|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#1 |
v64 BODEN
Bästa spik? Bästa drag? Tänker spika Global Money...och kanske Solakongen..Vad tycker Ni???
nu kör vi
|
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Står över. Å ena sidan ska jag iväg och dricka lite bira och grilla, å andra sidan så känns Boden rätt avslaget Elitloppshelgen.
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Dessa lopp, men framförallt, Visby imorgon kväll är ju helgens höjdpunkt.
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Västerbo Loveboat & Hayai Chikara blir mina spikar ikväll
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Kollade lite på V4:an på Boden på skoj. Global Money ser klar ut och Risoamaro Vip kan vara ytterligare en spik.
|
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Bergh har aviserat skoryck på sin fina Love You avkomma Global Money. Hur ska den kunna torska med lopp i kroppen och det intryck den gav (med skor) i debuten för honom ?
Dessutom från Royal Fighter mfl på Solvalla till Bodenmotstånd där flera av hästarna har P21 starter i raden. Det trista är att det finns noll spelvärde på den. |
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Ja, breddtravet på Hagmyren som drar igång nu och Visby, Klampenborg och Drammen i morgon kväll samt Bergen på söndag kväll är högst på min lista också i helgen. Det är sannerligen ingen brist på trav/galopp från andra banor i atg live ens under elitloppshelgen när hjärnorna (och plånböckerna) måste vara rätt tomma för de flesta efter sista loppet på Solvalla både lörd och sönd.
|
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Står i Finlandintervjuerna på Bodentravets hemsida att Fore Candy i avd 6 ska gå barfota runt om i kväll. I så fall är det för första gången någonsin. Vad jag kan se gjorde den det aldrig hos Kent Knutsson. Finns ju ruggigt spelvärde på den på V64 som 8 procentare. Kolla unibetoddsen (4 ggr bara).
|
|
|
|
|
|
|
#11 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#12 |
|
Finsk matchning hos Haapakangas
![]()
|
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Ser att du ska springa barfota i kväll i Boden i V64-2
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Helge (+3) |
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Helge, ska man lägga slantarna på dig idag?
|
|
|
|
#16 |
|
Jag älskar springa barfota, har inte fått gjort det mer än en gång i livet, det var 2012 och jag kom tvåa då. Kommer vara så glad och yster så finns risk att jag i rena glädjeruset vinner.
Filmtokig (+1) |
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Hemsk olycka precis nu på Hagmyren. En häst ligger kvar på banan.. :(
Tre kuskar på bena iaf. |
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Jag spikar Meslon i Avdelning ett ikväll. Har svårt att hitta en till spik med lika bra värde i, så blir en del lås.
![]() Edit: Hittade en till spik, Lome prins i Avd 2.
Twitter: @Filmtokig Senast redigerad av Filmtokig den 2015-05-29 klockan 17:08. |
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Hemskt att ta upp en galopperande häst så jävla mycket, fruktansvärt dåligt.. Om det nu inte har hänt något med hästen innan, så är det så jävla dåligt så ord finnes inte.
|
|
|
|
|
|
|
#20 | |
|
Citat:
Såg ut som hästen dog som blev kvar liggandes på banan. |
||
|
|
|
|
|
#21 |
|
Ja, såg inte alls bra ut. Såg lite snabbt på reprisen, ser inte ut som kusken försöker allt för mycket att få ut hästen ur fältet, hemskt..
|
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Blev inte barfota runt om ffg på Fore Candy enligt vad som är anmält.
|
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#25 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#26 |
|
Det var längesen, har saknat dig. Läget Chiron? Jo såg det nu, trodde det var normalbalans, barfota. men i ärlighetens namn, dömer jag inte ut den ändå, dem mer spelade har inte direkt form.
Ha en bra kväll
|
|
|
|
#27 | |
|
Citat:
![]() Vidöppet lopp. Viking Streamline lär ju få ett bra lopp. Även Dream On Silvio (bör ju vara nära toppformen) kan vara intressant trots att kusken inte är den bästa. |
||
|
|
|
|
|
#28 |
|
Det var verkligen tidig ändring för att komma från det stallet.
Helge (+3) |
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Jag garderade med Hanna precis.
|
|
|
|
|
#30 |
|
DD ikväll, chansar på 4,9-3. SOS på fyran eller stark avslutning av nian. CG börjar närma sig toppformen och håller (kanske) upp ledningen.
Senast redigerad av JimmyJazz den 2015-05-29 klockan 18:18. |
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Jag kanske hörde fel. Men tror att Mauri Jaara ska köra Beautyson i första avdelningen i stället för Bergh...
|
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Ingen skräll isåfall, då han var på Valla kl 15.
|
|
|
|
#35 |
|
En fråga berghs häst i första bra spik eller tack för hjälpen
|
|
|
|
|
|
|
#36 | |
|
Citat:
Det är typ 50/50 bra/dålig. Tror inte det blir spets dock, då kan spiken va icke bra.
|
|
|
|
#38 |
|
Just nu i denna sekund, tror jag Hanna vinner.
|
|
|
|
#39 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#40 | |
Strecklista?
Strecklistan, får man skriva av den rätt upp och ner?
