|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#16 |
|
Conrads Jalle gick med skor idag igen, så den stod jag över. Dubbelrött åt andra hållet.
|
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Uhrbergs överspelad som jag misstänkte.
3,60 hos atg (8 ggr hos Unibet Conrads Jalle som det lyste rött på för att den skulle gå med skor över 20 ggr hos atg mot 9,75 hos Unibet. Är väl dom man ska spela hos atg för att få spelvärde numera
|
|
|
|
|
|
|
#18 | |
|
Citat:
1 start barfota runt om (senast) som slutade med galopp 16 starter tidigare med skor då den tagit sina vinster. |
||
|
|
|
|
|
#19 |
|
Lirar en liten V3a så har man spelat något idag
Registrerat spel Datum: Tisdag 2015-06-09 Bana: Jägersro Tr, omg. 26 Spelform: V3 Avd Ordinarie hästar 1 3 Secret Lane 2 3, 7, 13 3 5 Banks* Vadet gäller startnummer 3 rader x 1 x 10,00 kr Totalt: 30,00 kr Motiveringar: 1: I ett vidöppet lopp chansar jag på att barfota runt om ffg slår rätt på Secret Lane och att det blir spets omgående och slut. Har man stor plånbok kan man nog nästan helgardera detta lopp 2: 3an intressant debut i ny regi. Mr Hot Shot gynnad av strykning och får nog mest V3 andelar. 13 på att den går ner rejält i klass och att det är rätt mycket som talar för tuff körning. 3: Banks får väl alla återstående andelar i princip. Hade man varit rik hade man kanske chansat med fler hästar då den inte ska gå med optimal balans som vid de senaste besöken på Jägersro. Vet inte varför han kör med skor bak idag. Förhoppningsvis för att han tror den är överlägsen men alltid oroväckande med minusbalans på en så gigantisk stor favorit. |
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Den har inte gått något vidare på länge med skor, och den gick inget vidare utan skor förra gången. Då drar man normalt sett den logiska slutsatsen att det inte kommer hjälpa att sätta på dojorna igen.
|
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Dyrt för atg att ha galopp på V64. Tror aldrig en trav 64a omsatt ynkliga 2,7 mkr.
|
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Många smala o fula rövar
|
|
|
|
#24 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Nej, jag gaddade ju på på V5 för att få upp värdet. Ska man spela så på V3 så får man testa en rak.
|
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Testar en tvilling: 13 mot 3,5,7,12. Tycker att Odd Face är lite bortglömd här.
|
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Tycker inte Tudor är helt borta i nästa även om det såklart blir svårt att vinna från spåret. Dock nerstruken ett hack och ganska snabb ut, så kan säkerligen åtminstone hamna hyfsat på det.
|
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Idag är en sådan dag när atg borde gett kunderna möjlighet att välja att bara följa saxbanan (travet), bara galoppen eller båda. Det vore ju hur lätt som helst att ha dom alternativen i liven men dom hoppas väl att travspelarna lirar en och annan krona till Täby och galoppvännerna till Jägers.
Men här det är två helt olika sporter som visas vore det väldigt bra service om man kunde välja själv. |
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
|
|
|
|