|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#1 |
v64 ESKILSTUNA
Bästa spik? Bästa drag?
nu kör vi
|
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Bästa spik: Nappa Scar i tredje. Gjorde ett kanonlopp som slagen med nos av Pythagoras Face i april, vann sen säkert ett lättare lopp i slutet av april. Den här håller Lennartson högt, och jag tror den är bäst i det här fältet. Talassio tycker jag är lite överskattad, bara trea näst senast och segern i förra loppet sa inte så mycket tycker jag då värsta motbudet galopperade i starten. Freddie De Weluve var ju fin på Solvalla sist, men fick det lite serverat tycker jag. Freddie blir säkert favorit, hoppas det i alla fall, för jag kommer spika Nappa Scar.
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
spikar Feel the Love på allt spår 8 ock volt
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Stress spelvärdes spik 15 exclusives son
|
|
|
|
#5 |
|
1a 5 8 10 7 2
|
|
|
|
#6 |
|
2a 10 8 4 2 1
|
|
|
|
#7 |
|
3 e 8 6 3 5 4
|
|
|
|
#8 |
|
5e 7 12 1 9 5
6e 8 9 5 1 2 14
|
|
|
|
|
#9 |
|
Jag chansar med båda spikarna, Fast Amore i andra och Exclusive Zon i fjärde
|
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Första vinner matrix
|
|
|
|
#11 |
|
Får bli en liten chansrad bara för att vara med idag med
Registrerat spel Datum: Tisdag 2015-05-26 Bana: Eskilstuna Spelform: V64, omg. 100 Avd Ordinarie hästar 1 2, 5, 7 2 8 Feel the Love 3 5 Nappa Scar 4 14, 15 5 1, 5, 7 6 5, 12, 15 Vadet gäller startnummer 54 rader x 1 x 1,00 kr Totalt: 54,00 kr
|
|
|
|
#12 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Första spiken inne alltid skönt
|
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Fy farao vad jag blir trött på ATG-Live människorna..
Dom har ju NOLL koll på spelstoppet... Kan ingen plocka in lite mer observanta människor där, det är väl det minsta man kan kräva av dom...att dom ska ha koll på när streckspelens spelstopp är.. Som nu, på Sundbyholm, spelstopp på V64 nämns när bilen redan rullar och dom är uppe nån meter från vingen.. Då kläcker Matteus ur sig att det är dags.. Skulle även vilja ha lite hästkunnigt folk som kan bedöma hästarnas värmningar.. Widman är bra när han är med..likaså finns det någon enstaka, men de flesta är ju rent av sopiga! Jag ser bättre själv och tur är väl det, för skulle man lita på det dom säger, ja..då hade man knappt några rätt.. Hästar som ser kort stegade och stumma och stela ut får betyg BRA av av den som snackar.. NÄR var stelhet och stumhet bra hos någon häst.. Nu kan jag bedöma själv för jag har jobbat länge med hästar...men jag tänker på de som inte är hästvana...Dom blir ju lurade.. Spelar dom själva och vill ha vissa fynd för sig själva.? Man kan ju undra... Det känns som Matteus lekstuga...Nä, mer kunnigt folk tack.!
~ Tuam ipsam vive vitam, quia tuam ipsam oppetes mortem Senast redigerad av CamillaS den 2015-05-26 klockan 19:47. |
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
JAG gjorde vad jag kunde bidra med
|
|
|
|
|
#16 |
|
Ingen travkunnig har väl lyssnat på Matteus?!?...mer än när han ränner runt på stallbacken, men då är det ju kuskarna vi lyssnar på
...o ambitiös med det, det är han allt...
|
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Ja man kan ju tänka sig att de vore intresserade av att folk ska hinna lämna in spelet efter att de levererat senaste nytt inför omgångens första lopp
De blir sämre och sämre på det där, inte så smart kanske.Ni som brukar vara bra på att skrika om att Robin är kass på att kommentera hör jag inget om nu? Tycker Anderberg (heter han väl?) är än värre, riktigt uttråkad och avmätt kommentator. Nej, de får leta vidare! Eller de kan lika gärna köra banreferenten för de är minst lika bra, ibland bättre.
|
|
|
|
|
#18 | |
|
Citat:
Tackar för Tipset på Nappa. Använde den som spik på min V64a =)
|
|
|
|
|
#19 | |
|
Citat:
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
luggen77 (+5) |
||
|
|
|
|
|
#20 | |
|
Citat:
Han nämnde inget om chansen på sin hemsida, kändes nästan som en "halvmörkning", sen bara bomba till spets och sen dra ifrån på slutet. Tänk om det alltid kunde vara såhär enkelt...
thefatgoose (+10) |
||
|
|
|
|
|
#21 | |
|
Citat:
|
|
|
|
|
#22 | |
|
Citat:
luggen77 (+5) |
||
|
|
|
|
|
#23 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#24 |
|
Det var väl fan att Sundberg skulle fram och trycka med Ioeld!
