Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-05-28, 21:41   #46

Helges avatar

Reg.datum: sep 2011
Sharp$: 42467
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Helge Visa inlägg
Vanligt förfarande för ombud som säljer andelar.
Fortfarande inte struken, lite halv skandal.

En stor del av detta är andels och hästen är favorit.

Senast redigerad av Helge den 2015-05-28 klockan 22:12.
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-28, 22:21   #47

Reg.datum: apr 2015
Sharp$: 254
Standard

Får nog bli en V5 på söndag. Lannem Silje vinner elitkampen
Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Extra V75 mer tveksamt att gå in på då det som bekant bara kan flyttas pengar. Aldrig tillföras några. Kommer man fram till att det är lätt är det bättre att välja spel med bättre än 26-39 procent tillbaka till spelarna. Det är inte givet vilka lopp som hamnar på V75 förutom de två försöken till elitloppet.

Försök 1 vinner Mosaique Face och försök 2 vinner BBS Sugarlight. Spets och slut på båda.

Elitkampen

Lannem Silje vinner nog. Utmanare Tekno Odin. Månprinsen tror jag inte räcker över 1609 med tränaren i vagnen. Galopp ?

Fyraårseliten

Finns en häst här med sanslösa 22 000 startpoäng som jag inte kan. Booster Winner från Frankrike. Grymt lopp med flera andra kanoner.

Fyraårseliten för ston

Även här en fransk häst med sanslösa 21 000 poäng som jag har noll koll på. Billie De Montfort. Flera andra utländska hästar så hittar ingen söndagsvinnare på att bara se hästnamnen.

Treårseliten

Även här många utländska hästar som man inte kan värdera bara på att se namnen.

Treårseliten för ston

Många finska och samma som för hingstarna att man måste kolla lite mer på alla de utländska hästarna.

Kan ev bli något av de andra loppen som läggs in på V75 spelet.
Mikko är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-29, 00:48   #48

Reg.datum: nov 2011
Sharp$: 2341
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Viroid Visa inlägg
Det visar att norrmännen med sin mer kallblodsvänliga inställning inom hästsporten har en betydligt bättre utveckling.

I lördags på norska V75 var det 3 kallblodslopp på kupongen med 50+50+60KNOK i förstapris. Sådant kan svenska kallblod glömma att man får tävla om.

Veckan innan var det två kallblodslopp på V75, och veckan dessförinnan åter tre kallblodslopp på V75. Det är två skilda världar man lever och verkar i.

Om 10-15 år har vi inga tävlande nordsvenskar alls i Sverige. Allt fokus nu ligger på att kopiera amerikansk travsport med massivt unghästtävlande och stora prischeckar.
Och ändå så fortsätter norrmännen välla in över kölen och dominera de svenska kallblodsloppen och därtill prispengarna. Stäng många av de "vanliga" kallblodsloppen för icke svensktränade hästar så kanske vi får en bättre utveckling av kallblodtravet här hemma genom att prispengarna då går till svenska hästägare.
tomtom2 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-29, 17:19   #49

AndyMarts avatar

Reg.datum: mar 2014
Sharp$: 7099

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Tycker det är lite tråkigt att vi inte har fler utländska ekipage med i startlistorna. Även om både den franske och den finske kanonen ströks kunde man ändå haft ett par till italienare, fransmän eller finnar med i loppen utanför Elitloppet, framförallt årgångsloppen. T.ex. hade jag gärna haft med Victory Bonsai i 4-åringseliten, nu fick den starta i lopp 15 söndag istället. Visserligen är den stenklar där och blir väl till hyfsat odds, kan inte tänka mig att alla har koll på hästen, men ändå, hade varit roligare med den i fyraåringseliten.

Souloy kunde väl plockat med några yngre kombatanter. Någon som vet varför Lionel ströks från Harpers, den hade ju haft en dunderuppgift där?
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Emeffeff (+5)
AndyMart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-30, 17:11   #50

AndyMarts avatar

Standard

Ser ut att bli totalt uppehåll under hela söndagen och dessutom kommer solen att titta fram vid 14-tiden.

