|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#136 |
|
Bison Spiro ffg i jänkarvagn i värmning. Anna-Karin skulle försöka låna en av Melander, en stor en som Digital Ink ryms i. Tydligen lyckades det.
|
|
|
|
|
|
|
#137 |
|
Tyvärr är frisyren inte ny.Han har haft den sedan högstadiet och han tror fortfarande att höstacken gör intryck på de unga hästskötarna som han helst intervjuar.Förutom Jorma förstås! (Oerhört givande...)
|
|
|
|
|
|
|
#138 | |
|
Citat:
Osäker på om just denna är senaste, men kika in där.
|
||
|
|
|
|
|
#139 |
|
Intressant. Den har ju haft bakspår i evigheter förutom för 3 starter sedan när det regnat mycket. Kollade det loppet precis. Hyfsat snabb ut och borde passa i bike.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Helge (+3) |
|
|
|
|
|
|
#140 |
|
Nurmos....
Skoändring: Eclipse Boko (Solvalla, V5-5 V86-8 DD-2, från Barfota/Skor till Skor/Skor) |
|
|
|
|
|
|
#141 |
|
Nu ändrade dom balans på Nurmoshästen i dd-2. Ägaren varit med i tv sändningen hela kvällen och sa där för typ en timme sedan att den skulle gå med skor och visste inte varför man anmält barfota.
|
|
|
|
|
|
|
#142 |
|
6 Sea of Heartbreak verkar vara på gång, kan vara intressant med tanke på att det känns som att det kan skrälla här.
I sista avdelningen känns det som att 4 Antonio America bara ska vinna (riktigt fin debut), kanske ska gå med norskt huvudlag (är inte säker), gick senast med öppet huvudlag. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Helge (+3) |
|
|
|
|
|
|
#143 |
|
Beppen Palema kollade jag oddset på hos Unibet när jag såg att den skulle gå barfota runt om ffg. 27 ggr då. Nu nerspelad där till 18,50.
Vågar man gissa att den kommer spelas ner till under 10 ggr på dubbelrött ? Jag chansar med att biken och Örjan blir dubbeleffekt på Bison Spiro och kör lite olika dd komber med den för totalt en hundring. |
|
|
|
|
|
|
#144 |
|
Bara en start efter ett halvårs uppehåll.Ändå kan Elsa Boko vara med på tvillingen i avd.7.
|
|
|
|
|
|
|
#145 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#146 |
|
Hahaha vilket jävla skrik av Matteus "Eriiiiiiiiiiiiiiik!!!!" i en skev röst.
|
|
|
|
#147 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#148 |
|
Då håller man tummarna för den. Har inte mött sådant här motstånd innan vad jag kan se så det vill nog till att barfota runt om ffg ger bra effekt.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Helge (+3) |
|
|
|
|
|
|
#149 |
|
DD2 ser ovisst ut. Hoppas spelmässigt på 3an för har 30 procent av min hundrakronors DD på 4-3. 70 procent av insatsen borta men bra netto om 3an vinner.
|
|
|
|
|
|
|
|