|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#106 |
|
Daniel Olsson idiot.
|
|
|
|
|
|
|
#107 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#108 |
|
Daniel Olsson och Redén såg till att det inte blev det lunklopp man trodde det skulle bli. Synd om Redén för hans häst var verkligen värd att få vinna.
|
|
|
|
|
|
|
#109 |
|
Ja, den vann men Daniels var moralsiska vinnaren, gud så bra!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Chiron (+1) |
|
|
|
|
|
|
#110 |
|
Digital Bronze (dubbelrött). Vinnarodds 3,40
Bet365: 12 ggr V86: 17 procent Inte lika extremt som på Stig H hästen i förra men ändå totalt värdelösa v odds. |
|
|
|
|
|
|
#111 |
|
Vart får du 17% ifrån?
|
|
|
|
#112 |
|
Undrar hur låga oddsen skulle bli om ATG visade info om andra utrustningsändringar också, likt huvudlag eller sulky...
|
|
|
|
|
|
|
#113 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#114 |
|
Ja verkligen, var ju ingen smörresa direkt, synd att bli avslagen av en smygare när han gjorde ett såpass bra lopp.
Spelmässigt är jag glad över Örjans seger, men inte sportsligt Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Helge (+5) |
|
|
|
|
|
|
#115 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#116 |
|
Jag brukade klara att hugga dom när jag fick spela där. Man såg ju oddset på förhand i AB och utrustningsändringarna kunde man läsa om långt innan. Men har inte kunnat spela där på länge (först blev jag själv limiterad, sedan dog han på travpunkten som jag spelade med via hans konto, och sen blev en annan polare som jag spelade med i något år där också limiterad när vi hade plockat ut nästan 20 000 kr). Nu orkar jag inte med dom längre.
|
|
|
|
|
|
|
#117 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#118 |
TAK!!!
7 Rapide le Tour avslutade riktigt vass senast sista 250
m till andraplatsen bakom vinnande Love Ain´t Easy. Har fin fart i kroppen och kan avsluta rappt och är värd att se upp med. |
|
|
|
|
|
|
#119 |
|
FYYYYY VILKEN FUL STALLKÖRNING!!!
|
|
|