![]() |
Citat:
|
Dåligt resonemang angående varför Sjunneson släppte ett vara före mål.
Håller väl inte riktigt tycker ja. Nu håller ja tummarna för 4an så DD spelet sitter!! =) |
Kör en tvilling 10-12.
Har också DD 11-10.12 x 100:-. |
Tvilling 1 mot 4,6,9,10.
|
Trailern för nysatsningen "stjärnkusken" gör att jag knappt kan hålla mig till nästa fredag. Tänk att få se "stjärnor" som Camilla Henemark, Patrik Sjöberg, en danslärare och kanske några "stjärnor" som deltagit i Paradise Hotel bakom en häst. Det här kommer att skapa många nya spelare till V75? Eller?
|
Jävla smuts som säger att han hade en del att köra med. Borde stänga av JS för hans vidriga släpp till stallkamraten.
|
Grattis doob! :claps:
|
Citat:
|
Ja det var visst motiverat med skriket på Global Money, grattis ni som köpte det och fixade vinst idag! Men inga storvinster misstänker jag eller var det någon som klarade Funny Tornado?
|
Citat:
Drygt 2200 kr på 6 rätt kanske? Och dryga 100-lappen på 5 rätt. |
Då vart man rik då.
|
Dubbeln satt som en käftsmäll så tack berg! V75 slutade på 4 rätt
|
Fin utdelning. Så lätt men ändå så svårt idag...
|
Funny Tornado var som sagt svår. Men det krävs en sån om man ska ha miljoner.
|
Kan man få reda på denna info inför varje häst så är man hemma...
Citat:
|
Sjunnesson står och snackar skit just nu.
"Jag valde att släppa till en häst som ändå var en av favoriterna." Ja varför släppte han inte till Allaballakaitoz isåfall? |
Fy fan Classe Svensson!!! Berövade mig sju rätt idag!
Spyyyyyr!!!!! |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Hur länge har Allaballa varit med utan att rosa på marknaden - ja förutom förra loppet men att jämföra den med Shadow är bara fel.... |
Nä, nu går vi vidare. U-21 Sverige - England. Hoppas på ännu en kämparinsats. :KO:
|
Felklicket kostade mig 1.3 miljoner idag. Blir svårt att sova ikväll :idiot:
|
Citat:
|
Citat:
Det var stallkörning och inget annat. Har Jörgen kommit i mål än trots att han släppte till superhästen? |
Citat:
Nu vet jag inte om det hade spelat någon roll. Men mina tankar till spikförslag va robbans båda och Sorbet. Väljer Part Nan för att jag inte vågar chansa med Global Money om Robban ändrar balansen. Sen ändrar han på Part Nan, parodi...... Bara spekulationer, tror inte jag hittar Legend Brodde oavsett. |
Jag hade ändå inte hittat Funny Tornado hur fan jag än gjort. Tveksamt om Naglo del Nord heller fått plats på kupongen efter 2 månaders uppehåll och bakspår.
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Som sagt, halva tjusningen med trav är att efterhandskonstruera :clap:
Fem rätt, spikade dagens älsklingskusk i andra och Åkes kanon i sjätte. Ville sig inte för dem idag. Får såleles med alla skrällar men bara en "hämtpizza och en ljummen folkis tillbaka". Skönt dock att det blir rätt fin utdelning och ingen mer jackpot. Hemmabana nästa och lön innan dess. Lär bli annat än ljummen folkis då ;) |
|
Citat:
|
Citat:
Seabiscuit! |
Jätte bra hästar allihopa. Men Windy Ways spurtar ju ner det där gänget utan större bekymmer.
|
Citat:
Nej, usch! Det är tur att man snart ska ut och jobba ett nattpass så att man kan jobba tillbaka dagens misslyckande! :) |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Spår 1 måste ju vara det absolut sämsta utgångsläget för Maven. Kommer hon ut överhuvudtaget? Att hästen har kapacitet utöver det vanliga är uppenbart, men den kan tyvärr inte flyga.
|
Citat:
Hellre några kalla. :cheers: |