|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#481 | |
|
Citat:
|
|
|
|
#482 |
|
Dagens två finaste prestationer enligt mig Lannem Silje och Nuncio ♥
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Filmtokig (+2) |
|
|
|
|
|
|
#483 | |
|
Citat:
Var också kul att se Al Dente tillbaka. Såg kanonfin ut med ny balans. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Helge (+3) |
||
|
|
|
|
|
#484 | |
|
Citat:
Men valde mina två främsta här bara Ja, jag älskar kallblod och ja, jag anser Nuncio var moralisk vinnare.
|
||
|
|
|
|
|
#485 | |
|
Citat:
Senast redigerad av Shooter den 2015-05-31 klockan 19:11. |
||
|
|
|
|
|
#486 |
|
Jo Olle men den hade nog fått Pisk av goops , men han snavade ju i starten , 2.utv eller rygg ledaren så
|
|
|
|
|
|
|
#487 |
|
Ni får säga va ni vill men jag vet att ÖRJAN är en piss kusk
|
|
|
|
|
|
|
#488 |
|
Stor framgång för atg även elitloppssöndagen. Totalomsättningen upp från 147 mkr i fjor till 163 mkr. En omsättningsökning med nästan 11 procent.
Nästan lika mycket publik också som elitloppssöndagen i fjor, så gissar att såväl arrangörer som spelbolag är väldigt nöjda trots skitvädret på lördagen. Spelarna förlorar mer ju mer som omsätts men alla pengarna i V75 poolerna delades ut såväl lördag som söndag och på lördagen fanns dessutom en massa extramiljoner i 7 rättspoolen som dock inte många ficka vara med och dela på. Söndagen var grym. Man satt och njöt hela dagen idag av den fantastiska sporten. Lördagen blev tyvärr inte lika trevlig pga vädret. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
MMTTMM (+10) |
|
|
|
|
|
|
#489 |
|
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
asgaya3141 (+5) |
|
|
|
|
|
|
#490 |
|
Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8422Fotboll, testet slutfört Stats: 57 - 143 - 0 ROI: 95.31% Vinstprocent: 28.50% |
Behöver inte rutan, men älskar trav
|
|
|
#491 |
|
Sharp$: 8422Fotboll, testet slutfört Stats: 57 - 143 - 0 ROI: 95.31% Vinstprocent: 28.50% |
Fortsätt lira pisshästar utan skor.
Ni kommer betala min hyra igen !!!
|
|
|
#492 | |
|
Citat:
![]()
|
|
|
|
#493 |
|
Jag hoppas ni förstår att jag aldrig skulle skicka in ett sånt här inlägg om jag inte visste att den är bra.
Hade någon frågat kunde jag motivera den 10 ggr om, men folk som läst mig mig behöver nog inte det. Sedan vet jag inte att den vinner, men vafan, det var värt liret !!!
|
|
|
|
#494 | |
|
Citat:
Född på 60 talet?
|
|
|
|
|
#495 |
|
Jag är realist.
Alla hästar blir minst en sekund snabbare, men alla andra går ju också med racerbalans på sommaren !!! De får större hov, bättre steg, glider på hoven, slipper mjölksyra pga stop i steget. Men det betyder inte att de vinner !!!
|
|
|
|
|