|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#1 |
v64 VISBY jackpot
Bästa spik? Bästa drag?
Kanske Varulv ger oss nån info om Ryan Kronos... nu kör vi
|
|
|
|
|
|
|
#2 |
![]() ![]() ![]() Varulv säger bara att den kommer skickas framåt och lycka till den som tar emot. Ni behöver inte ha någon mer info än så. Smilin eli..... Vi hörs |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
helge nån info om Redens hästar ??
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Inte hunnit spana in listorna dit, bara vad som startar från Daniel. Han tipsade om Stand Bayou på liven tidigare idag. Förstår det, möter inte mycket alls och bra chans trots spår 12 tror jag.
Spännande start med Smilin Eli! Får se om det dyker upp nån kul info. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
dado (+5) |
|
|
|
|
|
|
#5 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#6 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#7 |
|
Här kan du läsa vad han tror: http://www.stallzet.se/tillstart2.html
|
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Gratis intervjuer från Spelvärde.se
|
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Normalt ska Ryan ha runt 55% chans, men då hästen har stora problem, så har bookies valt att ta ett skott på den, värderad till ca 35% hos bookies.
Själv vet jag ingenting, utom att det var tråkigt att den inte fick chansen sist, som 17 oddsare i olycksloppet hos bookies. Som favorit inte riktigt lika kul. |
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Ja Daniel ligger ju väldigt lågt själv med Stand Bayou "Godkänd i comebacken senast och avslutade bra. Täta starter är ett plus. Läget drar ner chansen och är i behov av tur. Trea - fyra.
Så 52% på den så känns det väl givet att leta motbud? |
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Danne har sagt att vinsten är like med noll
|
|
|
|
#15 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Försöker du sänka pjocenten?
![]()
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Filmtokig (+1) |
|
|
|
|
|
|
#17 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#18 |
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
gangstern vinner i v64:4 om bara wiman får iväg den
|
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Kuskplus med Ingves på Pomerans Dag och jag funderar på att spika trots bakspår
Helge (+3) |
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Åhå du, vad jag tycker har jag skrivit, det står kvar.
Filmtokig får du snacka vidare med om hans uttalande. Jag har inte hört det, tvärtom, uppåt från stallet men skitspår, glada för två strykningar, gör lite ändringar i bett och balans till idag (ej barfota). Om inte Visbys bana ställer till det eller Daniel får insomnia, så ska den runda dessa. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
spikpaddy (+5) |
|
|
|
|
|
|
#25 | |
|
Citat:
insomnia är helt ok - han skall ju ändå inte sova under loppet...?!
|
|
|
|
|
#26 |
|
51 % på Paramount som kanske inte ens spetsar...?
|
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
hej allihopa tänkte spika ingves i första e det fel?
|
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Spelvärde spikar 12 Alfas Farao och nu på kvällen spikar dom Stand Bayou på mindre system, ska försöka fixa ranking på Service..
|
|
|
|
#31 |
|
Rätt eller fel är upp till dig.
Min tanke: Paramount brukar galoppera om den laddas för hårt, så inte säkert att den tar ledningen, då är det en dålig favorit. Clear Sign är startsnabb - inte säkert att de vill köra i ledningen om den kommer dit (fast Kim Eriksson är ju en offensiv kusk), släpper i sådana fall till Smilin Eli. Kan i sådana fall bli tredje invändigt... Lycka till! |
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
monte då? kan 1 vinna eller ett råd tack?
|
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Fd rätt fina Lars I Nilsson hästen Frans G och Avalon Spider går ut i P21 lopp i Boden nu. Inte alla hästar som utvecklas åt rätt håll :(
|
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Fick ett mail av dig 15.45 idag med en bifogad fil.
Helge (+5) |
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
Verkar bli en lång kväll idag. Har redan tappat räkningen på antalet omstarter på Skrubbs och i Boden och det har bara körts några lopp på resp bana. Tekniskt fel är väl det som känns värst.
|
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
Tvillingodds: 4-6 ger just nu dryga 15...
|
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#45 | |
|
Citat:
Som spelare omöjlig att bedöma, man vill ju se den först men håller tummarna så klart
|
||
|
|
|
|
|
#46 |
|
Ja, det är väl därför han tar ut den i start på Gotland. Hade den känts kanon borde det funnits andra lopp på fastlandet. Men till drygt 3 ggr inget kul spel på en häst man aldrig sett innan.
|
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
Staro Bobcat brukar slå till när man minst anar det.
