|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#76 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#77 | |
|
Citat:
Vi spelare får hålla oss till vad det innebär för vinstchansen och oddset.
|
|
|
|
|
#78 |
|
Redéns huvudkund skulle förmodligen kunna köpa halva trav-Sverige-eliten och inte behöva må dåligt över ekonomin ändå. #miljardär
|
|
|
|
#79 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#80 | |
|
Citat:
Proffskuskar är klart bättre än amatörer, det vet alla. Men utan detta inslag av tränare/kuskar så blir travet trist. |
||
|
|
|
|
|
#81 |
|
Lite kul
![]() SS raka 7 - 7 x 500:- Spelvärdes raka 12 - 4 x 300:- |
|
|
|
|
|
|
#82 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#83 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#84 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#85 |
|
De flesta här hade mestadels dåliga ideer inklusive mig själv Hoppas lite vassare imorgon. Ha en bra helg alla!
|
|
|
|
|
|
|
#86 | |
|
Citat:
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
MikaF (+5) |
||
|
|
|
|
|
#87 |
|
Helt kassa ibland men för att kunna skina i all glory så måste man emellanåt tippa dåligt! Och inga kassa människor här snarare tvärtom. men om man tar ställning så blir tipsen emellanåt kassa. Det är så lite som avgör i trav...några felsteg, galopp, kusk som fegar m.m. Så jag tycker alla här är kanon men ibland stenkassa tips såsom ikväll.
Det handlar ju ibland om att hitta de stora pengarna och då får man misslyckas 50 gånger av 52 iallafall. . Allt sagt med välmening och jag uppskattar allas ideer här! Ha en fortsatt trevlig helg!
Helge (+20) |
|
|
|
|
|
|
#88 |
|
Förresten skål Helge och vi satsar på att sätta raden imorgon! :cheers
Helge (+100) |
|
|
|
|
|
|
#89 | |
|
Citat:
Ja, skulle bli bra tråkigt om jag inte skrev ♥ Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
MikaF (+66) |
||
|
|
|
|
|
|