Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-06-10, 15:32   #46

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 4815
Standard

yes men

Citat:
Ursprungligen postat av Groknak Visa inlägg
Flemming Jensens statistik är inte den bästa på Solvalla dock om jag inte missminner mig

Kommer inte ihåg på rak arm var jag snappat upp det men han vinner inte så ofta på östkusten
flemmings heste vinder tit nå de er ikke favoriter......for min del denne gang topchanse....enkelt dagens bedste spik
michel65 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-06-10, 15:36   #47

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 61673
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Helge Visa inlägg
och Stig H säger inget om ffg ¢¢ på Digger Lord i krönikan på Aftonbladet

Men står på hemsidan hans.

"- En trevlig häst som nu gör sin första start hos oss.
Distansen tror jag inte är något problem för honom men han möter några starka och tuffa hästar hästar så det blir nog svårt att vinna. Tar han en bra placering är vi nöjda.
Vi provar barfota runt om"

Kommer bli enormt nerspelad på toton hos atg på dubbelrött så det var surt att man inte får spela hos nätbolagen till fasta odds på 16-17 ggr.

Skoryck och debut för Stig H från perfekt läge intressant. Men också frågetecken så klart och då den knappast kommer ge tvåsiffriga odds hos statliga spelmonopolet med skorycket är det bara att glömma spel på den för oss som bara kan spela där och vill ha spelvärde och inte groteska underodds på våra spelobjekt.
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-06-10, 15:39   #48

Helges avatar

Reg.datum: sep 2011
Sharp$: 42467
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Men står på hemsidan hans.

"- En trevlig häst som nu gör sin första start hos oss.
Distansen tror jag inte är något problem för honom men han möter några starka och tuffa hästar hästar så det blir nog svårt att vinna. Tar han en bra placering är vi nöjda.
Vi provar barfota runt om"

Kommer bli enormt nerspelad på toton hos atg på dubbelrött så det var surt att man inte får spela hos nätbolagen till fasta odds på 16-17 ggr.

Skoryck och debut för Stig H från perfekt läge intressant. Men också frågetecken så klart och då den knappast kommer ge tvåsiffriga odds hos statliga spelmonopolet med skorycket är det bara att glömma spel på den för oss som bara kan spela där och vill ha spelvärde och inte groteska underodds på våra spelobjekt.
Ja, jag vet, därför "förvånad" att han inte ids nämna skorycket i sin betalkrönika
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-06-10, 15:42   #49

Helges avatar

Standard

Melander kusar Digital Bronze, Aileron, Keypad och Time For Muscles ska alla ut i E3kval redan på tisdag. Mao viktigare lopp i sikte än dagens. Den det låter ovisst på angående skoryckets bli eller inte är - Digital Bronze, bara att ha stenkoll på det.
Gammal 2015-06-10, 15:43   #50

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
En felfri Aileron bör ha bra chans här och kan vara en spik. Vi Tippa har dock satt femman först pga. balansförändringarna och då de tror på spets.
Jag tror Aileron är en mycket tveksam spik i kväll då den ju ska starta i ett mycket viktigare lopp redan på tisdag. Man har då svårt att tro annat än att Tarzan bara sitter kvar där bak på innerspåret och ger sin häst en perfekt genomkörare inför E3 kvalen på Romme på tisdag (där den dessutom idag lottades till ett perfekt läge (spår 4, 2140a, i V64-1 på tisdag).
Gammal 2015-06-10, 15:49   #51

Standard

Citat:
Melander kusar Digital Bronze, Aileron, Keypad och Time For Muscles ska alla ut i E3kval redan på tisdag. Mao viktigare lopp i sikte än dagens. Den det låter ovisst på angående skoryckets bli eller inte är - Digital Bronze, bara att ha stenkoll på det.
Lika viktigt med huvudlaget men om det blir öppet eller skygglappar lär man inte veta till 100 procent förrän i samband med defileringen om Tarzans info är lika (o)tydlig som vanligt. Om det är en trög häst som många skriver borde skygglappar kunna ge magisk effekt, men det kanske sparas till E3 kvalen.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Helge (+3)
Gammal 2015-06-10, 15:53   #52

