|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#76 |
|
Men 2,50 var ju inget man dunkade in pengar på. Trist att man inte kan spela hos B365 :(
|
|
|
|
|
|
|
#77 |
|
Kanske att han skulle tryckt på lite mer lite tidigare, men det hade ju inte hjälpt när hästen skulle springa till stallet i sista kurvan
|
|
|
|
|
|
|
#78 |
|
Undrar om Haugstad har samma segerprocent med 10-20 oddsare som dom mellan 1,50 o 2,50...men så kan det väl inte vara?...någon här som har statistik på sånt?
|
|
|
|
|
|
|
#79 |
|
Vinner Timbal nästa är det nog stor risk/chans för dubbeljackpot, för det är på slutet alla spelarna har spridit sina insatser.
|
|
|
|
|
|
|
#80 |
|
Då var väl den här omgången förmodligen död spelmässigt för min del, la helgard i 2a och 3e, och försökte fälla Tunika genom att lägga till 2 streck till utöver henne (mot egentligen bättre vetande). Väldigt smalt system kvar nu, och om inte Timbal faller i nästa får jag inte ens pengarna tillbaka på 8an (om resten sitter).
|
|
|
|
|
|
|
#81 |
|
Haugstad kommer aldrig på min bon, om han så starter med en Bugatti Veyron
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Nadde (+10) |
|
|
|
|
|
|
#82 |
|
...kan det vara så att han helt enkelt blir nervös o nyper i för mycket(har nämnt det tidigare...), men när han kör en högoddsare så kör han lugnt o fint...märkligt är det i vart fall...
|
|
|
|
|
|
|
#83 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#85 |
|
Robban skulle ha väntat. Nu fick han ju ett helt vansinnigt lopp.
|
|
|
|
|
|
|
#86 |
|
HÄRLIGT ERIK!!
![]() Fan vilken travporr. Kihlström, Untersteiner och Bergh ligger i bredd och kör satan och Erik är med och smyger bakom
|
|
|
|
|
|
|
#87 |
|
Den förlusten får Robban ta på sig helt och hållet, usel styrning.
|
|
|
|
|
|
|
#88 |
|
Sjyst av Svante Båth och säga att hans häst inte har en chans mot Timbal innan. Men vad gör det för egen del.
Twitter: @Filmtokig Senast redigerad av Filmtokig den 2015-05-27 klockan 20:37. |
|
|
|
|
|
|
#89 |
|
Man ska som sagt vara försiktig med megafavoriter som tävlar med ny balans ffg. Men bra för V86 spelet med den vinnaren för dom som garderat och noterat Båths förändringar i balansen. Sanslöst överspelad på v spelet dock
|
|
|
|
|
|
|
#90 |
|
|
|
|