|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#46 |
yes men
flemmings heste vinder tit nå de er ikke favoriter......for min del denne gang topchanse....enkelt dagens bedste spik
|
|
|
|
|
|
|
#47 | |
|
Citat:
"- En trevlig häst som nu gör sin första start hos oss. Distansen tror jag inte är något problem för honom men han möter några starka och tuffa hästar hästar så det blir nog svårt att vinna. Tar han en bra placering är vi nöjda. Vi provar barfota runt om" Kommer bli enormt nerspelad på toton hos atg på dubbelrött så det var surt att man inte får spela hos nätbolagen till fasta odds på 16-17 ggr. Skoryck och debut för Stig H från perfekt läge intressant. Men också frågetecken så klart och då den knappast kommer ge tvåsiffriga odds hos statliga spelmonopolet med skorycket är det bara att glömma spel på den för oss som bara kan spela där och vill ha spelvärde och inte groteska underodds på våra spelobjekt. |
||
|
|
|
|
|
#48 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#49 |
|
Melander kusar Digital Bronze, Aileron, Keypad och Time For Muscles ska alla ut i E3kval redan på tisdag. Mao viktigare lopp i sikte än dagens. Den det låter ovisst på angående skoryckets bli eller inte är - Digital Bronze, bara att ha stenkoll på det.
|
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
Jag tror Aileron är en mycket tveksam spik i kväll då den ju ska starta i ett mycket viktigare lopp redan på tisdag. Man har då svårt att tro annat än att Tarzan bara sitter kvar där bak på innerspåret och ger sin häst en perfekt genomkörare inför E3 kvalen på Romme på tisdag (där den dessutom idag lottades till ett perfekt läge (spår 4, 2140a, i V64-1 på tisdag).
|
|
|
|
|
|
|
#51 |
|
Lika viktigt med huvudlaget men om det blir öppet eller skygglappar lär man inte veta till 100 procent förrän i samband med defileringen om Tarzans info är lika (o)tydlig som vanligt. Om det är en trög häst som många skriver borde skygglappar kunna ge magisk effekt, men det kanske sparas till E3 kvalen.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Helge (+3) |
|
|
|
|
|
|
#52 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#53 |
|
Om jag räknar rätt ska 5 av de 9 hästarna i V86-3 ut i E3 kvalen på tisdag. Nu visste dom ju inte det när startlistorna spikades men känns som ett minst sagt tveksamt spellopp därmed. Det är ju 95 procents risk för ett mycket tråkigt lopp om mer än hälften av hästarna bara startar för att få en genomkörare inför tisdagen.
|
|
|
|
|
|
|
#54 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#55 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#56 |
|
Flemings hästar vinner, tyvärr vinner inte Fleming på Solvalla!
|
|
|
|
#57 |
|
Precis. Jag minns i alla fall rätt många treårslopp med dagens förutsättningar som har blivit väldigt trista och där hästarna som har viktigare lopp om mindre än en vecka inte tävlat. I synnerhet kanske vad gäller Melanderhästar.
|
|
|
|
|
|
|
#58 |
|
intressant beräkning och trist utveckling...
|
|
|
|
|
|
|
#59 | |
|
Citat:
Nää! Lira chanslös och höj värdet på Umpire Sund åt mig istället!! Omgångens mest understreckade! Vilket värde!! PS. Den bjuder jag på gratis! Ni behöver inte Swisha 15 kr till min spelkassa! Det får speltorskar tillika luffare hålla på med!
Twitter: @sharpsdoob Senast redigerad av doob den 2015-06-10 klockan 16:41. |
||
|
|
|
|
|
#60 | |
|
Citat:
hahaha, du syftar på mästertjänsten a la dasen - fniss. |
||