|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#16 |
|
Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8422Fotboll, testet slutfört Stats: 57 - 143 - 0 ROI: 95.31% Vinstprocent: 28.50% |
Det är det enda som är säkert, att han hamnar bättre till.
Sedan är det frågan om han kan sänka 1s, det lär behövas om han ska ha någon chans överhuvudtaget.
|
|
|
#17 |
|
Månprinsens alla spel% är det som förhoppningsvis gör söndags-V75an spelbar överhuvudtaget. ( För mig! )
|
|
|
|
#18 |
|
Sharp$: 8422Fotboll, testet slutfört Stats: 57 - 143 - 0 ROI: 95.31% Vinstprocent: 28.50% |
Raffin är världens bästa montekusk, men rider inte i monte eliten ???
|
|
|
#19 | |
|
Citat:
Klar 3e häst i loppet. Tror på rätt låg utdelning, men det kan ju löna sig det också.
|
|
|
|
#20 |
|
Alltså herregud. Går igenom loppen gång på gång, vilken sport. det kommer bli magiskt!
My good My good My good! Jag är i extas. Hur ska jag kunna somna?
|
|
|
|
#21 |
|
Ja det är overkligt. Men de andra utländska som är med är väl inte supermycket sämre? Skulle i såna fall varit Hultman med Queasy som använt Raffin?
|
|
|
|
#22 | |
|
Citat:
Jag har sett honom så många gånger i Paris att jag inte behöver se honom igen, men den Svenska publiken har antagligen inte gjort det. Finns 3 hästar som inte rids av ordinarie ryttare, de kunde lejt honom till någon av dem.
|
|
|
|
#23 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
1 (EN) svensk häst med i elitkampen, 11 utländska, säger väl en hel del om klassen på de svenska kallbloden just nu.
|
|
|
|
|
|
|
#25 | |
|
Citat:
Sen kanske detta betyder gunga?
|
|
|
|
#26 | |
|
Citat:
Nu är jag så funtad att jag inte har något emot att jubla in en, för mig, överraskande inhemsk vinnare även om jag inte spelat på den. Så för mig blir det WIN-lill-win-situation. heheHörde en seger-intervju med Jocke Lövgren för ett tag sedan där han framhöll hur viktigt det var att lära in "rätt vanor" direkt med hästarna. Det är mycket svårare i efterhand. Så vi får se....för mig är han mycket lätt att ta bort.
|
|
|
|
#27 | |
|
Citat:
I lördags på norska V75 var det 3 kallblodslopp på kupongen med 50+50+60KNOK i förstapris. Sådant kan svenska kallblod glömma att man får tävla om. Veckan innan var det två kallblodslopp på V75, och veckan dessförinnan åter tre kallblodslopp på V75. Det är två skilda världar man lever och verkar i. Om 10-15 år har vi inga tävlande nordsvenskar alls i Sverige. Allt fokus nu ligger på att kopiera amerikansk travsport med massivt unghästtävlande och stora prischeckar.
|
|
|
|
#28 |
|
Mosaique Face sprang 09,5 och 09,9 på Solvalla för ett är sedan. Två heat under samma dag. Och hästen är bättre nu. Nog sagt.
|
|
|
|
|
|
|
#29 | |
|
Citat:
Mkt märkligt hur man kan köra Elitkampen med 12 startande, kallbloden har ju om möjligt ännu svårare att gå runt fält. Jag har hela våren trott att Månprinsen är totalt chanslös. Nu med spår 2 finns väl liten chans, från 5-12 hade chansen varit noll. Men tveklöst är ekipaget helgens stora skattebetalare.. |
||
|
|
|
|
|
#30 | |
|
Citat:
Jag tror inte att spår 2 är märkvärdigt mycket bättre för honom än spår 5-6. Det lär bli en del galopper med så det kan bli hur struligt som helst.
|
|
|
|
|