5:an hade gärna fått vinna där! |
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Anmärkningsvärt att Estreem står i 1,50 i nästa lopp, Sundberg har 4% segrar det här året
![]() Hade inte en tanke på att lägga pengar på Bart MM eftersom jag trodde den skulle bli ganska klar favorit trots bakspår, men nu är det nog läge att kliva in ändå!
|
|
|
|
#26 |
|
dd rak 3-1 provas med lite peng idag
|
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Banned
Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 19213Robfri Expertrekar Stats: 72 - 87 - 1 ROI: 115.50% Vinstprocent: 45.28% |
Den ska va bra för att gå runt alla sista varvet över kort för sist .lär den hamna med rygg på rapide
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Ja Sundberg lyckades köra galopp med en häst som aldrig galopperat!
Starka papper! |
|
|
|
|
|
|
#30 | |
|
Citat:
Viktade på Wallin istället för Röcklinger på DD, trodde den skulle kunna ta sig förbi. Men bara favoriten i nästa nu torskar så blir det bra ändå. Tycker det är konstigt att Caddie är så stor favorit i nästa. Spår fem i volten och ganska tufft motstånd (om än svårbedömt formmässigt) för häst och även för kusk.
|
|
|
|
#31 |
|
Sjukt! Slängde in en mini bara för att vara med :-)
nu håller vi tummarna........ Registrerat spel Datum: Tisdag 2015-05-26 Bana: Eskilstuna Spelform: V64, omg. 100 Avd Ordinarie hästar (Res.) 1 5 Gilmour (7, 2) 2 8 Feel the Love (4, 1) 3 5 Nappa Scar (6, 3) 4 14 Tequila Palema (15, 4) 5 1, 2, 3, 5, 6, 12 (9, 7) 6 8, 10 (5, 7) Vadet gäller startnummer 12 rader x 1 x 1,00 kr Totalt: 12,00 kr |
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#34 | |
|
Citat:
|
|
|
|
#35 |
|
Magkänslan skriker jätteskräll... Meeen, man lär väl ha fel som alla andra tusentals gånger :P
Registrerat spel Datum: Tisdag 2015-05-26 Bana: Eskilstuna, omg. 16 Lopp: 9 Spelform: Vinnare & plats Hästar: 12 Balticas Yahoo Vadet gäller startnummer 2 x 45,00 kr Totalt: 90,00 kr
|
|
|
|
#36 |
|
Spelvärde är inte heta nu för tiden..
|
|
|
|
#37 |
|
Iliano Toll bara bäst, Caddie Hit vinner inte utan galopp heller. Nya tag.
|
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Kunde de inte låtit loppet vara oKört? Haha 1.18 och ingen gör något, gå och lägg er...eller just ja ni sov redan!
|
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
Banned
Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 19213Robfri Expertrekar Stats: 72 - 87 - 1 ROI: 115.50% Vinstprocent: 45.28% |
Vackert !
|
|
|
|
|
|
#40 | |
|
Citat:
Tackar och bugar Registrerat spel Datum: Tisdag 2015-05-26 Bana: Eskilstuna Spelform: V64, omg. 100 Avd Ordinarie hästar 1 5 Gilmour 2 8 Feel the Love 3 5 Nappa Scar 4 1, 2, 14, 15 5 2, 3, 6, 7 6 7, 8, 14, 15 Vadet gäller startnummer 64 rader x 1 x 1,00 kr Totalt: 64,00 kr Kvittonummer: C74E E51A 1F93 1101 Utbetalt: 22 266,00 kr |
||
|
|
|
|
|
#41 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#42 | |
|
Citat:
Mycket bra gjort!
|
|
|
|
#43 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#44 | |
|
Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8422Fotboll, testet slutfört Stats: 57 - 143 - 0 ROI: 95.31% Vinstprocent: 28.50% |
Jag brukar säga till folk som inte kan ett skit om hästar att de kan jämföra med en hund.
Alla kan se om en hund är blank, fin, har utstrålning och studsar fram. Överför det till vad du ser här på Valla, så blir det lättare. Det brukar funka rätt bra på nybörjare ![]() Live folket vill jag inte ens prata med. Widman var så oduglig att han blev tvungen att lämna Sverige för att överleva. Nu lever han på att lura folk ![]() Citat:
|
|
|
|
|
|