|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#31 |
|
Bra drag på danske referenten. Nästan lika skön som den där svenska galoppreferenten vars röst ständigt kämpar för sin överlevnad.
|
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Tycker du har helt fel där, Åke var aldrig känd som någon särskilt vass unghästtränare, han hade ofta sina unghästar hos andra tränare. Allaballakaitos t.ex. var ju hos Fromell i början av sin karriär. Det var väl egentligen snarare så att Åke fick in äldre hästar i sin träning som andra misslyckats med och allt som oftast förvandlade dom till vinnare. Han hade ju under flera år många äldre hästar i den yppersta eliten. Vem minns inte Olympiatravets final 2008 när hans tre hästar, Torvald Palema, Adams Hall och Finders Keepers tog alla tre pallplatserna.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
alle (+10) |
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Guuuuud vilket jävla blufflopp..fy fan
Ohhhlalala!!!!!! Galen på Connie efter starten när han tog upp så våldsamt! Nu är han min favvo!
Senast redigerad av Speedyearl den 2015-06-07 klockan 15:58. |
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
...och där försvann TT´s andra system!
|
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Fy fan börjar få ångest över att jag tog endast V6 nu med en spik kvar!
|
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Nu blir man ju genuint sur på sig själv, jag valde mellan Caddie June och Snow Flake Goj som sista streck (4 tot), och valde Torbjörn. Jag kollade ju för sjutton på V75an igår, och såg hur dålig form Tobbe har på sina styrningar.
|
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Nja, nu är du nog ute och cyklar lite, av de 1.5 mille som hästen har tjänat så drog den in nästan 1.2 av dom under tre år hos Åke. De senaste två åren har den ju varit tillbaka hos Fromell. Visst, håller med dig om att Åke oftast matchade hästarna tufft, men så måste det nog vara när man är stortränare med långt över 200 hästar på träningslistan, i alla fall om man ska nå framgångar. Det blir ju givetvis nånting helt annat med en familjehäst hos en amatörtränare. Jag tror heller inte att man kan nå sådana framgångar som Svanstedt gjorde om man inte är djurvän.
|
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
Jag tycker Arn Hammering är intressant i DD1. Har varit bra länge + skoryck
|
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
Fan vilket jävla lopp...trodde fan jag skulle spricka trots 7 hästar!!!
Vilken ångest inför nästa med spik på Evens och endast spelat V6...verkar bli fina pengar!! Oojojojoj.. |
|
|
|
|
|
|
#41 | |
|
Citat:
Speedyearl (+10) |
||
|
|
|
|
|
#42 |
|
Det får bli en DD idag.
DD I) 3,5 (nu får väl ändå Conrad göra felfritt med 3, 5 urstark - 11 var en besvikelse på Åby) II) 9 (var bra på Valla senast) x 200:-. = 400:-. |
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
Har du hyggligt många i sista sen? Tyckte det loppet var riktigt knepigt att försöka bena ut
|
|
|
|
|
|
|
#44 | |
|
Citat:
Jag är bara kvar för kaffepengar och går över till att hålla alla tummar för dig i stället. Lycka till
Speedyearl (+10) |
||
|
|
|
|
|
|