|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#31 |
|
Loving you Deeply i Avd-2 Just nu 4% Går den barfota spikar jag direkt.
|
|
|
|
#32 |
|
Intressant. Jag anade nog att det inte skulle köras i spets, men är rätt 100% att laddar man sitter man där enkelt. Distansen gör ju det farligt att sitta fast låst invändigt, så måste väl komma ut. Ja... får se hur det blir. Kanske Jepsson kan smyga med om det blir körning. Han e het nu.
Men tror som det skriver, att när Björn e där kör han där. och.. ja då kan det bli vinst. Fast stå över gör jag inte, för startsnabb, bra tider. motståndet skrämmer inte överdrivet.
Twitter: @Filmtokig Senast redigerad av Filmtokig den 2015-06-11 klockan 17:05. |
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Skor och E3 om 5 dagar...
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Filmtokig (+5) |
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Slänger även in en rak DD: 2-1. Jennie kan vara en chansspik i kväll, men jag har ju redan tre st.
|
|
|
|
|
|
|
#35 |
god luck till uselt spel
Menar att det är svårt med spelvärde!
Senast redigerad av Madman den 2015-06-11 klockan 17:35. |
|
|
|
|
|
|
#36 | |
|
Citat:
(1,2,6,8,10 var med)
|
||
|
|
|
|
|
#37 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Magnus tror på spets och satsar allt, hästen går bäst där. Han tror inte Trixarn kan spetsa när han har spår utvändigt. Det låter bara bra, på alla vis.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
dado (+5) |
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
Åby. V4-2. Nr 5 Vikki C.N.
Någon med minsta lilla info? |
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
Var det snack om helstängt på Iponema?
|
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
Idag känns begreppet jackpot som väl livenissarna har uppdrag att nämna minst var 15e minut fram till spelstopp lite tunt. 4 rättsjackpotten från galoppen i tisdags när det omsattes 2,7 mkr på V64. Därmed är dagens 6 rättspool kryddad med hela 700 tkr och det är ju så lite att det väl nästan är tveksamt att tjata om jackpot ens, för att öka spelandet.
|
|
|
|
|
|
|
#44 | |
|
Citat:
Deras uppdrag består ju till viss (om inte stor) del av att få folk att spela! Vi slipper ju iaf reklam på ATG Live.
|
|
|
|
|