|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#16 |
|
Jag älskar springa barfota, har inte fått gjort det mer än en gång i livet, det var 2012 och jag kom tvåa då. Kommer vara så glad och yster så finns risk att jag i rena glädjeruset vinner.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Filmtokig (+1) |
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Hemsk olycka precis nu på Hagmyren. En häst ligger kvar på banan.. :(
Tre kuskar på bena iaf. |
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Jag spikar Meslon i Avdelning ett ikväll. Har svårt att hitta en till spik med lika bra värde i, så blir en del lås.
![]() Edit: Hittade en till spik, Lome prins i Avd 2.
Twitter: @Filmtokig Senast redigerad av Filmtokig den 2015-05-29 klockan 17:08. |
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Hemskt att ta upp en galopperande häst så jävla mycket, fruktansvärt dåligt.. Om det nu inte har hänt något med hästen innan, så är det så jävla dåligt så ord finnes inte.
|
|
|
|
|
|
|
#20 | |
|
Citat:
Såg ut som hästen dog som blev kvar liggandes på banan. |
||
|
|
|
|
|
#21 |
|
Ja, såg inte alls bra ut. Såg lite snabbt på reprisen, ser inte ut som kusken försöker allt för mycket att få ut hästen ur fältet, hemskt..
|
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Blev inte barfota runt om ffg på Fore Candy enligt vad som är anmält.
|
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#25 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#26 |
|
Det var längesen, har saknat dig. Läget Chiron? Jo såg det nu, trodde det var normalbalans, barfota. men i ärlighetens namn, dömer jag inte ut den ändå, dem mer spelade har inte direkt form.
Ha en bra kväll
|
|
|
|
#27 | |
|
Citat:
![]() Vidöppet lopp. Viking Streamline lär ju få ett bra lopp. Även Dream On Silvio (bör ju vara nära toppformen) kan vara intressant trots att kusken inte är den bästa. |
||
|
|
|
|
|
#28 |
|
Det var verkligen tidig ändring för att komma från det stallet.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Helge (+3) |
|
|
|
|
|
|
|