Svaret är JA, man ska bara inte erkänna det. Att påstå att någon har gjort det är som att svära i kyrkan. Citat:
och erkänner att jag gjort det. Boden V64 - direkt från lopparkivet (strecklistan): 1-2 BEAUTYSO 2-1 MILJONÄR 3-10,15(4) 4-5,8,0,13 5-2,6,9,11 6-1,3,7,12 128rader Mvh Erling Lerling |
||
|
|
|
|
|
#41 | |
|
Citat:
Så nu har du fått tillåtelse av mamma att sitta på internet en timme? gå och lägg dig mupp, ingen på sharps tycker du är kul längre.
Twitter: @Filmtokig Senast redigerad av Filmtokig den 2015-05-29 klockan 19:17. |
||
|
|
|
|
|
#42 |
|
Moeses 4ggr på plats på unibet, kanske kan vara något för dom som tror på den...
|
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
1) 1,2,7,10 (Bergh hinner inte fram för att köra 2, då garderar jag)
2) 1,6,9 (streckar favoriterna eftersom jag inte kan ett dyft om dessa kallisar) 3) 10 (det är denne Bergh skall vinna med idag) 4) 5,8,10,13 (tror på Ove A L) 5) 11 (var bra senast) 6) 1,3,7,12 (vill inte åka ut i sista och streckar alla med chans) Kostar 192:-. |
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
Haapakangas missar aldrig verkar det som...
|
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
Man skulle alltid strecka Östman - 2 %!
|
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
Dubbelröttt, slank med som sista C häst
|
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
Hade nog haft med den om jag kört lite större system, men sparar lite på slantarna till imorrn. Inte helt given att tro på då den gått bfro tidigare med mindre lyckat resultat. Galopp 4 av 5 lopp lockar sällan till spel om man inte fått övrig intressant info.
|
|
|
|
|
|
|
#51 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#52 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#53 |
|
Hade man haft möjlighet till spel hos Unibet hade väl en barfotadansande Helge i nästa lopp varit given. Dom betalar 175 ggr i v odds på den så hon, menar han, borde inte vara helt klar ändå
|
|
|
|
|
|
|
#54 |
|
Nej, det vågade jag inte eftersom den hoppade senast ¢¢.
Däremot Special Promise. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Chiron (+1) |
|
|
|
|
|
|
#55 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#56 |
|
Köpte en andel
Avd 1: 1,2,3,7,8,10 Res: 6 Avd 2: 1,9 Res: 6 Avd 3: 10 Global Money Res: 15 Avd 4: 10 Malik Res: 5 Avd 5: 2,5,6,9,11,12 Res: 7 Avd 6: 1,2,3,4,12 Res: 9
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. |
|
|
|
|
|
|
#57 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#59 |
|
Oj vad Västerbo underpresterade! Kan inte varit frisk!
|
|
|
|
|
|
|
#60 |
|
Överdriva much? Jepp. Globalen mötte ju ingenting, men det lät som att det var hårt motstånd...
|
|
|
|
|
|
|
#61 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#62 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#63 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#64 |
|
Usch vilket skräpodds på Lotus Khan det verkar bli hos atg. Hade nog testat den nu om oddsen varit i närheten av nätbolagens, men inte ens 3 ggr kan man inte lira.
|
|
|
|
|
|
|
#65 |
|
Allvarligt!!!!
Den där trodde jag aldrig skulle stå hem, skuttade och for. Men riktigt j-la bra. Marko hade täckning |
|
|
|
|
|
|
#66 |
|
Marko får gärna vinna DD1 också
|
|
|
|
|
|
|
#67 |
|
Provar 9 mot 7 och 12 på DD.
Sen rysardubbeln med Highland Q i första mot 7 och 12. |
|
|
|
|
|
|
#69 |
|
Är född 62 så det får bli 6-2 DD 200kr
|
|
|
|
#72 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#73 |
|
Nu måste Haapakangas/Östman vinna om sexan ska sitta.
|
|
|
|
|
|
|
#74 |
|
Kan bara hålla med...lider man så enormt av dessa omgångar kan man bara ge fan i att titta och spela!
Helge (+3) |
|
|
|
|
|
|
#75 |
|
Åh, synd att 11:an inte hann!
Helge (+3) |
|
|
|
|
|
|
#76 |
|
Oj vad överlägsen Fore Candy var. Unibets bookmakers hade betydligt bättre koll än V64 spelarna.
|
|
|
|
|
|
|
#77 |
|
Fore Candy var för bra men Special Promise gjorde ett kanonlopp!
Chiron (+1) |
|
|
|
|
|
|
#78 |
|
Fan, missade Fore Candy på 4 hästar. Men blir ju så när man rankar löss och galopphästar före.
Trist, det hade varit ett skönt litet påslag på spelkassan till helgen. |
|
|
|
|
|
|
#79 |
|
Det blev ju en lätt V4:a. Också väldigt bra betalt för sex rätt med bara en rensare, men jag lirade inte V6.
|
|
|
|
|
|
|
#80 | |
|
Citat:
Ett forum kan inte enbart anbrukas av s.k. "rövslickare". Någon måste ställa dom oerhört besvärliga och provokativa frågorna. Som tex, håll i dig nu; Varför? Hur tänkte du nu? Har du lämnat in ditt system? Mvh Ulf-Eddie |
||
|
|
|
|
|
|