|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#1 |
V4 Årjäng
Royal T.K. är en riktigt fin häst som är både startsnabb och stark. Jag börjar med en säker spik idag.
|
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Avdelning 4: Är väl inga som kommer ikapp 2,3? Garderar lite ändå. Tråkigt att spika en megafavvis, men ser inga direkta motbud. Eller?
Någons om har info om hur snabb Zivertson är ut?
|
|
|
|
#3 | |
|
Citat:
Kan inte sitta och nöta arkivet på jobbet tyvärr :-) Om Zivertson blir över och om Global Patriot galopperar så tycker jag Open House är ett kul streck i loppet.
|
|
|
|
#4 |
|
Banned
Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 19213Robfri Expertrekar Stats: 72 - 87 - 1 ROI: 115.50% Vinstprocent: 45.28% |
Zivertson
- Han har väldigt fin form och har lottats till ett kanonläge. Jag tror ingen tar ledningen från honom men jag tänker inte låsa mig vid en specifik taktik eftersom det kan bli körning första biten. Han fungerar dock lika fint bakifrån och han ska räknas, säger kusken Carl Johan Jepson. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Filmtokig (+5) |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Back on track! Jag singlar Royal T.K. och Global Patriot.
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Jag tror nr 13 Kickstart My Heart kan skrälla i LD-2 (V4-3) idag till 10 %
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Första spiken inne! Då är det bara för Global Patriot att gå felfritt i nästa så bör det bli bra.
|
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Och där satt andra spiken. Ett par rensare nu tack!
Avslutningen ser ut så här: 3) 3,7,8,11,13,15 4) 1,2,3,4,11,13,15 |
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Länsade banken och tryckte in på 8 och 13 i olika kombinationer :-D
|
|
|
|
#12 |
|
Nu börjar det bli riktigt löjligt med alla omstarter.
|
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Vilket jävla skit, trean sätter nosen först på linjen mot min skräll. Fick i alla fall in den, men det är ju skruttutdelning.
|
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Reg.datum: sep 2012
Sharp$: 8422Fotboll, testet slutfört Stats: 57 - 143 - 0 ROI: 95.31% Vinstprocent: 28.50% |
Först så vinner 7,7,7.
Kommer sjuan vinna sista, nej, men vinnaren gav 7.77
|
|
|
|
|