|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#1 |
Umeå lunchtrav tisdag
Faktiskt ganska rolig omgång där det kan bli en bra slant om allt stämmer.
jag har lagt ner lite möda på avdelning 1 med kallbloden och det blev väldigt öppet sedan 8 Björlisvarten strukits avd 1 favorit 1 Tenorfaks som jag inte tyckte var märkvärdig senast vid knapp seger, visserligen 27 tid (27.7) men hästen såg seg ut och var på väg att galoppera efter start. nja. Här ska det smälla. När det stämmer för 3 Edling har man mäktig spurt till tillgå även om distansen är fel- 5 HEC Theofaks hade vunnit senast om inte kusken blivit för ivrig sista biten. nu Norberg, klar förstärkning och han känner hästen utan och innan. Bergsäkert med där framme. 7 Starelv Odin har flera gånger visat snabba ben mellan galopperna och den dag det smäller till vill jag vara med. Tar med 10,11,12 utifall det skulle stämma med positionerna. Borde vara heltäckt med de jag nämnt. 2 Spang Celin får bli lyxkrysset även om jag föredragit Ove A i sulkyn avd 2 3 Knifetown action spets och slut, tittar man på segerloppet 12.9 på Ösd 1/4 finns inget hot om spets i varje fall. jag chansspikar avd 3 Ska bli bli pengar måste 9 Juilett Amore förlora. Segern på Skellefteå med Norberg berodde på drömresa och Open Stretch, Nu dåliga ryggar bakom 1 och 2 och tror det blir långt bak och sedan ska mycket stämma även om hästen är bra. Jag tror mest på 6 Ella Ruda (!) , men tar med 7 Juno F eftersom den har en härlig spurt och lyxkrysset får bli 3 Citadelle som inte alls har uppmärksammats av spelarkollektivet (än) avd4 Jättesvårt om inte bara 12 ivory easy på sin styrka mal ner fältet. Men hänger jagh med till sista vill jag inte bomma så jag tar med 2,6,8 10,11,12,13,14,15 189 rader som jag lämnar in strax före start utifall det blir mera strykningar lycka till Plockar bort 2 Spang Celin i avd 1 och lägger till 10 Compassion Frecia i avd 3 Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Torstens (+4), oinkk (+5), basiak (+4), MattiasB75 (+5), xanathaar (+5) Senast redigerad av SO den 2015-05-26 klockan 12:12. Anledning: tllägg |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Som vanligt bra analyser SO, tack för dom!
En fråga, på ATG så står det "Något tung bana", hur brukar innerspåret/banan bli ? Tänker på din spetsspik Senast redigerad av oinkk den 2015-05-26 klockan 11:27. |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Skor på Knifetown, kanske inte betyder så mycket, men segern på Ös var barfota. Greenstar bfro, har inte gått så sen nästan ett år tillbaka, klart frågetecken för formen dock. Tycker loppet är svårt om inte det är sos på KA.
Lutar snarare åt spik på Juno F för egen del. |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Min chans spik ELLA RUDA
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Där vart det skor på Greenstar, antar banan inte lämpade sig för barfotakörning.
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Det ser lite knepigt ut för Edling, men jag chansar på att spika den samt Knifetown Action. Håller det så ligger mitt system fint till.
|
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Såg väldigt bra ut, men osäker som Edling är så hoppade den när den skulle gå till attack.
|
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Klart att storfavoriten vinner första, när man garderat.
|
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Hmm, lät på referenten som om det var nära målfoto....
|
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Ser bra ut. Hoppas på dunderskrällar nu.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
shjuve9le (+10) |
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Nästan 40ggr på Princess Sally, satt fast sist med krafter sparat då barfota runt om ffg. Samma nu och möter väl inte så tuffa hästar. Värt en liten slant... :-)
|
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
SÄLLAN!!!!!!!!!!!!! Jävla skitgalopp....
|
|
|
|
|
|
|
|