Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-05-26, 19:59   #16

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 11975
Standard

Ingen travkunnig har väl lyssnat på Matteus?!?...mer än när han ränner runt på stallbacken, men då är det ju kuskarna vi lyssnar på...o ambitiös med det, det är han allt...
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-26, 20:04   #17

Stekels avatar

Sharp$: 26752
Standard

Ja man kan ju tänka sig att de vore intresserade av att folk ska hinna lämna in spelet efter att de levererat senaste nytt inför omgångens första lopp De blir sämre och sämre på det där, inte så smart kanske.

Ni som brukar vara bra på att skrika om att Robin är kass på att kommentera hör jag inget om nu? Tycker Anderberg (heter han väl?) är än värre, riktigt uttråkad och avmätt kommentator. Nej, de får leta vidare! Eller de kan lika gärna köra banreferenten för de är minst lika bra, ibland bättre.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
CamillaS (+10)
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-26, 20:12   #18

Icors avatar

Reg.datum: okt 2014
Sharp$: 475
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av luggen77 Visa inlägg
Bästa spik: Nappa Scar i tredje. Gjorde ett kanonlopp som slagen med nos av Pythagoras Face i april, vann sen säkert ett lättare lopp i slutet av april. Den här håller Lennartson högt, och jag tror den är bäst i det här fältet. Talassio tycker jag är lite överskattad, bara trea näst senast och segern i förra loppet sa inte så mycket tycker jag då värsta motbudet galopperade i starten. Freddie De Weluve var ju fin på Solvalla sist, men fick det lite serverat tycker jag. Freddie blir säkert favorit, hoppas det i alla fall, för jag kommer spika Nappa Scar.

Tackar för Tipset på Nappa. Använde den som spik på min V64a =)

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
luggen77 (+10)
Icor är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-26, 20:15   #19

Reg.datum: apr 2010
Sharp$: 4304
Standard

Citat:
Bästa spik: Nappa Scar i tredje. Gjorde ett kanonlopp som slagen med nos av Pythagoras Face i april, vann sen säkert ett lättare lopp i slutet av april. Den här håller Lennartson högt, och jag tror den är bäst i det här fältet. Talassio tycker jag är lite överskattad, bara trea näst senast och segern i förra loppet sa inte så mycket tycker jag då värsta motbudet galopperade i starten. Freddie De Weluve var ju fin på Solvalla sist, men fick det lite serverat tycker jag. Freddie blir säkert favorit, hoppas det i alla fall, för jag kommer spika Nappa Scar.
Snyggt!! Och med första gången halvstängt var den ännu bättre!!
luggen77 (+5)
bergomiotmail är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-26, 20:19   #20

Reg.datum: aug 2012
Sharp$: 3119
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av bergomiotmail Visa inlägg
Snyggt!! Och med första gången halvstängt var den ännu bättre!!
Tack! Ja, såg sent på Lennartsons hemsida att han skulle köra med halvstängt, då kändes det ännu bättre. Han nämnde inget om chansen på sin hemsida, kändes nästan som en "halvmörkning", sen bara bomba till spets och sen dra ifrån på slutet. Tänk om det alltid kunde vara såhär enkelt...
thefatgoose (+10)
luggen77 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-26, 20:21   #21

Reg.datum: okt 2014
Sharp$: 3039
Standard

Citat:
Tack för den spiken, hann inte kolla något själv :-)

luggen77 (+5)
Tirich är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-26, 20:21   #22

Reg.datum: mar 2015
Sharp$: 383
Standard

Citat:
Tack! Ja, såg sent på Lennartsons hemsida att han skulle köra med halvstängt, då kändes det ännu bättre. Han nämnde inget om chansen på sin hemsida, kändes nästan som en "halvmörkning", sen bara bomba till spets och sen dra ifrån på slutet. Tänk om det alltid kunde vara såhär enkelt...
Passar på att tacka så mycket för den med, fin inledning på v4an!
luggen77 (+5)
thefatgoose är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-26, 20:34   #23

Reg.datum: maj 2011
Sharp$: 2806
Standard

Citat:
Snyggt Luggen, formen är fin inför helgen.
Berglind är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-26, 20:36   #24

Reg.datum: apr 2013
Sharp$: 4151
Standard

Det var väl fan att Sundberg skulle fram och trycka med Ioeld!

5:an hade gärna fått vinna där!
Speedyearl är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-26, 20:40   #25

Stekels avatar

Standard

Anmärkningsvärt att Estreem står i 1,50 i nästa lopp, Sundberg har 4% segrar det här året

Hade inte en tanke på att lägga pengar på Bart MM eftersom jag trodde den skulle bli ganska klar favorit trots bakspår, men nu är det nog läge att kliva in ändå!

Gammal 2015-05-26, 20:51   #26

Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 6036
Standard

dd rak 3-1 provas med lite peng idag
Om_sommaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-26, 20:52   #27
Banned

Sharp$: 19213

Robfri Expertrekar
Stats: 72 - 87 - 1
ROI: 115.50%
Vinstprocent: 45.28%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Anmärkningsvärt att Estreem står i 1,50 i nästa lopp, Sundberg har 4% segrar det här året

Hade inte en tanke på att lägga pengar på Bart MM eftersom jag trodde den skulle bli ganska klar favorit trots bakspår, men nu är det nog läge att kliva in ändå!
Den ska va bra för att gå runt alla sista varvet över kort för sist .lär den hamna med rygg på rapide
robfri är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-26, 20:58   #28

Reg.datum: feb 2010
Sharp$: 2445
Standard

5,9 för DD 30kr
Dalle82 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-26, 21:00   #29

Reg.datum: apr 2013
Sharp$: 4151
Standard

Ja Sundberg lyckades köra galopp med en häst som aldrig galopperat!

Starka papper!
Speedyearl är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-05-26, 21:03   #30

Stekels avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Speedyearl Visa inlägg
Ja Sundberg lyckades köra galopp med en häst som aldrig galopperat!

Starka papper!
Det går inte att vinna när man har både hästarna och sig själv helt ur form. Till hans försvar är det dock väldigt många som kör galopp när de laddar från innerspår. Något man alltid bör tänka på när man värderar en häst med de startförutsättningarna.

Viktade på Wallin istället för Röcklinger på DD, trodde den skulle kunna ta sig förbi. Men bara favoriten i nästa nu torskar så blir det bra ändå. Tycker det är konstigt att Caddie är så stor favorit i nästa. Spår fem i volten och ganska tufft motstånd (om än svårbedömt formmässigt) för häst och även för kusk.

Svara

td