|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#31 |
|
Jorma spänner ögona i Magnus el går utvändigt å vinner
|
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Var tveksam innan skorycket då hade jag fem hästar, men nu när jag såg skorycket så chansar jag på att det blir succé. Så jävla bra är inte Jormas häst att han slår en MT om bfro slår väl ut.
|
|
|
|
#33 |
|
ok,men har släppt hittils vi får hoppas den kör i spets å inte släpper då
|
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Nej tror Jordan kan vara snabbare från start ändå, frågan är ju bara om Jakobsson släpper? Han är väl inte känd som nån speciellt offensiv kusk, och sen är det inte säkert luckan kommer.
|
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Som sagt, det mesta med trav är en chansning, jag utgår ifrån att om dem rycker skorna så ska det fan köras offensivt. Men många kuskar är ju räddare än en mus i ett akvarium fullt med ormar tyvärr. Så vi får se. Men här blir man nog favorit på strecken. och då ska det fan inte släppas, skillnad om det kom en 80% stormande.
|
|
|
|
#36 |
|
Draget Liza with a Z (den har jag följt) kanske vinner idag
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. |
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Hedwig har ju besegrat Earp Boko så att den ska vara "omöjig" tror jag inte. Med tanke på tiderna Jordan gjort med skor är det väldigt intressant att se vad barfota kan göra...
|
|
|
|
|
|
|
#38 | |
|
Citat:
Inte världens sak om det inte funkar, för det är ju sällan det verkligen funkar.
|
|
|
|
#39 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#40 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
Iofs Eskilstuna är väl 2 kvarter bort i dom där trakterna så det borde inte göra så stor skillnad.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Chiron (+1) |
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#45 | |
|
Citat:
Skaplig favorit hos Bet365, börjar bli värt en slant på Daniels iaf ![]()
|
||
|
|
|
|
|
|