Perfekt, vädergudarna kanske är med oss trots allt!
Gammal 2015-05-30, 20:22   #51

Reg.datum: nov 2011
Sharp$: 2602
Standard

Borde inte 8 Daily Lovin vinna sista avdelningen?! Tvåa senast en tiondel bakom Royal Fighter.. Visst, dåligt läge, men motståndet skrämmer inte. Lycka till med era spel!
Nedomansky är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-30, 20:38   #52

AndyMarts avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Nedomansky Visa inlägg
Borde inte 8 Daily Lovin vinna sista avdelningen?! Tvåa senast en tiondel bakom Royal Fighter.. Visst, dåligt läge, men motståndet skrämmer inte. Lycka till med era spel!
Sägs att Al Dente ska gå barfota runt om och med jänkarvagn, från spets blir det nog inte en lätt nöt att knäcka i sådana fall.

Och andra kanoner finns det gott om, 2, 4, 7 och 9 är riktigt bra de med.
Gammal 2015-05-30, 20:46   #53

Reg.datum: jun 2011
Sharp$: 1403
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AndyMart Visa inlägg
Sägs att Al Dente ska gå barfota runt om och med jänkarvagn, från spets blir det nog inte en lätt nöt att knäcka i sådana fall.

Och andra kanoner finns det gott om, 2, 4, 7 och 9 är riktigt bra de med.
Bike är en sak. Men jag gillar aldrig bfro ffg på klara favoriter. Långt ifrån alltid som det är lyckat.

Vi får se hur less Al Dente är på att gå i ledningen. Den säger iaf jag pass på.
Gammal 2015-05-30, 20:51   #54

AndyMarts avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Strappa71 Visa inlägg
Bike är en sak. Men jag gillar aldrig bfro ffg på klara favoriter. Långt ifrån alltid som det är lyckat.

Vi får se hur less Al Dente är på att gå i ledningen. Den säger iaf jag pass på.
Håller med dig ofta men inte i detta fall. Barfota runt om är det som gör att jag kommer tro mycket mer på Al Dente än tidigare, då jag tror det kan vara rejält positivt. Vädret blir bra och banan snabb och fin dessutom.

Hade det vart skor på Al Dente hade jag tagit flera andra före (3-4 stycken) då den visat begränsning på sistone, men med tanke på denna väldigt intressanta förändring tror jag mycket på hästen och rankar den därmed etta eftersom Reden själv kör sin.

Säger inte att den är spelvärd men tror den har en bra chans att leda runt om.
Gammal 2015-05-30, 20:54   #55

Reg.datum: jun 2011
Sharp$: 1403
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AndyMart Visa inlägg
Håller med dig ofta men inte i detta fall. Barfota runt om är det som gör att jag kommer tro mycket mer på Al Dente än tidigare, då jag tror det kan vara rejält positivt. Vädret blir bra och banan snabb och fin dessutom.

Hade det vart skor på Al Dente hade jag tagit flera andra före (3-4 stycken) då den visat begränsning på sistone, men med tanke på denna väldigt intressanta förändring tror jag mycket på hästen och rankar den därmed etta eftersom Reden själv kör sin.

Säger inte att den är spelvärd men tror den har en bra chans att leda runt om.
Fast det är inte främst på balansen som jag passar ( även om jag ser att det ut som jag menade det ). Tror att den börjar ledsna på ledningen och är för stor favve.
Gammal 2015-05-30, 20:57   #56

AndyMarts avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Strappa71 Visa inlägg
Fast det är inte främst på balansen som jag passar ( även om jag ser att det ut som jag menade det ). Tror att den börjar ledsna på ledningen och är för stor favve.
Jaha, mm jag håller med dig delvis, visst har den gett sig lite överdrivet lätt i några starter från spets.
Gammal 2015-05-30, 21:03   #57

AndyMarts avatar

Standard

Alla som har möjlighet imorgon borde verkligen dra till Solvalla och fullständigt låta arenan koka.
Gammal 2015-05-30, 21:10   #58

joback1s avatar

Reg.datum: jan 2012
Sharp$: 133
Standard

Extremt ot, men har Björn Goop någon gumma?
joback1 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-30, 21:31   #59

Rickarts avatar

Reg.datum: mar 2013
Sharp$: 2726
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av joback1 Visa inlägg
Extremt ot, men har Björn Goop någon gumma?
Eller gubbe...
satori (+20)
Rickart är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-30, 21:44   #60

Reg.datum: aug 2014
Sharp$: 409
Standard

Det är inte lätt att fånga dom.... lycka till imorgorn
kasse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td