Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-05-31, 17:50   #436

Reg.datum: mar 2015
Sharp$: 6031

Filmtokig
Stats: 3 - 2 - 0
ROI: 197.10%
Vinstprocent: 60.00%

Standard

Synd på många sätt, bästa hästen vann inte idag, det gjorde bästa spåret. Vad jag verkligen ville att Ludde skulle vinna, så mycket mer sympatisk person än Melander. Men jesus, vad är Nuncio för något? fyra år, går i tredje spår ett varv och kommer trea. herre jävla shit. Helt stört.
Filmtokig är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-31, 17:51   #437

AndyMarts avatar

Reg.datum: mar 2014
Sharp$: 7099

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Lägg ner med vem som förtjäna vad osv..

Örjan/Walmann toppade allt i försöket.

Det gjorde varken Melander eller Kolgjini, som skulle spela smarta, och då vinner man tyvärr inte.
AndyMart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-31, 17:51   #438

newbranchs avatar

Reg.datum: dec 2014
Sharp$: 1891
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Manprinsen Visa inlägg
Kan nån avliva den där Samir?
Håller med!! Men någonstans så måste det sitta ngn som tycker att detta och en annan massa skit ska lyfta programmet och lock nya unga spelare till travet. Frågan är hur det gick till innan vid redaktionsmötet med valet av denne "kändis". Och utvärdering av dessa inslag som ibland/mestadels gör att jag häpnar.
newbranch är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-31, 17:51   #439

Reg.datum: jan 2015
Sharp$: 1184
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Filmtokig Visa inlägg
Synd på många sätt, bästa hästen vann inte idag, det gjorde bästa spåret. Vad jag verkligen ville att Ludde skulle vinna, så mycket mer sympatisk person än Melander.
Tyvärr blir det så ofta. De bästa brukar inte alltid vinna. Även om MT inte på något sätt var dålig. Men efter Nuncios prestation bleknar alla andra i jämförelse...
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Filmtokig (+2)
Chiron är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-31, 17:52   #440

mille94s avatar

Reg.datum: aug 2014
Sharp$: 1475
Standard

Fint odds på den tvillingen! Blev pengar på den
mille94 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-31, 17:52   #441

Reg.datum: dec 2012
Sharp$: 2181
Standard

Jag säger bara så.

Jennifer hade chansen att bli histoiskt ,men kretsen vill ha rn bet av kakan.
rasa59 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-31, 17:52   #442

Helges avatar

Reg.datum: sep 2011
Sharp$: 42467
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Filmtokig Visa inlägg
Synd på många sätt, bästa hästen vann inte idag, det gjorde bästa spåret. Vad jag verkligen ville att Ludde skulle vinna, så mycket mer sympatisk person än Melander. Men jesus, vad är Nuncio för något? fyra år, går i tredje spår ett varv och kommer trea. herre jävla shit. Helt stört.
Ja, bästa prestationerna gjorde Nuncio och sedan Mosaique men grattis till vinnaren.
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-31, 17:53   #443

hugothebosss avatar

Reg.datum: maj 2014
Sharp$: 667
Standard

Angående Örjan så vill jag minnas att vi diskuterade V86 för ett tag sedan. Örjan är taggad på storlopp, men i den grå lunken har han blivit lite gråare. Han har lyst av revanschlusta, den lille gubben i lådan, och som i alla år så levererar han...
Gammal 2015-05-31, 17:54   #444

Manprinsens avatar

Reg.datum: dec 2014
Sharp$: 2366
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av hugotheboss Visa inlägg
Angående Örjan så vill jag minnas att vi diskuterade V86 för ett tag sedan. Örjan är taggad på storlopp, men i den grå lunken har han blivit lite gråare. Han har lyst av revanschlusta, den lille gubben i lådan, och som i alla år så levererar han...
Ja man ska väl inte gnälla på Örjan egentligen. Vet ju hur förbannad jag brukar vara på skidåkare och annat som dominerar i världscupen men viker ner sig så fort det är OS. Det gäller att vinna rätt lopp helt enkelt. Örjan har nog kört in en hyfsad slant idag.
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-31, 17:55   #445

Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 3015
Standard

Grattis till Walmann, Örjan och alla andra inblandade. Men tycker ärligt talat att det blev ett tråkigt lopp. Ludde och Melander låste loppet och flera ekipage fick aldrig chansen. Mycket roligare när alla får chansen! Men grattis till alla vinnare. Själv lirade jag MT i försöket men rent sportsligt var finalen ganska tråkig.
legolasse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-31, 17:55   #446

Reg.datum: mar 2015
Sharp$: 6031

Filmtokig
Stats: 3 - 2 - 0
ROI: 197.10%
Vinstprocent: 60.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av hugotheboss Visa inlägg
Kan tycka att han pissar oss spelare rätt i ansiktet, att inte bry sig i lopp där summan är 50K i första pris, men att köra allt när det är 3 MKR i första pris.

För oss, är det inget pris, aldrig, vi vill ha alla rätt men jag tror inte han förstår att pengarna han vann idag, betalar faktiskt du och jag.
Gammal 2015-05-31, 17:55   #447

Shooters avatar

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 39613
Standard

För Luddes del så hade det nog inte hjälpt att släppa ner Nuncio, för då hade den vunnit och Mosaique hade bara kunnat bli tvåa ändå.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-31, 17:56   #448

Reg.datum: jan 2015
Sharp$: 1184
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Manprinsen Visa inlägg
Ja man ska väl inte gnälla på Örjan egentligen. Vet ju hur förbannad jag brukar vara på skidåkare och annat som dominerar i världscupen men viker ner sig så fort det är OS. Det gäller att vinna rätt lopp helt enkelt. Örjan har nog kört in en hyfsad slant idag.
När jag ser Kihlström köra i "vanliga" lopp brukar jag tänka på vad Stefan Melander brukar säga: "det är ju bara på lek"...
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Manprinsen (+5)
Chiron är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-31, 17:56   #449

Reg.datum: apr 2011
Sharp$: 6492
Standard

Yep. Fort. Föratt få veta bästa hästen , raka egna spår. 1609 meter fullgasrepa bäst vinner, lr separata lopp , bäst tid vinner tråkigt som fan men då vet man vem som har bästa hästen tidsmässigt på 1609 meter. Örjan är bra när det gäller stora lopp. Spåret avgjorde mkt. Melanders häst kommer krossa det mesta om den stannar kvar i fattigsverige.
shjuve9le är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-31, 17:57   #450

Shooters avatar

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 39613
Standard

Synd att inte Svanstedt ville köra Nuncio i Elitloppet, då hade det varit klart! Å andra sidan hade oddset inte blivit mycket.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td