Shooters avatar

Sharp$: 39612
Standard

Citat:
Jag tror Aileron är en mycket tveksam spik i kväll då den ju ska starta i ett mycket viktigare lopp redan på tisdag. Man har då svårt att tro annat än att Tarzan bara sitter kvar där bak på innerspåret och ger sin häst en perfekt genomkörare inför E3 kvalen på Romme på tisdag (där den dessutom idag lottades till ett perfekt läge (spår 4, 2140a, i V64-1 på tisdag).
Det är möjligt att de lämnar walk over till Jorma, men man får ju hoppas på att motståndarna vill tävla. Jag vill att Tarzan ska ta det lugnt i starten och inte överforcera hästen, för att sedan blåsa ner dem. Ett litet fält och det ska absolut kunna gå. Tarzan brukar inte sova i loppen.
Shooter är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-06-10, 15:54   #53

Standard

Citat:
Om jag räknar rätt ska 5 av de 9 hästarna i V86-3 ut i E3 kvalen på tisdag. Nu visste dom ju inte det när startlistorna spikades men känns som ett minst sagt tveksamt spellopp därmed. Det är ju 95 procents risk för ett mycket tråkigt lopp om mer än hälften av hästarna bara startar för att få en genomkörare inför tisdagen.
Gammal 2015-06-10, 15:56   #54

Standard

Citat:
Det är möjligt att de lämnar walk over till Jorma, men man får ju hoppas på att motståndarna vill tävla. Jag vill att Tarzan ska ta det lugnt i starten och inte överforcera hästen, för att sedan blåsa ner dem. Ett litet fält och det ska absolut kunna gå. Tarzan brukar inte sova i loppen.
Vi får se. Jag tror spetshästen här har toppchans då det som jag skrev är stor risk att många inte vill tävla.
Gammal 2015-06-10, 16:00   #55

Shooters avatar

Sharp$: 39612
Standard

Citat:
Vi får se. Jag tror spetshästen här har toppchans då det som jag skrev är stor risk att många inte vill tävla.
Vill de inte tävla så kör Jorma sig till spets. Den ska ju inte ut på tisdag.
Shooter är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-06-10, 16:05   #56

hugothebosss avatar

Reg.datum: maj 2014
Sharp$: 667
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av michel65 Visa inlägg
flemmings heste vinder tit nå de er ikke favoriter......for min del denne gang topchanse....enkelt dagens bedste spik
Flemings hästar vinner, tyvärr vinner inte Fleming på Solvalla!
Gammal 2015-06-10, 16:07   #57

Standard

Citat:
Vill de inte tävla så kör Jorma sig till spets. Den ska ju inte ut på tisdag.
Precis. Jag minns i alla fall rätt många treårslopp med dagens förutsättningar som har blivit väldigt trista och där hästarna som har viktigare lopp om mindre än en vecka inte tävlat. I synnerhet kanske vad gäller Melanderhästar.
Gammal 2015-06-10, 16:19   #58

Helges avatar

Standard

intressant beräkning och trist utveckling...

Gammal 2015-06-10, 16:39   #59

doobs avatar

Reg.datum: aug 2011
Sharp$: 838
Standard

Citat:
och Stig H säger inget om ffg ¢¢ på Digger Lord i krönikan på Aftonbladet

Packet får lira Digger Lord på bfro och Mäster-debut! Toppen! Tror folk att det kommer färdigblandad grogg i kranen på stallbacksmuggen bara för Stig H har skitit och vaskat händerna där också?

Nää! Lira chanslös och höj värdet på Umpire Sund åt mig istället!! Omgångens mest understreckade! Vilket värde!!

PS. Den bjuder jag på gratis! Ni behöver inte Swisha 15 kr till min spelkassa! Det får speltorskar tillika luffare hålla på med!

Senast redigerad av doob den 2015-06-10 klockan 16:41.
doob är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-06-10, 16:48   #60

Helges avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av doob Visa inlägg
Packet får lira Digger Lord på bfro och Mäster-debut! Toppen! Tror folk att det kommer färdigblandad grogg i kranen på stallbacksmuggen bara för Stig H har skitit och vaskat händerna där också?

Nää! Lira chanslös och höj värdet på Umpire Sund åt mig istället!! Omgångens mest understreckade! Vilket värde!!

PS. Den bjuder jag på gratis! Ni behöver inte Swisha 15 kr till min spelkassa! Det får speltorskar tillika luffare hålla på med!
Vet inte om den liras av folk mer än till höga odds på nätisarna, ATG lär den inte ge något på vinnare. 4 % på strecken är mumma om den ändringen faller väl ut, inte en betrodd du dissar direkt :P

hahaha, du syftar på mästertjänsten a la dasen - fniss.
Svara

td