|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#91 |
|
ser ni era bongar på mina spel, på mitt konto dras pengar men finns inget kvitto!!
|
|
|
|
|
|
|
#92 |
|
Du är ju inte ensam iaf, min V6a dog i det här loppet också
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Manprinsen (+5) |
|
|
|
|
|
|
#93 |
|
Dryg? Hur sympatisk & ödmjuk människa som helst. Sen är det rätt svårt att bli satt på plats när man vunnit tre redan på V6, Och kör in det han gör per år. Men men.. Skål på dig.
|
|
|
|
|
#94 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#95 |
|
Instämmer helt i detta. Grymt bra ansikte utåt för travsporten, tänker på spelarna och delar med sig av så mycket information som möjligt.
Filmtokig (+5) |
|
|
|
|
|
|
#96 |
|
Global Offshore ska väl inte torska sista loppet. Den ska ha varit ruggigt dyr när den såldes och flyttades från Båth till Åke Svanstedt en gång i tiden och har ju varit en stor snackhäst till och från. Men oddset kanske inte ens orkar över 2 ggr och det är ju inga odds man är sugen på precis som småspelare.
|
|
|
|
|
|
|
#97 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#98 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#99 |
|
Erik är också grym, kan ärligt talat inte särskilja på dom. Fantastiska kuskar och människor båda två.
dado (+5) |
|
|
|
|
|
|
#100 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#101 |
|
1,70 hos atg på Global Offshore. Det är sannerligen svårt att spela mot dagens kunskapsspelare hos atg, för oddsen blir nästan aldrig fel på dom hästar man har tanke på att spela. Det blir ju å andra sidan inte så dyrt att avstå spel gång efter gång pga alla underodds, men i längden blir det ju rätt trist att lägga en massa timmar på att läsa på men sen inte spela någonting :(
|
|
|
|
|
|
|
#102 |
|
Jaha...skönt att denna omgång är över iaf!
Mer spännande att kolla på DM i seniorbridge i blomstermåla!
|
|
|
|
|
|
|
#103 |
|
Anders Brekke fantastisk ambassadör för travsporten
|
|