Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2015-06-11, 15:10   #16

Reg.datum: jan 2015
Sharp$: 1184
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Filmtokig Visa inlägg
Björn Goop är favorit fyra lopp i rad (2,3,4,5). Spännande att se vilket humör han vaknat på idag.
Favorite Boko och True Blue For You borde ju inte vara favoriter?
Chiron är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-06-11, 15:12   #17

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Helge Visa inlägg
Jag håller Daniels som min vinnare men klart rolig skräll på 3 % efter den infon.
3 % = ingen tror på den, inte bara du :P
Hehe, håller med om att Daniels är första häst i loppet men Jormas och Samuels är inte heller så dåliga...
Gammal 2015-06-11, 15:18   #18

Helges avatar

Reg.datum: sep 2011
Sharp$: 42467
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Läste i två intervjuer igår kväll att även Sauron Pil ska lättas från järnskor till aluminiumskor och dessutom ev tävla med bike ffg.
Japp stämmer och att den ska ut till start om 6 dagar, Breeders Crown försök, så en smygare främst.

Walmann tror Think Twice kan vinna, blir inte förvånad trots spår 8.

Härligt lopp med hästar som knappt startat

Senast redigerad av Helge den 2015-06-11 klockan 15:22.
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-06-11, 15:21   #19

Standard

Citat:
Japp stämmer och att den ska ut till start 11/6, Breeders Crown försök, så en smygare främst.

Walmann tror Think Twice kan vinna, blir inte förvånad trots spår 8.

Härligt lopp med hästar som knappt startat
Sto mot hingstar, spår 8 och Haugstad...
Gammal 2015-06-11, 15:26   #20

Helges avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Chiron Visa inlägg
Hehe, håller med om att Daniels är första häst i loppet men Jormas och Samuels är inte heller så dåliga...
Ett gäng fina hästar som inte är helt lätt att bedöma då de gjort få starter och under utveckling. 5 stycken startar ffg med bil och en massa intressanta utrustningsändringar på det.

(Jag älskar Zola Boko avkommorna ♥)

Senast redigerad av Helge den 2015-06-11 klockan 15:34.
Gammal 2015-06-11, 15:34   #21

Standard

Citat:
Ett gäng fina hästar som inte är helt rätt att bedöma då de gjort få starter och under utveckling. 5 stycken startar ffg med bil och en massa intressanta utrustningsändringar på det.

(Jag älskar Zola Boko avkommorna ♥)
Inte alltid lätt att hitta vinnaren, men som jag ser det borde det inte bli en stor skräll. Finns väl i sådana fall bara en som jag kan se det. Usel stallform för tillfället annars en intressant häst - Gino Le Soleil, var ju ute i ett riktigt tufft lopp senast, lättare emot idag. Petterssons hästar brukar väl generellt sett gå bra på denna bana, kör favoriterna mot varandra kanske den här kan överraska...

Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
spalato (+10)
Gammal 2015-06-11, 15:41   #22

Helges avatar

Standard

Citat:
Inte alltid lätt att hitta vinnaren, men som jag ser det borde det inte bli en stor skräll. Finns väl i sådana fall bara en som jag kan se det. Usel stallform för tillfället annars en intressant häst - Gino Le Soleil, var ju ute i ett riktigt tufft lopp senast, lättare emot idag. Petterssons hästar brukar väl generellt sett gå bra på denna bana, kör favoriterna mot varandra kanske den här kan överraska...

ja, why not? Tycker mina nämnda skrällar är bra med. Mycket lite streckade, mindre än din skräll :P

Ska se/höra om provstarterna inför detta lopp, 17:15, Floyd med där då också.
Om allt bra så spikar jag mig ur detta med den och Global Offshore i sista. Övriga favoriter garderas, blir skoj!

schas med Goopen...
Chiron (+3)
Gammal 2015-06-11, 15:45   #23

Helges avatar

Standard

Gammal 2015-06-11, 16:28   #24

Helges avatar

Standard

Gammal 2015-06-11, 16:32   #25

Kyodais avatar

Reg.datum: jan 2012
Sharp$: 5225
Standard

Citat:
I detta lopp läste jag en mycket intressant intervju om Azzaro La Marc. Den har hoppat en massa och nu lättas den från järnskor och sulor till aluminiumskor. Denna enorma lättning syns ej på skolistan. Dom har testat i jobb på Lindesberg i fredags och det kändes super! Provade även bilstart och öppnade snabbt. Tror på 1.14 tid och DET räcker långt här om allt fungerar, dock prioriteras felfritt lopp idag för att slippa kvala. 3 %.
22.00 bjuder ub på i vinnarodds

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Kyodai är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-06-11, 16:33   #26

Shooters avatar

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 39611
Standard

Citat:
Varför spela så tidigt? Sitter dina spikar lär nog inte utdelningen överstiga tusenlappen, ser väl inte ut att kunna skrälla så mycket i resterande avdelningar...?
Jag har fulltecknat i almanackan hela sommaren och drar iväg på saker var och varannan kväll, förutom en del daggrejer. Jag tror det kan bli några tusenlappar ikväll, men inte mycket mer. Borde såklart ha lirat endast för sexrättspotten, men tänkte inte på det den här gången.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-06-11, 16:39   #27

Reg.datum: mar 2015
Sharp$: 6031

Filmtokig
Stats: 3 - 2 - 0
ROI: 197.10%
Vinstprocent: 60.00%

Standard

Citat:
Favorite Boko och True Blue For You borde ju inte vara favoriter?
True Blue For You tycker jag borde vara favorit, för i mina ögon är det favoriten att sitta i spets. 1609m och mycket snabb ut. Sen om det går hela vägen är en annan femma, men är väl p.g.a startsnabbheten och distansen att den är favorit.
Gammal 2015-06-11, 16:46   #28

Standard

Citat:
True Blue For You tycker jag borde vara favorit, för i mina ögon är det favoriten att sitta i spets. 1609m och mycket snabb ut. Sen om det går hela vägen är en annan femma, men är väl p.g.a startsnabbheten och distansen att den är favorit.
Tycker att den är för ojämn för att vara favorit trots stor möjlighet att ta spets. Den kan vinna helt klart men jag tycker fortfarande att det känns som en tveksam favorit, men spets ska aldrig underskattas. Anledningen till att den är favorit är nog ganska sjävklart - Björn Goop...
Gammal 2015-06-11, 16:46   #29

Helges avatar

Standard

Citat:
Rondens JAS.

Filmtokig (+5)
Gammal 2015-06-11, 16:49   #30

Kyodais avatar

Reg.datum: jan 2012
Sharp$: 5225
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Kyodai Visa inlägg
22.00 bjuder ub på i vinnarodds
och bet 35 ggr...

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Kyodai är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td