|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#91 |
|
Man ska vara försiktig med megafavoriter från bakspår anser jag. Tycker Robbans häst var fantastiskt bra, men det är svårt från bakspår den här årstiden.
|
|
|
|
|
|
|
#92 |
|
Var väl heller inte årets smartaste styrning av Untersteiner, men han lyckades ju fälla storfavoriten i alla fall. Frågan är om han inte har chans att vinna loppet om han släpper ner Bergharn, hans häst var ju riktigt bra trots dödensresan i ganska hyggligt tempo....
|
|
|
|
|
|
|
#93 |
|
Ja blev ju riktig (kusk)match om det, vinnaren höll sig lite bakom medan grabbarna i bredd hade snoppmätartävling, blev perfekt lopp för Erik och styrningen var riktigt smart
|
|
|
|
|
|
|
#94 |
|
Jag trodde inte Peter skulle släppa ner honom heller, efter att Peter kört till för att få dödens. Därför jag tycker att Robban inte borde ha varit så het på gröten.
|
|
|
|
|
|
|
#95 |
|
Det är det här som är så svårt. Ibland gör motståndarna det väldigt lätt för storfavoriten och ibland gör de det hopplöst svårt för storfavoriten...
|
|
|
|
|
|
|
#96 |
|
Roligt lopp in alles. Sällan man ser dom stora grabbarna köra så här.
|
|
|
|
|
|
|
#97 |
|
Fan skulle lämna in på butik innan ett möte jag skulle på men de hade såklart stängt!
Inledde med 1x4x1x3 för 4 rätt..nu jävlar får det gå åt helvete på resten!!
|
|
|
|
|
|
|
#98 |
|
Vinner han tre lopp till Erik tror ni?
|
|
|
|
|
|
|
#99 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#100 |
|
Erik borde vinna nästa också. Där lyser det inte dubbelrätt men hästen var ju ruggigt fin första barfota runt om ffg senast. Inget odds man kan spela på den heller dock. Det som talar emot är väl att den mest mött skräp uppe i Norrland tidigare. Helt annat motstånd idag.
|
|
|
|
|
|
|
#101 |
|
Ja det är svårkalkylerat ibland, men långsiktigt lönar det sig att försöka fälla favoriter från byngliga spår.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Chiron (+1) |
|
|
|
|
|
|
#102 |
|
Absolut, har du ju såklart rätt i, men sitter han i spets med Bonbon och Quick så blir han väl ändå svårslagen tror jag. Leif känns inte som att han blir instängd, men kan nog få vandra i dödens hela loppet, men blir det på Priamo Caf eller på Claude Guegan?
|
|
|
|
|
|
|
#103 |
|
Skulle inte förvåna mig om Bergh var ute efter revansch och försökte spetsa med Materazzi Bob...
|
|
|
|
|
|
|
#104 |
|
hans owe kör aldrig i spets med den. det blir peter eller erik i spets där
|
|