|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#16 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#18 | |
|
Citat:
Walmann tror Think Twice kan vinna, blir inte förvånad trots spår 8. Härligt lopp med hästar som knappt startat
Senast redigerad av Helge den 2015-06-11 klockan 15:22. |
||
|
|
|
|
|
#19 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#20 | |
|
Citat:
(Jag älskar Zola Boko avkommorna ♥) Senast redigerad av Helge den 2015-06-11 klockan 15:34. |
||
|
|
|
|
|
#21 | |
|
Citat:
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
spalato (+10) |
||
|
|
|
|
|
#22 | |
|
Citat:
Ska se/höra om provstarterna inför detta lopp, 17:15, Floyd med där då också. Om allt bra så spikar jag mig ur detta med den och Global Offshore i sista. Övriga favoriter garderas, blir skoj! schas med Goopen... Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Chiron (+3) |
||
|
|
|
|
|
#25 | |
|
Citat:
|
|
|
|
#26 |
|
Jag har fulltecknat i almanackan hela sommaren och drar iväg på saker var och varannan kväll, förutom en del daggrejer. Jag tror det kan bli några tusenlappar ikväll, men inte mycket mer. Borde såklart ha lirat endast för sexrättspotten, men tänkte inte på det den här gången.
|
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
True Blue For You tycker jag borde vara favorit, för i mina ögon är det favoriten att sitta i spets. 1609m och mycket snabb ut. Sen om det går hela vägen är en annan femma, men är väl p.g.a startsnabbheten och distansen att den är favorit.
|
|
|
|
#28 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|