|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#16 |
|
Jävlar vilket lopp!!
Får vi bara hoppas att Flemming måttar in Evens First så ser kanske man kan sätta den idag! =) |
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8442Fotboll, testet slutfört Stats: 57 - 143 - 0 ROI: 95.31% Vinstprocent: 28.50% |
Det är skillnad på yrkesmän.
En del inom travet bör lägga av, då de inte kan träna häst. Men de verkar ha många rika polare som vill slänga bort 200 laxar om året. 80% av Sveriges tränare är HELT odugliga !
|
|
|
#18 |
|
Hur gick det där till, varvade på 11,8??? Inte ens Åke hade honom i sånt skick!!
|
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#20 | |
|
Citat:
Travet hade varit EXTREMT JÄVLA tråkigt om vi hade haft 10 stora tränare och några få kuskar som körde alla lopp på 2-3 banor. Hade kanske varit "professionellt" men travet hade sugit och gått under totalt. Charmen är BREDDEN och däri ligger också travets överlevnad, hur kan folk inte förstå det!!!!!? |
||
|
|
|
|
|
#21 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#23 | |
|
Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8442Fotboll, testet slutfört Stats: 57 - 143 - 0 ROI: 95.31% Vinstprocent: 28.50% |
Man får ha vilken hobby man vill.
Jag tycker det är konstigt att vi inte ser en självsanering. Sanningen är att många är så dåliga på sitt jobb att jag inte förstår varför någon vill hyra deras tjänster. Jämför med andra yrken, inte väljer väl du ortens sämsta takläggare när du bygger om ? Citat:
|
|
|
|
#24 |
|
Två ganska dåliga exempel. Torvald tränades av Lövgren som unghäst och Gidde var hos Goop som femåring och skadad som 6 åring.
|
|
|
|
#25 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Skön långsida 0%aren gör där haha, den var inte med på min radar alls, synd att den inte fick vinna (nu när min spik svek omgående i starten haha)
|
|
|
|
|
|
|
#27 | |
|
Citat:
Hur kul är det om alla lämnar till walmann, bergh och untersteiner? Ser du inte charmen alls med lite mindre tränare som kanske inte når riktigt lika stora framgångar? Alla blir inte mästare under födseln.. |
||
|
|
|
|
|
#28 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Nu tar vi en galopp på Jetta tack!
|
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Jag ville bara påpeka att han inte hade Torvald som unghäst och inte Gidde under hela karriären. Det är lättare att tävla länge om man inte är med hela tiden.
|
|
|
|
|
|