|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#46 |
|
Fortfarande inte struken, lite halv skandal.
En stor del av detta är andels och hästen är favorit. ![]()
Senast redigerad av Helge den 2015-05-28 klockan 22:12. |
|
|
|
|
|
|
#47 | |
|
Får nog bli en V5 på söndag. Lannem Silje vinner elitkampen
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#48 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#49 |
|
Tycker det är lite tråkigt att vi inte har fler utländska ekipage med i startlistorna. Även om både den franske och den finske kanonen ströks kunde man ändå haft ett par till italienare, fransmän eller finnar med i loppen utanför Elitloppet, framförallt årgångsloppen. T.ex. hade jag gärna haft med Victory Bonsai i 4-åringseliten, nu fick den starta i lopp 15 söndag istället. Visserligen är den stenklar där och blir väl till hyfsat odds, kan inte tänka mig att alla har koll på hästen, men ändå, hade varit roligare med den i fyraåringseliten.
Souloy kunde väl plockat med några yngre kombatanter. Någon som vet varför Lionel ströks från Harpers, den hade ju haft en dunderuppgift där? Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Emeffeff (+5) |
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
Ser ut att bli totalt uppehåll under hela söndagen och dessutom kommer solen att titta fram vid 14-tiden.
Perfekt, vädergudarna kanske är med oss trots allt! |
|
|
|
|
|
|
#51 |
|
Borde inte 8 Daily Lovin vinna sista avdelningen?! Tvåa senast en tiondel bakom Royal Fighter.. Visst, dåligt läge, men motståndet skrämmer inte. Lycka till med era spel!
|
|
|
|
|
|
|
#52 | |
|
Citat:
Och andra kanoner finns det gott om, 2, 4, 7 och 9 är riktigt bra de med. |
||
|
|
|
|
|
#53 | |
|
Citat:
Vi får se hur less Al Dente är på att gå i ledningen. Den säger iaf jag pass på.
|
|
|
|
#54 | |
|
Citat:
Hade det vart skor på Al Dente hade jag tagit flera andra före (3-4 stycken) då den visat begränsning på sistone, men med tanke på denna väldigt intressanta förändring tror jag mycket på hästen och rankar den därmed etta eftersom Reden själv kör sin. Säger inte att den är spelvärd men tror den har en bra chans att leda runt om. |
||
|
|
|
|
|
#55 | |
|
Citat:
|
|
|
|
#56 |
|
Jaha, mm jag håller med dig delvis, visst har den gett sig lite överdrivet lätt i några starter från spets.
|
|
|
|
|
|
|
#57 |
|
Alla som har möjlighet imorgon borde verkligen dra till Solvalla och fullständigt låta arenan koka.
|
|
|
|
|
|
|
#58 |
|
Extremt ot, men har Björn Goop någon gumma?
|
|
|
|
|
|
|
|