|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#46 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
Vet inte om man ska skratta eller gråta...vilket jävla skämt!
![]()
|
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
Fan så frustrerande det måste vara för Lugauer. Vettefan hur många segrar den där har galopperat bort vid det här laget. Grymt fin häst annars...
|
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
Vilken tur att jag garderade min första tanke, Flex Lane
|
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
Fan att de inte strök hästjäveln då det uppenbarligen var något fel på den...hade jag fått in 1:an...tragiskt
|
|
|
|
|
|
|
#51 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#52 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#53 |
|
Bara bryta ihop och komma igen...som vanligt!
|
|
|
|
|
|
|
#54 |
|
Arn Hammering var gott gående i fjärdespår när galoppen kom, tror den hade blivit riktigt farlig utan gungan....
|
|
|
|
|
|
|
#55 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#56 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#57 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#58 |
|
Det är inte alltid hästens fel.Det är ett dödssynd att attackera först strax innan sista sväng och forcera i doseringen för att passera hästen i dödens.Så speedig är inte C.B - Lugauer borde försökt ta sig fram till dödens tidigare,redan i början på rakan.
|
|
|
|
|
|
|
#59 |
|
Får hoppas att Elin Gustavsson kan sätta dit Dakota Chip nu för en femma, spelade som tur var inte enbart för sex rätt....
|
|
|
|
|
|
|
#60 |
|
Ja nu när det gått åt helvete känns det jävligt surt...haha..
Så jävla tråkigt när hästen inte ens är med i loppet och inte ens går över mål..tror aldrig jag varit med om det! Hade det varit meningen att man skulle vinna så hade Flemming strukit hästen för något fel var det..då hade jag fått in 1:an! Tror det är åtminstone en halv mille man går miste om...
|
|
|
|
|
|
|
|