Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-05-31, 18:09   #466

Reg.datum: mar 2015
Sharp$: 6031

Filmtokig
Stats: 3 - 2 - 0
ROI: 197.10%
Vinstprocent: 60.00%

Standard

Olle och Shooter m.fl som dissade Royal Fighter innan, gå hem och gör läxan. tycker hästen och kusken har bevisat vad dem är kapabla till.

Edit: Folk som alltid dissar Jennifer kan ju faktiskt sluta spela trav och börja äta bajs, hon är inte bäst, kommer aldrig bli bäst heller, men med det hon har och jobba med jobbar hon jävligt bra med.

Senast redigerad av Filmtokig den 2015-05-31 klockan 18:12.
Filmtokig är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-31, 18:11   #467

Reg.datum: feb 2010
Sharp$: 2445
Standard

10,11,12 avslutar min dag.
Dalle82 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-31, 18:11   #468

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 61675
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Filmtokig Visa inlägg
Olle och Shooter m.fl som dissade Royal Fighter innan, gå hem och gör läxan. tycker hästen och kusken har bevisat vad dem är kapabla till.
Trodde inte den skulle räcka. Så där hade man fel. Royal Fighter var mycket bättre än jag trodde.
olle är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-31, 18:13   #469

Reg.datum: dec 2012
Sharp$: 2181
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av rasa59 Visa inlägg
Jag säger bara så.

Jennifer hade chansen att bli histoiskt ,men kretsen vill ha rn bet av kakan.
JENNIFER VAR EN KLART VINNARE
rasa59 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-31, 18:14   #470

Shooters avatar

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 39613
Standard

Citat:

Edit: Folk som alltid dissar Jennifer kan ju faktiskt sluta spela trav och börja äta bajs, hon är inte bäst, kommer aldrig bli bäst heller, men med det hon har och jobba med jobbar hon jävligt bra med.
Du är välkommen att följa med som ansåg att Timoko var helt klar!
Shooter är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-31, 18:16   #471

Manprinsens avatar

Reg.datum: dec 2014
Sharp$: 2366
Standard

Det är i princip omöjligt att sia om vinnaren i såna här lopp. Skiljer så otroligt lite mellan hästarna. Spårlotten avgör mycket.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Chiron (+1)
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-31, 18:16   #472

Helges avatar

Reg.datum: sep 2011
Sharp$: 42467
Standard

hahaha Filmtokig

Alla kan äta bajs då i stort sett då.

Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
tomtom2 (+10)
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-31, 18:25   #473

Reg.datum: jun 2011
Sharp$: 3848
Standard

grattis alla som vann nåt under denna undeb. helgen.. ny vecka imor och nya tag..
dado är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-31, 18:26   #474

Reg.datum: nov 2011
Sharp$: 2341
Standard

Citat:

Håller med dig helt om att Royal Fighter var otroligt mycket bättre än jag kunde tro på förhand. Men vad Tillman gjorde som var så stort fattar jag inte, köra i dödens i försöket ( och ändå vinna) och sen krypa ner i rygg på ledaren när hon inte kunde utmana om spets. Det kunde väl vem som helst klarat av, t.o.m Janaxel Näsman tror jag.....
tomtom2 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-31, 18:30   #475

Reg.datum: nov 2014
Sharp$: 52689
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Manprinsen Visa inlägg
Det är i princip omöjligt att sia om vinnaren i såna här lopp. Skiljer så otroligt lite mellan hästarna. Spårlotten avgör mycket.
Just precis! Spårlottningen visar sig vara det avgörande då Kihlström vann sitt försök och fick välja spår 1.Där har Untersteiner något at begrunda.Offra en minut på att lyssna på Björnkollen 4 minuter in.Goop föreslår t.o.m. att spika B.B.S.S. då den förväntas ta spets.Spets i sikte hade också hästens tränare Solberg i Travronden.Vunnet försök ger chans till bättre spår i finalen.Den chansen tog Kihlström.Inte säkert att B.B.B.S. hade vunnit finalen men haft långt bättre möjlighet vid ev.vinst i sitt försök.
hoola är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-31, 18:30   #476

Reg.datum: mar 2015
Sharp$: 6031

Filmtokig
Stats: 3 - 2 - 0
ROI: 197.10%
Vinstprocent: 60.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
Du är välkommen att följa med som ansåg att Timoko var helt klar!
Jag sa också att Fighter va stenklar att gå till final, ändrade mig sen och trodde mest på Ludde som körde Musse som slut vinnare vilket alla kan se i sharps tävlingen.
Gammal 2015-05-31, 18:31   #477

Reg.datum: apr 2013
Sharp$: 4151
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mackpeter Visa inlägg
Vad tycker du själv?
En gammal turgubbe, som kört in 38, 33, 35 och 39 mkr åren 2011-2014.
Vad tyckte du om körningen i kvalet, när han tog ledningen över flera startsnabba hästar inklusive BBS Sugarlight. Det var den vinsten som lade grunden till innerspåret i Elitloppet.

Till skillnad från gnällisar som dig - hyllar jag denne man idag!
Örjan Kihlström är kanske den bästa kusken i Svewrige och i världen. Åtminstone idag.
Framgick inte det utav inlägget?

Jag har inte gnällt på Örjan idag! Däremot tycker jag inte att han gjorde något för att hyllas heller!

Han hade snabbaste hästen på start x3! Du tror att han spetsade pga hans enorma kusk kompetens då eller? Alla utom Haugstad hade väl spetsat med den idag!

Nej skämt åsido..Örjan är en utav världens bästa kuskar när han är på det humöret men det hjälper inte när han kört som en påse nötter på sistone.
Speedyearl är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-31, 18:32   #478

Reg.datum: jan 2012
Sharp$: 2004
Standard

Citat:
Jag tycker man ska va lika tänd oavsett prissumma på loppet.
För nån som kör mellan 3 och 4 lopp per dag betraktar jag det som omöjligt.
znipstern är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-31, 18:38   #479

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 1369
Standard

hoppas på att se Royal Fighter och framförallt Nuncio nästa år igen, och där har vi väl också ett par spikar till sommarens gulddivisioner
fyllot är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-31, 18:41   #480

drakens avatar

Reg.datum: jul 2010
Sharp$: 8028
Standard

Citat:

Dags att ta det lite lugnt kanske och börja med alkohol istället
https://www.youtube.com/watch?v=8Y33OB0A0TE
draken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td