Trist med galoppen på Redéns. Nu sa loppet ingenting och den blir minst lika svårbedömd nästa gång. |
|
|
|
|
|
|
#48 | |
|
Citat:
Som sagt sliten tusan när den kom hit, men Daniel tar väl hand om sina hästar och den blir intressant att följa om den orkar komma tillbaka. |
||
|
|
|
|
|
#49 |
|
Nu montélopp på Skrubbs lösa bana. Mycket variation i kväll. Njöt precis av kallblodsloppet i Boden där väl 90 procent av hästarna galopperade.
|
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
1.12.9 på Smilin Eli efter galoppen i första starten på lilla Skrubbs, kan bli riktigt bra. Inte hästens fel folk lirar en häst med den historiken, inte Daniels fel heller.
|
|
|
|
|
|
|
#51 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#52 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#53 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#54 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#55 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#57 |
|
Jag också på min 72 kronors.
Två spik kvar dock.. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Helge (+5) |
|
|
|
|
|
|
#58 |
|
Borde inte Twins Superiour ha toppchans i nästa lopp i Boden (Love you , barfota runt om) eller har Haaaaapakangas ställt i ordning igen ?
|
|
|
|
|
|
|
#59 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#60 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#61 |
|
Noterade Lady Victory som nästagångare efter segern på dannero, fin spurt sista 6oo till 10 ggr. Nu startar hästen plötsligt på Visby, i lopp 9 och har också nr 9. Står i 3o ggr, klart man gör en tvilling Lady Victory mot alla tokig som man är
asgaya3141 (+3) |
|
|
|
|
|
|
#62 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#63 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#64 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#65 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#66 |
|
ja sitter med gangstern nu och ryan kronos kvar känns lång sökt
|
|
|
|
|
|
|
#67 | |
|
Citat:
Ska kolla Island - Tjeckien strax i EM kvalet. Avstår spel i kväll och siktar på Boden i morgon i stället. |
||
|
|
|
|
|
#68 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#69 |
|
Annelie Hallin, grattis till en fullständigt idiotisk styrning med en chanslös häst. Om du skyndar dig kanske du kan bli först i mål......i nästa lopp
hoola (+15) |
|
|
|
|
|
|
#70 |
|
var sådär gangstern tyckte nog allt den gav upp allt för lätt måste varit sjuk eller något annat fel aja ha en bra kväll alla
|
|
|
|
|
|
|
#71 |
|
Gangstern behöver nog något lopp till. Nästa gång. ??
|
|
|
|
|
|
|
#72 |
|
När ska Redin inse att det finns andra som kör lite bättre än han själv.
Imself (+5) |
|
|
|
|
|
|
#73 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#74 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#75 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#76 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#77 | |
|
Citat:
Vi spelare får hålla oss till vad det innebär för vinstchansen och oddset.
|
|
|
|
|
#78 |
|
Redéns huvudkund skulle förmodligen kunna köpa halva trav-Sverige-eliten och inte behöva må dåligt över ekonomin ändå. #miljardär
|
|
|
|
#79 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#80 | |
|
Citat:
Proffskuskar är klart bättre än amatörer, det vet alla. Men utan detta inslag av tränare/kuskar så blir travet trist. |
||
|
|
|
|
|
#81 |
|
Lite kul
![]() SS raka 7 - 7 x 500:- Spelvärdes raka 12 - 4 x 300:- |
|
|
|
|
|
|
#82 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#83 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#84 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#85 |
|
De flesta här hade mestadels dåliga ideer inklusive mig själv Hoppas lite vassare imorgon. Ha en bra helg alla!
|
|
|
|
|
|
|
#86 | |
|
Citat:
MikaF (+5) |
||
|
|
|
|
|
#87 |
|
Helt kassa ibland men för att kunna skina i all glory så måste man emellanåt tippa dåligt! Och inga kassa människor här snarare tvärtom. men om man tar ställning så blir tipsen emellanåt kassa. Det är så lite som avgör i trav...några felsteg, galopp, kusk som fegar m.m. Så jag tycker alla här är kanon men ibland stenkassa tips såsom ikväll.
Det handlar ju ibland om att hitta de stora pengarna och då får man misslyckas 50 gånger av 52 iallafall. . Allt sagt med välmening och jag uppskattar allas ideer här! Ha en fortsatt trevlig helg!
Helge (+20) |
|
|
|
|
|
|
#88 |
|
Förresten skål Helge och vi satsar på att sätta raden imorgon! :cheers
Helge (+100) |
|
|
|
|
|
|
#89 | |
|
Citat:
Ja, skulle bli bra tråkigt om jag inte skrev ♥ Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
MikaF (+66) |
||
|
|
|
|
|
#90 |
|
Ibland har du helt rätt !n
![]() Puss! Vi tar dem imorgon (mitt horoskop sade att jag kan vinna på hästar imorgon ). Q Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Helge (+500) |
|
|
|
|
|
|
#91 |
|
Inget ont om killen i sig. Han är dock inte är någon stor kusk, men har fått chansen att träna ett stall med topphästar och resultatet blir inte vad det borde bli. Jag förstår att han tycker det är kul, men inte ägaren eller de som spelar honom blint utan urskiljning.
|
|
|
|
|
|
|
|