Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-05-27, 20:44   #1
SO
 
SOs avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 1 808
Sharp$: 3718
Standard

Tyck till om ATG


jag fick detta idag av någon anledning. kanske alla har fått? Tyvärr gillar jag inte alla frågor, tänk om man fick byta ut hälften. Vad dom får ut av det skulle jag gärna vilja få reda på (lovad detta!),

citat ,,,,kommer vi att utveckla, förbättra och anpassa vår verksamhet, sporten och spelet......

Tveksamt om man klara detta med hjälp av en massa ointressanta frågor.

Frågan om jackpotteländet dock bra!


Hej,

Välkommen till en undersökning från ATG.

Vi vill ta del av dina erfarenheter av ATG och vad du tycker om våra tjänster, spel och vår kommunikation. Har du möjlighet att delta?

Med hjälp av resultatet från undersökningen kommer vi att utveckla, förbättra och anpassa vår verksamhet, sporten och spelet. Jag hoppas därför att du vill vara med och påverka vår utveckling och säga vad du tycker är bra eller dåligt, vad som saknas och vad som kan förbättras.

Undersökningen tar cirka 6-12 minuter att besvara och du klickar på länken nedan för att starta den. Om du inte kan öppna länken direkt genom att klicka på den, kan du kopiera hela länken och klistra in den i din webbläsare. Den är lättast att besvara via dator (i stället för via mobil eller surfplatta).


Länk till undersökningen
http://reply.surveygenerator.com/go....gRVPu2iGZMxhH1


Ditt deltagande är anonymt och svaren kommer enbart att presenteras i gruppform för oss. Undersökningen genomförs i samarbete med MarketDirection.

Vi ser fram emot dina åsikter.

Med vänliga hälsningar

Håkan Amrén
Kundchef
ATG
SO är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td