|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#376 |
|
Hade inte tänkt starta alls men såg att loppet var tillägnat Hanné och anmälde, vackert slut ♥
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
asgaya3141 (+10) |
|
|
|
|
|
|
#377 |
|
5 rätt på 27 satsade! helt okey......men usel styrning av 7 i loppet och reden hmmm Nu fläskar vi in elitloppsvinnaren istället är ju det man sett fram emot hela dagen
|
|
|
|
|
|
|
#378 |
|
30 papp var inte dåligt för en enkel rad idag. Svårigheten låg i att hitta spikarna frånsett den i första.
|
|
|
|
|
|
|
#379 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#380 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#381 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#382 |
|
Skit. Anmälningsstopp till Östersund först kl 18. Man hade ju velat sätta tänderna i deras V75a redan nu :(
Blir nog rätt fina tävlingar där nästa helg. Fredagen har också många lopp med höga prispengar, men ska ta ett uppehåll efter dagens lopp fram till Kalmar på onsdag kväll, för man har väl tillbringar 20 timmar nu sedan i fredags kväll framför liven. |
|
|
|
|
|
|
#383 |
|
Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8423Fotboll, testet slutfört Stats: 57 - 143 - 0 ROI: 95.31% Vinstprocent: 28.50% |
Man spelar aldrig på en häst.
|
|
|
|
#384 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#385 |
|
Du spelar alltid på en häst, tillsammans med en kusk. d.v.s ekipaget, jag köper ditt resonemang, men ibland kan en häst vinna oavsett kusk, eller?
|
|
|
|
#386 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#387 |
|
Synd att oddset på Nuncio gick ner från 11 ggr till 7,5, men ändå bättre än vad som nu erbjuds.
|
|
|
|
|
|
|
#388 |
|
Kan nån avliva den där Samir?
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
sune86 (+5) |
|
|
|
|
|
|
#389 |
|
Tycker att sista loppet idag ser intressant ut. Speciellt tvillingspel.
Om den finska hästen (9:an) inte är en kanon finns det riktigt bra värde här. 2 Whitehouse Express 3 Valentino Strix 10 Partyboat Hanover 11 Dupont 12 Lord Flax Höga odds på någon eller alla dessa kombinationer. |
|
|
|
|
|
|
#390 |
|
Spelmässigt hoppas jag på Magic Tonight. 20 ggr ger den på förtidsspelet hos atg. Har 20 kr på den som jag skrev om innan, men tror Tarzan vinner. Det är nog bara kusken emot.
|
|
|
|
|
|
|
|