|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#196 |
|
Ser jag fel - eller såg 2 Vincennes knackig ut i travet i provstarten?
|
|
|
|
|
|
|
#198 |
|
Björn gav BBS vinsten. Snyggt! Släppa i ett sådant här lopp, så sjukt fegt.
|
|
|
|
#199 |
|
HAHAHHA o där sprack alla drömmar om en någorlunda fin slant på denna sjua!
|
|
|
|
|
|
|
#200 |
|
Det blev inte mycket till lopp så det var rökt för dom där bak.
|
|
|
|
|
|
|
#201 |
|
Återigen en bortkörning av en fransman. Han gav ju inte Univers en chans. Hästen går dock bra till slut i sjättespår.
|
|
|
|
|
|
|
#202 |
|
Tråkigaste loppet på länge. Får varva på 12,6?!
WTF.... Ingen körde något i detta lopp... Hahahaha.... |
|
|
|
|
|
|
#203 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#204 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#205 |
|
Tyckte det såg ut att vara taktiskt helt rätt kört av Björn, låta favoriten hänga lite första halvvarvet och sen släppa. Han hade inte vunnit det här loppet från spets. Nu blev det en enkel andraplats och närapå seger.
|
|
|
|
#206 |
|
Är omsättningen på 35 mkr både för Sverige och Norge ? I så fall blir det väl bara det som omsatts från Sverige som går vidare till Kalmar från 5 rättspoolen och det blir ju då en rätt klen jackpot ?
|
|
|
|
|
|
|
#207 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#208 |
|
Ja.
|
|
|
|
#209 |
|
Gäsp, med sju hästar vinner BBS. Och på det sättet. Ingen kör något... Papagayo, börjar störa mig på att man alltid kör så med den hästan. Va är det för mening? Sitta o skryta om en häst som gör en rykare till slut varje gång. GE HÄSTEN EN CHANS NÅGONGÅNG!
|
|
|
|
|
|
|
#210 |
|
Jag personligen tycker det är så extremt tråkigt att ge favoriten loppet sådär, utvändigt vinner inte BBS. Tror inte Björn ev kanske vinner heller men är inte sämre än tvåa ändå. Nu kom luckan men försent. Det är topphästar här, här ska man köra i ledning punkt. Men nej, Goop gav BBS detta i mina ögon, sällan sett någon fått något såhär enkelt.
Twitter: @Filmtokig Senast redigerad av Filmtokig den 2015-06-14 klockan 16:57. |
|
|
|
|
|
|
|