|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#436 |
|
Synd på många sätt, bästa hästen vann inte idag, det gjorde bästa spåret. Vad jag verkligen ville att Ludde skulle vinna, så mycket mer sympatisk person än Melander. Men jesus, vad är Nuncio för något? fyra år, går i tredje spår ett varv och kommer trea. herre jävla shit. Helt stört.
|
|
|
|
|
#437 |
|
Lägg ner med vem som förtjäna vad osv..
Örjan/Walmann toppade allt i försöket. Det gjorde varken Melander eller Kolgjini, som skulle spela smarta, och då vinner man tyvärr inte. |
|
|
|
|
|
|
#438 |
|
Håller med!! Men någonstans så måste det sitta ngn som tycker att detta och en annan massa skit ska lyfta programmet och lock nya unga spelare till travet. Frågan är hur det gick till innan vid redaktionsmötet med valet av denne "kändis". Och utvärdering av dessa inslag som ibland/mestadels gör att jag häpnar.
|
|
|
|
|
|
|
#439 |
|
Tyvärr blir det så ofta. De bästa brukar inte alltid vinna. Även om MT inte på något sätt var dålig. Men efter Nuncios prestation bleknar alla andra i jämförelse...
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Filmtokig (+2) |
|
|
|
|
|
|
#440 |
|
Fint odds på den tvillingen! Blev pengar på den
|
|
|
|
|
|
|
#441 |
|
Jag säger bara så.
Jennifer hade chansen att bli histoiskt ,men kretsen vill ha rn bet av kakan.
|
|
|
|
|
|
|
#442 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#443 |
|
Angående Örjan så vill jag minnas att vi diskuterade V86 för ett tag sedan. Örjan är taggad på storlopp, men i den grå lunken har han blivit lite gråare. Han har lyst av revanschlusta, den lille gubben i lådan, och som i alla år så levererar han...
|
|
|
|
#444 |
|
Ja man ska väl inte gnälla på Örjan egentligen. Vet ju hur förbannad jag brukar vara på skidåkare och annat som dominerar i världscupen men viker ner sig så fort det är OS. Det gäller att vinna rätt lopp helt enkelt. Örjan har nog kört in en hyfsad slant idag.
|
|
|
|
|
|
|
#445 |
|
Grattis till Walmann, Örjan och alla andra inblandade. Men tycker ärligt talat att det blev ett tråkigt lopp. Ludde och Melander låste loppet och flera ekipage fick aldrig chansen. Mycket roligare när alla får chansen! Men grattis till alla vinnare. Själv lirade jag MT i försöket men rent sportsligt var finalen ganska tråkig.
|
|
|
|
|
|
|
#446 | |
|
Citat:
För oss, är det inget pris, aldrig, vi vill ha alla rätt men jag tror inte han förstår att pengarna han vann idag, betalar faktiskt du och jag.
|
|
|
|
#447 |
|
För Luddes del så hade det nog inte hjälpt att släppa ner Nuncio, för då hade den vunnit och Mosaique hade bara kunnat bli tvåa ändå.
|
|
|
|
|
|
|
#448 | |
|
Citat:
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Manprinsen (+5) |
||
|
|
|
|
|
#449 |
|
Yep. Fort. Föratt få veta bästa hästen , raka egna spår. 1609 meter fullgasrepa bäst vinner, lr separata lopp , bäst tid vinner
tråkigt som fan men då vet man vem som har bästa hästen tidsmässigt på 1609 meter. Örjan är bra när det gäller stora lopp. Spåret avgjorde mkt. Melanders häst kommer krossa det mesta om den stannar kvar i fattigsverige.
|
|
|
|
|
|
|
|