats jag förordade ? En liten vinnare blev det, men bra pengar på huvudspelet.
|
|
|
#332 |
|
Spikar RG Thunder på allt.
|
|
|
|
#334 |
|
Håller med StigH om att Paymybills Diamant ser ut som en dröm.
Känslan är att 3 EdV , 7 Jonte Boy o 8 Daley Lovin potentiellt kan utmana på speed o explosivitet, men oj vad härlig 4 PD ser ut... i kommande gillar jag 5 Sucre men inte sett värmningen. |
|
|
|
|
|
|
#335 |
|
Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8422Fotboll, testet slutfört Stats: 57 - 143 - 0 ROI: 95.31% Vinstprocent: 28.50% |
Kanske, kanske inte.
Normans var bäst, men ni behöver väl ingen som pekar ut favoriterna ? Övervärde på vinnare och V7 kam löna sig. Strecklistan kan atg.se
|
|
|
#336 |
|
Oj vad dålig Redéns häst var. Han får åka hem och träna lite.
|
|
|
|
|
|
|
#337 |
|
Christoffer Eriksson är en grym kusk
|
|
|
|
|
|
|
#338 |
|
Fan att man sitter och hoppas på Sucre men spelar på favoriten...vilken spån man är!
|
|
|
|
|
|
|
#339 |
|
Hade ju 5 men hade velat se 9 utan galopp på upploppet! nästa gång
|
|
|
|
|
|
|
#340 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#341 |
|
Snälla Daniel, sätt dit Daley Lovin nu så sitter sjuan......
|
|
|
|
|
|
|
#342 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#343 |
|
Då håller jag tummarna för din spik!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
tomtom2 (+5) |
|
|
|
|
|
|
#344 |
|
Besvikelsen när man har med Sucre på två hästar på 75an. Men inte har med den på två hästar på V4an...
Hade Goopen och Reden. Reden.. Hahahaha, är dig sätta upp andra kuskar. Snälla. Du skulle tjäna så mycket mer på det. |
|
|
|
|
|
|
#345 | |
|
Citat:
|
||
|