|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#16 |
|
Örjan kör väl alltid för vad han tror är bästa möjliga placering. När det gäller Nimbus CD visade den väl med tydlighet i Östersund att formen inte alls var vad spelarna trodde.
|
|
|
|
#17 | |
|
Citat:
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
alle (+5) |
||
|
|
|
|
|
#18 |
|
Hyper intressant, kan vara ett spikförslag på den infon!
Helge (+5) |
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Talk The Talk är stallets bästa chans ikväll, barfota och helstängt. Det är väl Eketorpets Tess emot, eller så spik.
|
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Jumble Ås måste man tydligen ha med också. Stallets bästa chans för dagen.
|
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Jag överväger som sagt att spika Aileron, men det är osäkerheten som får mig att tveka. Har ju några timmar på mig, men måste lämna in i vettig tid då jag ska kolla Marilyn Manson i kväll.
|
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Inte bara styrningen senast på Nimbus CD som ligger till grund för den tanken. Han har kört äckligt defensivt sista tiden tycker jag.
|
|
|
|
|
|
|
#28 | |
|
Citat:
Riktigt bra i ordning, kan vara med där framme. Intressant med balansen. Skräller om favoriten gör bort sig? Utrustning: Eventuellt barfota, öppet huvudlag. http://www.expressen.se/sport/trav/v...hans/?bullet=7 Skriver Melander i expressen, får vänta in kvällen för närmare besked! |
||
|
|
|
|
|
#29 | |
|
Citat:
![]() ![]() Öl på kylning, blir härligt med trav idag, jobbat sen förra måndagen med bara en dag ledigt. Nu så!
alle (+5) |
||
|
|
|
|
|
|